Onko stadilaisten ylimielisyys pelkkä myytti?
Tälläkin palstalla stadilaisia haukutaan jatkuvasti ylimielisiksi. Aina kun itse käyn Stadissa, niin kohtaan vain kivoja ihmisiä. Toki tunnelma esimerkiksi Stadin keskustaa on kiireinen, ehkä siitä tulee vaikutelma, että stadilaiset ovat ylimielisiä?
Kommentit (16)
Suuri osa ihmisistä, joita stadissa näkee, pvat junantuomia.
Säälittää lähinnä ku eivät jotkut raukat osaa edes puhua kunnolla. Se on Helsinki eikä stadi ja se on koko muu Suomi kehä 3:n ulkopuolella eikä bönde. Vitsi että kuulostaa hölmöltä jopa Suomen murremittakaavassa.
No ei. Mutta tyhmyys ja tietämättömyys kyllä. Ja sen kyllä näkee viimeisen 16 vuoren poliitikoinnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa ihmisistä, joita stadissa näkee, pvat junantuomia.
Nikanderit nikandeeraa ja nikkaroi.
Miksi jaksat tätä kulunutta aihetta. Helsingissä on ihan samanlaisia ihmisiä kuin missä tahansa. Eli kaikenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aina on oltu ystävällisiä siellä.
Kunnes kuulevat että olet böndeltä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaksat tätä kulunutta aihetta. Helsingissä on ihan samanlaisia ihmisiä kuin missä tahansa. Eli kaikenlaisia.
Vihervasikkaa ja somppua kyllä kieltämättä riittää. Hyhhyh!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ihme nillitystä helsingistä.
Pidän Helsinkiä samanlaisena provinssiaalisena kaupunkina kuin muitakin Suomen kaupunkeja. Mittakaava toki on suurempi ja kaupunkikultuuria on edes jonkin verran. Aika monessa pikkukaupungissa ylpeillään suhteessa periferiaan. Joensuulaiset ajattelevat suuressa kaaapunnista verrattuna nurmeslaisiin.
Vuosi puhelinaspana opetti, että useimmiten kyse on siitä laiskasti pudottelevasta puhetavasta. Murre kuulostaa ylimieliseltä, ihminen ei välttämättä ole.
Ei. Hesalaiset naiset ovat kusipäitä ja haukkuvat aina pienillä kirkonkylillä asuvia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on oltu ystävällisiä siellä.
Kunnes kuulevat että olet böndeltä. ;)
Jep jep, olen syntynyt naistenklinikalla ja asunut helsingissä.
Ei ole myytti vaan karu totuus kaatopaikalla asuvista eli HELLsinkiläisistä.
Projisointia. Oikeasti nuo itse yksipuolisesti suhtautuvat helsinkiläisiin hyvin vihamielisesti 🤷🏻