Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä katosi Kallen pitelemätön viinanhimo ja koko alkoholiongelma kuin simsalabim? Kyllä on teräksinen Kalle. Ei olut koskaa krapulaa ja juomahalutkin meni tosta vaan ohi itsestään. Ehkä se asunnon myynti teki hyvää Kallelle. Nyt on pirteämpi olo ja fiilis treenata kuntoa Amandan salilla.
Ehkä se Ismolle kertominen ja Ismon paluu on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evan huulilta näki, selvästi, että sanoi Sallalle, että tällä on alkanut vaihdevuodet.
Mä en kyllä saanut mitään selvää, kun kaukaa kuvattiin. Outo pohjustus aiheelle, koska Evahan sanoi sitä ennen tyyliin että "älä ymmärrrä väärin, kyllä mä rakastan Nellaa ja Nadjaa, mutta.." ja sekö jatkuisi että mulla on vaihdevuodet alkanut.
Melkein heti kun Eva alkaa puhumaan siinä ja kun katsoo tarkkaan Eva sanoo selvästi "Mulla on alkanu vaihdevuodet".
Okei, hyvä sulle. Musta siitä ei ota mitään selvää. Miksi Eva epäili raskautta jos se ei ole mahdollista?
Mutta jos Evalla on alkanut jo vaihdevuodet niin pitäisi olla Sallakin. Salla myös sai lapsen vielä Evaa vanhempana. Salla on useita vuosia Evaa vanhempi. Toki tässä on suuria vaihteluita. Itselläkin on ollut selkeitä oireita jo vasta neljäkymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evan huulilta näki, selvästi, että sanoi Sallalle, että tällä on alkanut vaihdevuodet.
Mä en kyllä saanut mitään selvää, kun kaukaa kuvattiin. Outo pohjustus aiheelle, koska Evahan sanoi sitä ennen tyyliin että "älä ymmärrrä väärin, kyllä mä rakastan Nellaa ja Nadjaa, mutta.." ja sekö jatkuisi että mulla on vaihdevuodet alkanut.
Tämä olisi aika tyypillinen Salkkarit harhautus jolla katsojaa pyritään arvaamaan harhaan tai pitää "salaisuus" loppuun asti. Joku lause saattaa alkaa tavalla joka viittaisi täysin 1:1 johonkin tiettyyn mutta sitten esitetään myöhemmin kuinka se viittasikin ihan toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein heti kun Eva alkaa puhumaan siinä ja kun katsoo tarkkaan Eva sanoo selvästi "Mulla on alkanu vaihdevuodet".
Okei, hyvä sulle. Musta siitä ei ota mitään selvää. Miksi Eva epäili raskautta jos se ei ole mahdollista?
Esitti Kristianin mieliksi? Sehän toki selvisi, että oudot oireet johtuivat Evan päävammasta. Saattaa tosin myös olla, että Eva on synnyttänyt salaa Siuntiossa lapsen, jonka on antanut pois. Joskus sitten tämä Niklas Tamminen ilmestyy sarjaan ja selviää, että lapsen biologinen isä onkin Noel.
Ehkä Eva on sen raskauden epäilyn jälkeen saanut tietää vaihdevuosista kohtausten ulkopuolella.
Puhutaanko niissä hetkissä edes oikeasti mitään totuutta. Kuitenkaa tule takaumaa. Tuli mieleen se kun Dahlia ja Gunnar olivat myös erikoisjaksossa Taalasmailla puhumassa vuosien salailusta ja kamera siirtyi samalla tavalla ikkunan taa. Päätösjaksossa selvisi Camillan kaksonen.
Ihme, että Noel ei sentään yrittänyt samalla hankkia itselleen myös Kallen toista asuntoa. Siinähän Noel olisi saanut samalla enemmänkin valtaa itselleen ja vuokralaisetkin olisi ollut asunnossa jo valmiina.
Danielan ensimmäiset sanat, "Hei, äiti tässä" sanat ja vielä kuolleelle lapselleen oli niin koskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän käsikirjoittajat tulevat unohtamaan Noelin kataluudet, koska ovat viritelleet sellaiset verkot ja juonikuviot aikoinaan, etteivät enää muista mitä kaikkia pahuuksia Noel on tehnyt. Mua niin ärsyttää, ettei se taida ikinä joutua vastuuseen teoistaan. Haluaisin että edes Danielalle paljastuisi millaisen narsistisen sosiopaatin kanssa sen on ja mitä kaikkea Noel on tehnyt. En tykkää Danielankaan hahmosta, mut Noelin kuviot on viety ihan liian pitkälle ja kyllästyttää jo.
Silloin kun annettiin viitettä että paha Aaro olisi palanut, monet epäilivät että nyt aletaan Noelia normalisoimaan koska kaksi pahista sarjassa yhtä aikaan on liikaa. Varsinkin kun Noelin kuiskailu katosi lähes kokonaan. Mutta eihän Noelin muuttaminen mukavaksi, normaaliksi Axelssoniksi ole iso juttu, onnistuihan se Aaro Vaalanteenkin kohdalla. Mies on nyt siivooja johtajan kautta kauppias. Naimisissa ja asuu sviitissä.
Sarjassa on jätetty kesken ja selvittämättä iso tukku rikosjuttuja. Severi ajoi Jutan päälle, poliisi Miki näki kaiken vierestä. Severi ei saanut mitään, Lasse menetti lopulta hetkeksi ajokorttinsa. Matias ampui Noelia, asia jäi täysin kesken ja selvittämättä.
Uusimmista tapauksista nyt Lindan ja Sampon jutut. Ei noihin enää palata eikä nämä tule viranomaiskäsittelyyn.
Oonko ainut joka pelkää, että kaikki koskettava vedetään valheeksi ja oikeesti Noel on koomassa. Luotiin jännitystä mutta ilmaantui täysin kunnossa sairaalaan ja sanoi ajaneensa liikennemerkkiä päin. Kivinen oli muuten samaan aikaan lähdössä yhtiöltä kuskaamaan lapsenlastaan treeneihin. En tiedä miksi ajattelin että he oisivat voineet liittyä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä katosi Kallen pitelemätön viinanhimo ja koko alkoholiongelma kuin simsalabim? Kyllä on teräksinen Kalle. Ei olut koskaa krapulaa ja juomahalutkin meni tosta vaan ohi itsestään. Ehkä se asunnon myynti teki hyvää Kallelle. Nyt on pirteämpi olo ja fiilis treenata kuntoa Amandan salilla.
Ehkä se Ismolle kertominen ja Ismon paluu on auttanut.
Ehkä se asunnon myynti kännipäissään piristi ja teki hyvää Kallelle? 🤔😶
Jaksot loppuivat sillä tavalla, että ainakin luulisi, että Noel tulee myös Danielan luokse hyvästelemään lapsen, kun tuli sinne huoneen ovelle. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, miten Noelin ja Danielan suhde etenee.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut joka pelkää, että kaikki koskettava vedetään valheeksi ja oikeesti Noel on koomassa. Luotiin jännitystä mutta ilmaantui täysin kunnossa sairaalaan ja sanoi ajaneensa liikennemerkkiä päin. Kivinen oli muuten samaan aikaan lähdössä yhtiöltä kuskaamaan lapsenlastaan treeneihin. En tiedä miksi ajattelin että he oisivat voineet liittyä siihen.
Tuskin kolme jaksoa oli pelkkiä koomajaksoja. Kyllä tuo ihan totta on kun naapuritkin saivat kuulla ja halusivat auttaa Noelia korjauttamalla Noelin auton yms. ilman, että Noel oli kohtauksissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitti Kristianin mieliksi? Sehän toki selvisi, että oudot oireet johtuivat Evan
Itse epäilen että Eva on Nadjan jälkeen tehnyt strerilisaation. Samaa mieltä, Eva esitti että voi harkita lapsen tekoa mutta kyllähän sen arvasi että sanoi vain Kristianin mieliksi ja että saisi ikävän aiheen hetkeksi syrjään. Käsittääkseni raskaus esiintyy enemmänkin pahoinvointina kuin pyörtymisinä. Jos raskaus aiheuttaa pyörtymistä, silloin ollaan isojen ongelmien äärellä. Raskaustestin hankinta tuli Kristianilta, ei Evalta. Kristian myös hankki sen, ei Eva. Eva selvästi ei edes jännittänyt tai pelännyt sen tulosta vaan oli ihan tyyni kuin olisi tiennyt sen tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko, että tässä voisi olla vielä edessä Noelilla ns. Matias tapaus 2?
"Sarjassa on jätetty kesken ja selvittämättä iso tukku rikosjuttuja. Severi ajoi Jutan päälle, poliisi Miki näki kaiken vierestä. Severi ei saanut mitään, Lasse menetti lopulta hetkeksi ajokorttinsa. Matias ampui Noelia, asia jäi täysin kesken ja selvittämättä. Uusimmista tapauksista nyt Lindan ja Sampon jutut. Ei noihin enää palata eikä nämä tule viranomaiskäsittelyyn."
Joo on ihan hiton ärsyttävää, ettei näitä selvitellä vaan jätetään vaan avoimeksi ja unohdetaan. Nää Salkkarikytät on ihan farssi, se huumekuviokin muistutti lähinnä jotain surkuhupaisaa komediaa kaikkinensa. Ja sitten kun pääjehu selvisi niin sen annettiin vaan paeta maasta ja that's it. Ja nyt tää Tukun kaappaus. Salla ja Kari on sitä luokkaa, että ne etsisi vaikka itse kidnappaajan käsiinsä, mutta nyt ne ei edes patista poliiseja tutkimaan asiaa vaan tyytyivät siihen, että saivat pojan kotiin. Huoh. Mut mitä voi olettaa kun Vuoden poliisikin on itse naurettava pelle.
Juu ei kyllä ole Noelin koomaa tuo. MTVuutiset ja Iltalehti laittanut myös tästä ja ihan Jarkkoakin haastateltu. Melkoinen suurkusetus olis jos oliskin pelkkää koomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kallehan selkeesti astui Noelin ansaan, kun puolusti puheissaan rapussa oikeuden jälkeen kun Lasse ja Kari haaveili seuraavaksi ottavansa Noelilta kortin pois. Jopa Kari kysyi onko oikeesti noin tyhmä. Yksi ihminen taas aivopesty lisää.
Ehkä niistä tulee ystäviä. Muistelisin heidän olleet jatkossa tekemisissä. Tuskin enää kiristyksen muodossa.
Avaatko tätä lisää. Postasin äsken asiasta, eli oikeudesta mutta sulla lienee sitä tärkeätä tietoa??