Mitä sinäkään olet elämässäsi aikaan saanut?
Et mitään mainittavaa. Aika menee ohitsesi, kohta olet jo kulahtanut, kumaselkäinen vanhus, jonka elämän turhuus on katkeroittanut. Onko edes autosi nimissäsi?
Kommentit (85)
"Onpa tosi tsemppaava aloitus"
Ihan kuin tässä ei olisi tarpeeksi masentunut.
Sen mitä vassarinpaska ei koskaan saavuta: olen nettoveronmaksaja.
Joku voisi vastata että on vatkannut kroppaa tanssirytmin tahdissa tai venytellyt.
Vierailija kirjoitti:
"Onpa tosi tsemppaava aloitus"
Ihan kuin tässä ei olisi tarpeeksi masentunut.
On.
Olen saanut aikaan vaikka, mitä vaikka missä.
Harrasteauto on omissa nimissä käyttis on etu.
Asuntoon en halua sitoutua, koska se vaikka missä kutsuu heti, kun "nelikieliset" teini-ikäiseni lähtee menemään täältä koulutuksen kanssa.
Jos elämään arvokkuutta ja hyvyyttä mitataan jollain materiaalisilla mittareilla, niin en niissä kilpailuissa ole voittaja.
Itse en ole koskaan nähnyt mielekkäänä sellaista materialla kilpailua ja pätemistä.
Minusta elämän onnistumista on parempi arvioida sillä miten on toisia kohdellut, onko saanut enemmän hyvää kuin pahaa aikaan. Onko omalla käytöksellään tuottanut toisille kärsimystä, tuskaa, tuhoa, vai iloa, naurua, mielihyvää, turvaa.
Onko auttanut toisia, vai kääntänyt katseensa välinpitämömästi muualle? Onko lyönyt lyötyä, hyppinyt maassa makaavan päällä, onko kieroillut, keplotellut, varastanut, huijannut ja käyttänyt kyynärpäitä?
Onko ollut rehellinen ja oikea mielinen? Onko ollut raukka? Selkäänpuukottanut toisia, vetänyt ystävältä maton alta?
Miten on sitä elämäänsä elänyt kokonaisuudessaan.
Minulla on omaisuutta ja oma auto, omassa nimessä kaikki, ei velkaa. Ihan hyvin olen siis pärjännyt.
No ei mitään, ei edes ole kumaselkää.
On se, siitä tuli oikein lumivyöry, kun joku aloitti. Sitä on paljon saatu aikaan. Ja hauskaa on ollut.
Että sillain.
Ja terkkarin tätit on mukana, sekä setät!
On ne paljon saaneet aikaan!
Mikäpä sen mukavampaa kuin tuhota ja hajottaa, se on sitä aikaan saamista.
Auto on omissa nimissä ja sain elämässä aikaankin kaikenlaista. Sairaus vaan vie nykyään voimat niin ei saa juuri mitään aikaan.
On hän aikaan saanut. Hän luki itsensä labrahoitajaksi, sitten sen jälkeen oli töissä, ja luki sitten lisää ja valmistui lääkäriksi. Ja on nyt ylilääkäri.
Semmonen, on hän paljon aikaan saanut. Ja hauskaakin on ollut.
Erityisen hauskaa oli kun sai....
Niin ja sitä paitsi, kiitos on kohta kunniasta, kun tulee mitali, ellei jo ole.
Kasvattanut kolme lasta kivoiksi ja täysipäisiksi aikuisiksi, rakastanut ja saanut vastarakkautta, kirjoittanut kirjan, asunut kolmessa maassa ja matkustanut noi sadassa, syönyt huikeita aterioita, luonut uraa kolmella eri alalla ja toteuttanut unelmiani.
Autoa en omista kun ei sillä täällä miljoonakaupungin keskustassa tee mitään.
Mittailen saavutuksiani omaan mittapuuhuni, en muiden tavoitteisiin ja standardeihin.
Olen saanut opiskelut valmiiksi jo vuonna 1998. Muuta en ole sitten elämässä tehnyt.
Rahaa olen saanut ja se riittää mulle oikein hyvin.
Jotain sentään, kaksi aikuista lasta, oma asunto ja autonikin on omissa nimissäni, vaikka ikänainen olenkin, itse ajan ja hoidan koko taloutemme asiat.
Ei ole selkä taittunut. N74
Autokaan ei ole nimissäni, vaan sen nimi on Peugeot (lausutaan Pösö)
Inha äitini voisi noin kysyä ja vastaisin: sinun mielestäsi en kai mitään.
Omasta mielestäni ihan tarpeeksi elääkseni hyvää elämää.
Nojaa, saavutuksiani ei voi ehkä mitata rahassa, mutta olen saavuttanut tällä hetkellä kaikki unelmani, joita minulla on ollut! Aika kiva tilanne :)
Tyytyväisiä puhelinvaihteen käyttäjiä, tyytyväisiä ICT-tuki asiakkaita, muutaman maksaneen piirustuksen tai maalauksen tilaajan, ja muutaman sata musiikillista esitystä, joihin olen itse ollut tyytyväinen.
Toivottavasti muutaman tyydytetyn tyttöystävän, ja aivan varmasti muutaman tilinsä tehneen alkoholin valmistajan.
Typerä aloitus.