Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
46561/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unohtui se Lailan ihastus Henrikiin?

Ja aikoinaan myös unohdettiin pikku-Nellan "kielletty" ihastus Severiin. 

Outoa, että välillä juonia aloitetaan ikään kuin kokeilumielessä ja ne vaan kuihtuu kasaan. Edelleen mietityttää mitä hirveyksiä Iida koki ulkomailla (avautui vain päiväkirjalleen).

Vierailija
46562/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kommentoin Evan reagoineen raskaustestiin siten kuin tietäisi sen olevan negatiivinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46563/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alex on kurkistuksessa jotenkin hompsuisemman oloinen kuin odotin. Pressikuvassa oli puku päällä.

Me too. Pressikuvassa oltiin niin business casual ja sitten ensiesiintyminen tuollaisessa pehmolookissa. Hompsuinen on hyvä kuvaamaan. 

Vierailija
46564/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on kans muuttunut epäryhdikkääksi verrattuna pari vuotta sitten.

Vierailija
46565/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alex on kurkistuksessa jotenkin hompsuisemman oloinen kuin odotin. Pressikuvassa oli puku päällä.

Me too. Pressikuvassa oltiin niin business casual ja sitten ensiesiintyminen tuollaisessa pehmolookissa. Hompsuinen on hyvä kuvaamaan. 

Hompsuinen tai ei, olen tyytyväinen että jos on ns. heteronormaali mies sillä olen täysin kyllästynyt lukemaan täällä kohkaamista & jankkaamista että UUSI MIES KALLELLE. Ihan kuin kuka tahansa vähänkin näyttävä mies olisi nimenomaan Kallelle. Onko Kalle itse mr. adonis tai fuck the machine? 

Vierailija
46566/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hompsuinen tai ei, olen tyytyväinen että jos on ns. heteronormaali mies sillä olen täysin kyllästynyt lukemaan täällä kohkaamista & jankkaamista että UUSI MIES KALLELLE. Ihan kuin kuka tahansa vähänkin näyttävä mies olisi nimenomaan Kallelle. Onko Kalle itse mr. adonis tai fuck the machine? 

Luulen että toi johtuu siitä, kun sarjassa on hahmoilla melkein koko ajan pakko olla parisuhde. Kukaan ei ole pitkää aikaa sinkkuna tai ilman mitään sutinaa. Homo/lesbo hahmoissa on pieni valikoima tai ei valikoimaa ollenkaan joten ajatellaan herkästi uusien hahmojen täydentävän valikoimaa. Eihän siellä ole kuin Kalle ja Sampo. Jos haluavat hahmoille sutinaa niin melkein pakko keskenään tai uusi mies sarjaan. Monethan ärsyyntyy kun homoja tulee "ovista ja ikkunoista" mutta ei ole muutakaan keinoa ylläpitää suhde-elämää muuten. Heterot voi hypätä lähes mihin tahansa viritelmään.

Vierailija
46567/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voit päätellä jos Kallen panoelämä tuntuu olevan keskiössä liiankin usein.

Vierailija
46568/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että toi johtuu siitä, kun sarjassa on hahmoilla melkein koko ajan pakko olla parisuhde. Kukaan ei ole pitkää aikaa sinkkuna tai ilman mitään sutinaa. Homo/lesbo hahmoissa on pieni valikoima tai

Ismo Laitela on kesto sinkku mitä nyt mielikuvitusliisaan oli lyhyt ihastus. Jutan rooli tuntuu olevan selluta Lassen, Aaron tai Ismon väliä. Joonatan on kanssa vähän sellainen että kierrätetään. Oikeasti olisi kiusallista että Marianna ja Linda ovat kämppiksiä, että Joonatan on Mariannan nyksä ja Linda exä ja Lindalla varmaan olisi jaettavaa siitä Mariannalle kuinka Joonatan toimi hänen ja Cindyn välillä. Tosin luulisi Lindan jo aikuistuneena naisena miettivän, mikä on Aki oikeasti miehiään. 😁

Vierailija
46569/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ihan normaalia myydä käytettyjä vauvanvaatteita myymällä ja ottaa siitä rahaa. Toisekseen varpajaiset kuuluisi lapsen äidille ei ainakaan sille isille joka ei ole synnyttänyt.

Vierailija
46570/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti Helsingin homot aika hyvin tuntee toisensa nimeltä tai ulkonäöltä. Vähintään ollaan tutun tuttuja. Paitsi jos on koko elämänsä omassa poterossa ollut. Ne Kallenkin homokaverit sieltä DTM:stä varmasti edelleen vaikuttaa pk-seudulla ja samoissa piireissä. Luonnollisempaa olisi että Kalle törmäisi vanhoihin tuttuihin kuin uusiin tai näillä kumppaneilla olisi joskus ollut sutinaa jonkun eksän kanssa.

Vierailija
46571/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on tylsä setä. Ei jaksa enää eikä muitakaan ruikuttajia.

Vierailija
46572/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikille on ottajansa. :) Ylipäätänsä homopiireissä on kaikenlaisia kategorioita ja nuoret pojat tuntuvat tykkäävän vanhoista sedistä. En yleistä mutta on se varmasti yleisempää kuin ihan heterosuhteissa.

Vierailija
46573/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan voi räjäyttää Amandan mukana.

Vierailija
46574/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on enemmän markkinaa Sampolla vai Kallella? 

Vierailija
46575/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikille on ottajansa. :) Ylipäätänsä homopiireissä on kaikenlaisia kategorioita ja nuoret pojat tuntuvat tykkäävän vanhoista sedistä. En yleistä mutta on se varmasti yleisempää kuin ihan heterosuhteissa.

Vanhat sedät tarvitsevat nuorta suolta.

Vierailija
46576/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kai ole väärin toivoa Kallelle parisuhdetta, joka olisi normaali ja samalla tavalla olemassa mutta ei mikään ainoa pääaihe hahmon tarinassa. Sampo on sen verran karsea niin mitä muuta voi toivoa kuin uutta hahmoa? 

Vierailija
46577/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela siis synnyttää myös ensi viikolla. Ultrasta synnytykseen?

Vierailija
46578/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaako Noel myrskyssä samalla jonkun yli? Sillä oli ainakin ennen musta hieno auto..

Täähän se vois olla. Nuo Pihlajakatulaiset haluaa lapsen menetyksen myötä auttaa, mutta kukaan ei vain tiedä että se onkin Noelin syy.

Tuli mieleen voisiko käydä niin että tosiaan Noel törmää Danielaan autollaan, ja vauva menehtyy, ja tämän seurauksena yhtäkkiä Noel lopettaa manipuloimisen ja tajuaa toimineensa kaikessa väärin. Noelin pahimmat sekoiluthan alkoi juuri siitä kun ajoi Matiasta päin autolla, niin ois hyvä ympyrän sulkeutuminen. Ois jo aika Noelin lopettaa sekoilu, neljä vuotta jo melkein kestänyt. 

Vierailija
46579/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniela siis synnyttää myös ensi viikolla. Ultrasta synnytykseen?

Todennäköisesti ultrassa todetaan vauvan olevan kuollut kohtuun, jolloin synnytys käynnistetään saman tien.

Vierailija
46580/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-lehdessä tosiaan luki sanasta sanaan seuraavaa jonka laitan lainausmerkkeihin. Pohjustusta että Noelilla on lehden mukaan kiire sinne ultraan, minne oli luvannut ehtiä mutta oikeudenkäynnin alku viivästyy ja salissa Lasse luennoi.

"Lopulta Noel ei keksi kuin yhden ratkaisun - ja säntää sitten Danielan luo. Myrsky raivoaa, ja matkalla Noelin on vaikea nähdä eteensä. Kaikki muut vastoinkäymiset ovat kuitenkin pientä siihen verrattuna, mitä on edessä sairaalassa. Kukaan ei ole uskoa Anniinan järkyttäviä uutisia. Pihlajakadulla hiljennytään hämmentyneinä elämän ja kuoleman kysymysten äärellä."

Ketju on lukittu.