Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinäkään olet elämässäsi aikaan saanut?

Vierailija
10.11.2023 |

Et mitään mainittavaa. Aika menee ohitsesi, kohta olet jo kulahtanut, kumaselkäinen vanhus, jonka elämän turhuus on katkeroittanut. Onko edes autosi nimissäsi?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä pitäis olla saanut? 

Mikä auto? Ei mulla mitään autoa ole, kun myin pois. Uutta ei tule.

Vierailija
42/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästänyt tälle valtiolle ainakin muutaman miljoonan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on omissa nimissä ja sain elämässä aikaankin kaikenlaista. Sairaus vaan vie nykyään voimat niin ei saa juuri mitään aikaan.

Sairauden kanssa kamppailua ja sen kanssa selviäminen on sitä aikaansaamista. Näin minä ajattelen ja yritän tehdä oman jaksamisen mukaan vaikka välillä väsyttääkin.

Vierailija
44/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asuin 2 vuotta Japanissa, Tokiossa. Olin opettaja (englanti). Se on suurin saavutukseni, kun ottaa huomioon, että Suomessa asun pienellä kirkonkylällä ja olen introvertti. Käyn Tokiossa vuosittain (miinus koronavuodet, kun rajat oli kiinni) lomamatkalla seksi- ja kulttuurilomilla. Minusta myös se, että olen ollut kahdessa vakavassa parisuhteessa japanilaisten naisten kanssa asuessani Tokiossa. Ja sekin on saavutus, kun tiedän  että Suomessa asuessani olen onnellisempi vapaaehtoisesti sinkkuna velana. M28

Vierailija
45/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän sellainen maailmanparantaja tai ehkä ennemminkin ihmistenparantaja. Olen lukemattomia kertoja auttanut laitapuolen kulkijoita tai muuten vain surkealla mielellä olevia ihmisiä juttelemalla. Harmi, että se ei ole auttanut saavuttamaan mitään varsinaista elämässäni, mutta olen kuitenkin ylpeä ymmärtäväisyydestäni ja solidaarisuudestani.

Vierailija
46/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut turvatun elämän niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Minulla on työ, mistä pidän ja minulla on mahdollisuus toteuttaa itseäni ja unelmiani. Perhe ei ole koskaan ollut unelmani, joten läheisiin ihmisiin liittyen olen kiitollinen ystävistäni, elossa olevista vamhemmistani sekä siitä, että minulla on tasapainoinen ja rakastava puoliso. Hänen kanssaan yhteinen elämä on itselleni saavutus. Nuoruudessani olin levoton ja aika suhdekammoinenkin, joten tämmöinen ihan tavallinen aikuinen elämä on oikein mukavaa - olen tyytyväinen ja melkein päivittäin onnellinen.

Vierailija
47/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni olen saanut paljon kokemuksia ja sisältöä mutta en ole haalinut niinkään omaisuutta. Olen matkustanut noin 55 eri maassa ja asunut ulkomailla vuosia ja ollut useammissa parisuhteessa jne. Sisältö ratkaisee minun kohdalla.

Vierailija
48/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 huikeaa lasta ja oman kodin umpimetsään. Siinä tärkeimmät saavutukset. Kaikki muu on sitten vaan rahassa mitattavaa.

Vierailija
49/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä melkosen määrän kuluttanut luonnon resursseja, tuottanut paskaa ja jätettä kantanut tonneittain sisään ja ulos, sekä tuottanut kosolti pahaa mieltä.  Eikös siinä jo ole. 

Vierailija
50/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena asuin 2 vuotta Japanissa, Tokiossa. Olin opettaja (englanti). Se on suurin saavutukseni, kun ottaa huomioon, että Suomessa asun pienellä kirkonkylällä ja olen introvertti. Käyn Tokiossa vuosittain (miinus koronavuodet, kun rajat oli kiinni) lomamatkalla seksi- ja kulttuurilomilla. Minusta myös se, että olen ollut kahdessa vakavassa parisuhteessa japanilaisten naisten kanssa asuessani Tokiossa. Ja sekin on saavutus, kun tiedän  että Suomessa asuessani olen onnellisempi vapaaehtoisesti sinkkuna velana. M28

Kuka pitää seksimatkoja saavutuksena?! 😂

Vierailija
51/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni olen saanut paljon kokemuksia ja sisältöä mutta en ole haalinut niinkään omaisuutta. Olen matkustanut noin 55 eri maassa ja asunut ulkomailla vuosia ja ollut useammissa parisuhteessa jne. Sisältö ratkaisee minun kohdalla.

Yksi pitkä parisuhde on saavutus, ei monta lyhyttä.

Vierailija
52/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä melkosen määrän kuluttanut luonnon resursseja, tuottanut paskaa ja jätettä kantanut tonneittain sisään ja ulos, sekä tuottanut kosolti pahaa mieltä.  Eikös siinä jo ole. 

Alastiko ois pitäny kulkea?

Vierailija
53/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan luonut mitään, mistä olisi meille maapallon ihmisille jotakin hyötyä jossakin vaiheessa?

Varmasti joo oikea paikka kysyä tällaista... 😂

Vierailija
54/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen luulee, että oma auto on jokin saavutus?

Jos on aloittanut jalkapelisssä. 

Vierailija
55/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perustanut 7 yritystä, olen täysin velaton, omia taloja ympäri Suomea ja maailmaa, kiva aviomies ja autoa ajaa kuljettaja. Pidän elämästäni, en kadehti ketään ja voin sanoa olevani onnellinen.

Minä eläkeläinen perustanut neljä yritystä ja omistan upean ison asunnon Tukholman keskustassa vesinäköalalla. Nyt ostan talon tai osakkeen Espanjasta . Mitä muutakaan voin tehdä yksin? Ei ole mieskaveria eikä yksityiskuskia. Mutta hyvin menee . 

Vierailija
56/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää seksimatkoja saavutuksena?! 😂

Toisaalta. Jos ihminen elää omien tavoitteidensa mukaan, eikä muualta tulevien ja annettujen unelmien mukaan niin hän elää varmasti onnellisempaa elämää.

Ei sillä. Ei seksimatkat ole itsenikään unelma, mutta ei ole Volvo, omakotitalo, kaksi lasta ja kultainennoutajakaan. Tai no, kultainennoutaja kelpaisi kyllä.

Vierailija
57/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta minä ainakin voin 40-kymppisenä sanoa, että olen saanut hyvääkin aikaan. Olen toistasataa ihmistä saattohoitanut ja koittanut tehdä heidän kuolemastaan niin paljon parempaa kuin siitä nyt vain voi tehdä. Jos jotain AP:ltä saa kysyä niin kysyisin, että mitä Sinä sitten olet tehnyt?

Vierailija
58/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pitkä parisuhde on saavutus, ei monta lyhyttä.

Voi olla tai voipi olla olemattakin. Taidan olla tässä kohden vähän eri mieltä.  Toki yksi hyvä ja onnellinen parisuhde yhden kanssa voi olla saavutus, mutta huonossa suhteessa elämän voi myös tuhlata.

Vierailija
59/85 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon nyt ainakin vaikkakin vähän jätättää

Vierailija
60/85 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni olen saanut paljon kokemuksia ja sisältöä mutta en ole haalinut niinkään omaisuutta. Olen matkustanut noin 55 eri maassa ja asunut ulkomailla vuosia ja ollt useammissa parisuhteessa jne. Sisältö ratkaisee minun kohdalla.

Ne ihmiset ovat onnellisimpia ja tyytyväisimpiä elämäänsä jotka eivät mittaa onnellisuuttaan materialla vaan kokemuksilla ja hyvillä ihmissuhteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi