Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinäkään olet elämässäsi aikaan saanut?

Vierailija
10.11.2023 |

Et mitään mainittavaa. Aika menee ohitsesi, kohta olet jo kulahtanut, kumaselkäinen vanhus, jonka elämän turhuus on katkeroittanut. Onko edes autosi nimissäsi?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kaksi, jo täysikäistä lasta saanut tähän maailmaan, auto ja talokin on maksettu, mitä sinä olet saanut aikaiseksi? 

No eikö tuo oo niin perussetti kuin olla voi eli ei mitään. 

Vierailija
62/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyvää mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole sisäistänyt sitä, että tänne tullaan elämään, eikä suorittamaan.

Saa tietysti suorittaakin, mutta ei se pakollista ole.

Vierailija
64/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti takautuvaa ab orttia ei pysty tekeen, joten täällä ollaan.

Vierailija
65/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo auto on       hehheh ei oo todellista

Vierailija
66/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämään arvokkuutta ja hyvyyttä mitataan jollain materiaalisilla mittareilla, niin en niissä kilpailuissa ole voittaja.

Itse en ole koskaan nähnyt mielekkäänä sellaista materialla kilpailua ja pätemistä.

Minusta elämän onnistumista on parempi arvioida sillä miten on toisia kohdellut, onko saanut enemmän hyvää kuin pahaa aikaan. Onko omalla käytöksellään tuottanut toisille kärsimystä, tuskaa, tuhoa, vai iloa, naurua, mielihyvää, turvaa.

Onko auttanut toisia, vai kääntänyt katseensa välinpitämömästi muualle? Onko lyönyt lyötyä, hyppinyt maassa makaavan päällä, onko kieroillut, keplotellut, varastanut, huijannut ja käyttänyt kyynärpäitä?

Onko ollut rehellinen ja oikea mielinen? Onko ollut raukka? Selkäänpuukottanut toisia, vetänyt ystävältä maton alta?

Miten on sitä elämäänsä elänyt kokonaisuudessaan.

JUURI NÄIN; HIENOA.

Vierailija
67/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi saada jotain aikaiseksi? En ole sellaista kenellekään velkaa. Mä teen työtä, jonka koen merkitykselliseksi vaikka mitaleita ja juhlapuheita en saakaan. Mun tavoitteeni ja toiveeni on, että minä ja läheiseni saisimme elää turvallista elämää ja kokea hyviä hetkiä ja bonuksena mielenkiintoisia elämyksiä. 

Vierailija
68/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein TODELLA ison paskakökön pönttöön! En raaskinut vetää vessaa, haluan esitellä vaimolle illemmalla kun hän tulee töistä.

Vierailija
69/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt paljon makkaraa. Eikö sitä lasketa? 😪

Vierailija
70/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas passiivis-agressiivinen aloitus :DD Palstalla on kauheasti pahoinvointia.

Vierailija
71/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen, joka ei ole saanut aikaan juuri mitään ja se surettaa minua. Ei ole työtä eikä ole lapsia. Sairastuin vakavasti 27-vuotiaana ja siitä lähtien elämä on ollut sairauden kanssa kamppailua.

Vierailija
72/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi upeaa lasta, hienon avioliiton ja miljoonan euron omaisuuden.

Vierailija
73/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on siirtänyt yksinpuhelunsa palstalle. Älä tänne siirrä mitätöntä oloasi. Varmaan löytyy ammattilaisia kelle purkaa tuota keski-iän kriisiä tai mitä hyvänsä 

Vierailija
74/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua ja huolia, en mitään muuta.

Vierailija
75/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ap kukkanen. 

tarpeeksi väärässä mielentilassa kun joku masentunut lukee tämän aloituksen.. 

mene muualle. 

Vierailija
76/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mieltä läheisille. 

toisin kuin sinä.. 

olet varmaan oikea ilo muiden seurassa.

Vierailija
77/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut läheisiäni, tuottanut paljon hyvää mieltä ystävilleni ja auttanut ja tukenut muita. Minusta se on aika hyvin.

Vierailija
78/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niin mitään. Ei ole edes autoa. 

En minäkään, mutta miksiköhän pitäisi olla auto? Onko se nyt joku aikaansaannos?(Ok on mulla auto, mutta en koe sitä aikaansaannoksena). 

Vierailija
79/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tämän kysymyksen eräässä ketjussa, jossa "älyköt" toivat esiin omaa erinomaisuuttaan ja dissasivat muita. Ei tainnut kovin moni kertoa saavutuksistaan....

Se on ihan ok olla saavuttamatta mitään sen kummempaa tän elämän aikana. Iso saavutus on jo elää niin että nauttii elämästään ja kohtelee muita hyvin jne.

Tarpeeksi kun ärsyynnyn jonkun väärin tekemiseen pystyn laillisin keinoin aiheuttamaan haittaa väärintekijän puhtoiseen imagoon ja sitten niitä harmittaa. Toki annan sitä ennen monta mahdollisuutta. Nykyään pysyn kaukana kaikesta joka voisi sotkea minut tahtomattani johonkin, joka ei ole arvojeni tai moraalini mukaista toimintaa.

Vierailija
80/85 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kaksi, jo täysikäistä lasta saanut tähän maailmaan, auto ja talokin on maksettu, mitä sinä olet saanut aikaiseksi? 

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi