Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
1281/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa pitäisi katsoa sen takia, että se on oma lempisarja. Itse en edes kiinnitä huomiota mihin epäkohtiin, lavasteisiin näyttelytaitoihin ym. Se on sarja jota seurataan, ei epäkohdat. Itse tuskin edes huomaan mitään koska keskityn sarjaan. En katso sarjaa sen takia, että sieltä löytyisi epäkohtia.

Vierailija
1282/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle, joka vinkkasit aiemmin Facebookin suljetusta Salkkarit-keskustelusta, jossa on 6000 jäsentä ja sinne pääsee vain liittymällä.

Siirryn sinne. Uskon, että siellä ei häiriköidä, koska ihmiset on omilla nimillään ja kasvoillaan, plus ketjulla on ylläpito, joka karsii asiattomuudet. Toivottavasti ryhmä on aktiivinen :)

Hyvä, on taas yksi kiusaaja ja mielten pahoittaja vähemmän. Ei tule ikävä. Toivottavasti tämä keskustelu menee tämän avulla paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa pitäisi katsoa sen takia, että se on oma lempisarja. Itse en edes kiinnitä huomiota mihin epäkohtiin, lavasteisiin näyttelytaitoihin ym. Se on sarja jota seurataan, ei epäkohdat. Itse tuskin edes huomaan mitään koska keskityn sarjaan. En katso sarjaa sen takia, että sieltä löytyisi epäkohtia.

Sama täällä. Ja vaikka huomaisinkin jonkin epäkohdan, ei se minua haittaa. Saatan mainita jostain oudosta jutusta (esim. hahmolle kasvoi kohtausten välillä sänki, paita vaihtui, tms), mutta suhtaudun tämmöisiin aina huumorilla. Ei tulisi mielenikään alkaa haukkua tekijöitä asiasta. Sattuuhan sitä, kun tehdään nopeasti jaksoja purkkiin! 

Vierailija
1284/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ja vaikka huomaisinkin jonkin epäkohdan, ei se minua haittaa. Saatan mainita jostain oudosta jutusta (esim. hahmolle kasvoi kohtausten välillä sänki, paita vaihtui, tms), mutta suhtaudun tämmöisiin aina huumorilla. Ei tulisi mielenikään alkaa haukkua tekijöitä asiasta. Sattuuhan sitä, kun tehdään nopeasti jaksoja purkkiin! 

Saa kai sarjaa katsoa ja antaa siitä kritiikkiä? Ei sitä ole pakko kaikesta pitää? Eli on ihan ok että sarjaa tehdään nopeasti ja tulee virheitä? Sarjaa kun voisi tehdä paremminkin ja pyrkiä siihen. No, sarjaan voisi sitten lisätä yliluonnollisuutta sun muuta.

Vierailija
1285/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia tuleekin siinä että sarja jatkuu pitkään, taso alkaa heiketä ja suosikkihahmot ovat enää myöhemmin vähemmistössä. Katson vain muutaman paremman hahmon takia, erityisesti Dahlian.

Vierailija
1286/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä jaksoja pitäisi tehdä hitaammin ja paremmin. Siksi sarja on nykyään todella huono. Ei tämä neljän jakson tahti ole tuonut parempaa tasoa takaisin. Nykyisissä olosuhteissa vielä matkustamisesta Huvilakadulle tullut hitaampaa ja hinnat vielä nousseet, joten siksi pitäisi tehdä paljon vähemmän. Jaksojen määrä on edelleen todella korkea jos tulee yli 160-70 jaksoakin tämän kauden aikana.

Vierailija
1287/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan Salkkarit on joulutauolla? Vai tuleeko jaksoja ulos vuoden loppuun asti ja taas tammikuun alusta lähtien? 

Onko se juhlapäivä 25. tammikuuta? Tuleekohan silloin mitään spesiaalia studiolta tai päivän salkkarijakson myötä?

Vierailija
1288/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan Salkkarit on joulutauolla? Vai tuleeko jaksoja ulos vuoden loppuun asti ja taas tammikuun alusta lähtien? 

Onko se juhlapäivä 25. tammikuuta? Tuleekohan silloin mitään spesiaalia studiolta tai päivän salkkarijakson myötä?

Ainakaan normaalia jaksoa ei tule silloin 25.1.2024, mikä on ainutkertaista. Luulisin että jotain spesiaalia on siinä tilalla.

Vierailija
1289/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloijien mielestä on oikein syyttää syyttömiä. Sitten oikein korostetaan omaa mahtavuutta ja kunnollisuutta menemällä toiseen paikkaan keskustelemaan. Niin törkeää käytöstä.

Vierailija
1290/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karin ja Sallan lapsen nimi episodi oli kanssa aika teatteria. Salla piti jäärästi kiinni Jesse Juliuksesta ja Kari Antti Karinpojasta. Kummatkin pitivät Tukku nimeä katastrofina mutta hetken käänteessä myös Kari on sitä mieltä Ullalle että hänen pojalle käy nimi kuin nimi. Ei käynnyt. Jesse Julius ei käynnyt Karille. 

Tukku Taalasmaa. Olisi nyt mikä tahansa muu tullut lapselle nimeksi. Jopa Suppo Taalasmaa olisi parempi. Vähän nyt niitä valoja päälle, käsikirjoittajat.

Vierailija
1291/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin ja Sallan lapsen nimi episodi oli kanssa aika teatteria. Salla piti jäärästi kiinni Jesse Juliuksesta ja Kari Antti Karinpojasta. Kummatkin pitivät Tukku nimeä katastrofina mutta hetken käänteessä myös Kari on sitä mieltä Ullalle että hänen pojalle käy nimi kuin nimi. Ei käynnyt. Jesse Julius ei käynnyt Karille. 

Tukku Taalasmaa. Olisi nyt mikä tahansa muu tullut lapselle nimeksi. Jopa Suppo Taalasmaa olisi parempi. Vähän nyt niitä valoja päälle, käsikirjoittajat.

Mitä voi odottaa käsikirjoittajilta jotka ovat sivuuttaneet Dahlian remontin, Beigen ja Sadin.

Vierailija
1292/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuloijien mielestä on oikein syyttää syyttömiä. Sitten oikein korostetaan omaa mahtavuutta ja kunnollisuutta menemällä toiseen paikkaan keskustelemaan. Niin törkeää käytöstä.

Miksi kuitenkin seurasit spekuloijia tänne heidän uuteen ketjuun? Ihastusta ilmassa? Et voi elää ilman spekuloijia? 💓

Vierailija
1293/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan normaalia jaksoa ei tule silloin 25.1.2024, mikä on ainutkertaista. Luulisin että jotain spesiaalia on siinä tilalla.

Voisi kyllä olla reilusti pidempi joulutauko. Vähintään 1 viikko, mutta mieluiten 2. Silloin tuotannolla olisi 8 jaksoa vähemmän tehtävänä ja vähemmän kiirettä.

Vierailija
1294/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukun tilalle olisi voitu keksiä joku toinen sana, mikä olisi toiminut nimenä paremmin. Tai vaikka erisnimikin (esim. kukkakaupan nimestä). Näin olisi saatu hyvä kompromissinimi, jolla on hauska tarina. 

Vierailija
1295/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuitenkin seurasit spekuloijia tänne heidän uuteen ketjuun? Ihastusta ilmassa? Et voi elää ilman spekuloijia? 💓

Mä ainakin myös spekuloin. Tämä ketju pysyi hyvin rauhallisena kunnes alettiin taas tappelemaan. Kysymys sulle. Miksi te spekuloijat kohdistatte kaiken vihanne muhun ettekä niihin jotka häiriköi? Ei ole reilua. Musta oikeesti tuntuu pahalta. Sadannen kerran sanon, että halusin vain todeta ettei ilkeitä ihmisiä voi oikein täällä pysäyttää. Yritin myös Tiia Elgiäkin puolustaa niin sitten mä olin sen pahis siinäkin asiassa.

Vierailija
1296/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutauko alkaa perjantaina 22.12. ja kevätkausi maanantaina 29.1. mutta kuvaukset toki alkavat varmasti tammikuun puolessa välissä ja juhlapäivänä on tiedossa normaalia suurempaa ohjelmaa ja pressiä varmastikin.

Vierailija
1297/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä omat veikkaukset liittyen juhlapäivään:

-Sepon pysyvä paluu (paljastetaan toki jo ennen 22.12.)

-toinen Salkkarit-risteily 

-jonkun muun legendaarisen hahmon paluu

Vierailija
1298/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukun tilalle olisi voitu keksiä joku toinen sana, mikä olisi toiminut nimenä paremmin. Tai vaikka erisnimikin (esim. kukkakaupan nimestä). Näin olisi saatu hyvä kompromissinimi, jolla on hauska tarina. 

Sallan muistilapuissa olisi voinut lukea vaikkapa...

1. ostoslistalta puuttuva "Timjami". 2.  juhlatilan valaistuksen fiksaamisesta muistututuksena "Valo", 3. muistutus pojan lempipehmolelun ottamisesta mukaan, eli " Nalle", 4. kastejuhlien valokuvaamiseen liittyen kamerasta unohtuneet "Salama" tai "Akku", tai 5. muistutus juhlatarjoilujen kasvisvaihtoehdoista, "Papu".

Tällöin vahinkonimeksi olisi voinut tulla Timjami Taalasmaa, Valo Taalasmaa, Nalle Taalasmaa, Salama Taalasmaa, Akku Taalasmaa (Kari ja autot) tai Papu Taalasmaa.

Tai joku muu kuin Tukku :D

Vierailija
1299/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä omat veikkaukset liittyen juhlapäivään:

-Sepon pysyvä paluu (paljastetaan toki jo ennen 22.12.)

-toinen Salkkarit-risteily 

-jonkun muun legendaarisen hahmon paluu

Risteilyn lisäksi sitten pitäisi olla joku kunnon lähetys jakson paikalla. Joku Ossi ja Ismo tai Osmo Show tyyliin :D

Vierailija
1300/59562 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit huurussa-sarjaa esitetään miljoonatta kertaa uusintana nykyään Star-kanavalla. Tuon noista miehistä yhden Howardin vai nyt kirjoitetaankaan äitisuhde muistuttaa muuten kovasti Ismon ja Kallen suhdetta. 

Ketju on lukittu.