Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
46521/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tuomi palaa Armi Viitamäeksi. Jaakon näyttelijä on salaisuus. Sannamaija Pekkarinen tekee paluun Heliksi.

Vierailija
46522/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ois aika kiimaista jos Rajala vetäsis kunnon lärvit ja eksyis samaan sänkyyn Magnus Mustavaaran kanssa ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46523/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi Salkkarit. Huono nykyisin. Pilattu kaikki.

Käsikirjoittajat varmaankin sellaisia jotain opiskelijoita, tai vapaa ehtoisia varmaan lapsia, jotka eivät tiedä salkkareiden alku ajoista mitään.

Vierailija
46525/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, kuinka moni olisi ollut hyvin tyytyväinen jos Woke-Severi olisi vaan lähtenyt aamulla sillä lautallaan takaisin Tallinnaan? Toistaiseksi massiivinen floppipaluu ja pelkkää itsesäälissä rypevää vinkumista. Minä minä minä.

Vierailija
46526/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristianin tukka muuttunut 😋

Vierailija
46527/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, kuinka moni olisi ollut hyvin tyytyväinen jos Woke-Severi olisi vaan lähtenyt aamulla sillä lautallaan takaisin Tallinnaan? Toistaiseksi massiivinen floppipaluu ja pelkkää itsesäälissä rypevää vinkumista. Minä minä minä.

Onko Severikin woke? Mä kun luulin että Nella on se woke? 

Vierailija
46528/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kirjoittaa tänne mitä tapahtuu ensiviikolla tv-lehden tai Seiskan lehden mukaan Saksuissa. Nettijuonareita ei vaan ilmesty.. 

Vierailija
46529/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Severikin woke? Mä kun luulin että Nella on se woke? 

Meinasin samaa kysyä, että millä perusteella vai silläkö millä "kaikki" on sarjassa wokeja. Kyllä mua ottaisi myös päähän jos olisin asunut kolme vuotta ulkomailla ja palaisin takaisin eikä mun perhettä kiinnostaisi. Keskittyisivät vain mätkimään toisiaan turpaan.

Vierailija
46530/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa tänne mitä tapahtuu ensiviikolla tv-lehden tai Seiskan lehden mukaan Saksuissa. Nettijuonareita ei vaan ilmesty.. 

Seiska varmaan julkaisee huomenna jonkun kattavamman kokonaisuuden, koska lehdessä itsessään ei ollut yhtään mitään uutta.

Evalla ja Krisulla on erilaiset tahtotilat vauvan hankintaan, mutta Eva suostuu lapsentekopuuhiin, mutta hänellä onkin salaisuus, jonka Salla saa kuulla.

Toivo-pojan vaatteet laukaisee Noelissa vahvan tunnereaktion.

Jiri ottaa Nellan avukseen töihin, ratkaisu osottautuu hyväksi ja Nella saa paikan. Nella tutustuu työkuvioide kautta uuteen mielenkiintoiseen, mutta ärsyttävään miehene.

Hissikiista jatkuu kiivaana kunnes kaikki saavat muuta ajateltavaa.

Vierailija
46531/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho olipas tossa monta kirjotusvirhettä, sori siitä :D

Vierailija
46532/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva on joko raskaana tai vetänyt piuhat poikki vasta äskettäin.

Vierailija
46533/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin uskoa sen yllättävän asian olevan oikeasti todella yllättävää, mutta jotenkin epäilen ettei se ole. Mikäli ei takavasemmalta ilmesty joku joka on ostanut koko talon tai jotain muuta outoa. Alexin sukunimeä ei tiedetä jos sillä mitään merkitystä. Voisiko hän olla sukua jollekin? Selkeesti D:n vauva tulee kuolemaan.

Vierailija
46534/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska varmaan julkaisee huomenna jonkun kattavamman kokonaisuuden, koska lehdessä itsessään ei ollut yhtään mitään uutta.

Evalla ja Krisulla on erilaiset tahtotilat vauvan hankintaan, mutta Eva suostuu lapsentekopuuhiin, mutta hänellä onkin salaisuus, jonka Salla saa kuulla.

Jiri ottaa Nellan avukseen töihin, ratkaisu osottautuu hyväksi ja Nella saa paikan. Nella tutustuu työkuvioide kautta uuteen mielenkiintoiseen, mutta ärsyttävään miehene.

It-Alex it-Alex. Nellaa viedään ja lujaa!!! Eikä Henrik poju tajuu niin yhtään mitään. 

Vierailija
46535/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Evalle tehty Nadjan syntymän ja kaappaus/vankeuden jälkeen sterilisaatio?

Vierailija
46536/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Lasse eli taloyhtiö vetää kanteensa Axelssoneja vastaan pois syystä mitä tapahtui sairaalassa. 

Vierailija
46537/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt löytänyt enää niitä jaksojen nimiä. Mut käväisi sellainenkin just mielessä, että voisiko olla niin, että Danielan ja Noelin vauva menehtyy synnytyksen aikana ja komplikaatiot aiheuttavat sen, ettei Daniela voi enää tulla raskaaksi? Silloin Danielalla ei ole enää funktiota Noelille, koska en usko hetkeäkään että Noel oikeasti rakastaisi Danielaa. Joten Noel rumin sanan kääntein tuo tämän julki ja jättää Danielan, joka sydän särkyneenä (vauvan ja Noelin menetyksen johdosta) ja äärimmäisen loukattuna jättää Pihlajakadun taakseen (Lenita voi keskittyä sen jälkeen musiikkiuraansa). Ei kuulostaisi mahdottomalta...

Ei tosiaankaan.

Vierailija
46538/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikan uusimmasta postauksesta tuli vain mieleen, että tuo työyhteisö todella tuntuu aidosti pitävän toistensa puolia iloissa ja suruissa. En yhtään ihmettele että kutsutaan yhdeksi parhaimmista ihmisten osalta.

Vierailija
46539/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elgin nasaali ja ähistelyt ärsyttää.

Vierailija
46540/59562 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi varmaan menee niin että keskiviikon jakso loppuu siihen, että vauva on kuollut ja torstaina tieto leviää ja saa koko rapun hiljaiseksi. Noelia vihataan mutta Danielaa ei, koska tietävät sen olevan sinisilmäinen hölmö.

Ketju on lukittu.