Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on työpaikalla nainen, joka ei koskaan syö tarjottavia kakkuja, pullaa, leivoksia

Vierailija
09.11.2023 |

Ei edes pikkujouluissa syö, ei juhlapäivinä ei koskaan mutta juo vaan teetä, vettä tai kahvia mustana. Kahviin ei laita koskaan sokeria eikä makeutusaineita. Kaunis ja todella hoikka nainen jopa niin että olen itse hieman kade mutta en ilkeä. En ole kehdannut kysyä mutta onkohan hoikkuuden salaisuus ettei koskaan syö herkkuja? Nyt joulun lähestyessä meillä on töissä paljon jouluherkkuja ja suklaata niin ei niitäkään syö. Mietin vaan onko sairas vaan eikö vaan syö mitään? Joskus leivon ja vien töihin herkkuja mutta nainen kieltäytyy ja kiittää. Mitä tuollaiselle herkkuja välttelevälle kannattaa tarjota?

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette oikein tyypillisiä suomijuntteja. Ranskattaret osaavat nauttia elämästä ja leivonnaisista ja silti ovat paremmassa kunnossa kuin suomitantat villasukissa ja Kuomissa. 

Väärin. Oikeasti homma menee niin, että ovat SEN VUOKSI paremmassa kunnossa kuin mammat. Ranskatar kun ei mätä leivonnaisia jatkuvalla syötöllä ja vielä tuputa niitä työkavereillekin. Ranskatar todellakin vain nauttii leivonnaisen eikä käytä pullaa yms. tunnetaitojen korvaamiseen, kuten mammat. 

Vierailija
82/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yks nelikymppinen varastomies, joka ei syö ikinä mitään. Kukaan ei ole koskaan nähnyt sitä syövän mitään, vaikka se on ollut talossa ehkä jostain 2005 lähtien. Meillä firma tarjoaa esim. jouluisin imaisen jouluaterian ja se ei silloinkaan käy meidän henkilöstöravintolassa syömässä. Se vaan juo kahvia ja polttaa tupakkaa. Ruokatauon viettää tupakkapaikalla. Joskus vitsailtiin töissä, että entä jos se ei syö kotonaankaan :D

Yllä hyvä esimerkki siitä, miksi moni on ennemmin työtön kuin menee töihin kiusaajien keskuuteen. 

Ehkä joskus opit että yhteisöön sopimattomia outoja friikkejä kiusataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää makeasta, joten en syö. 

Vierailija
84/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutkohan minusta?

En koske tarjottaviin, koska en tiedä, minkälaisissa oloissa ne on leivottu ja minkälaisista aineksista. Kaikkien hygieniakäsitykset eivät ole kovin korkeita.

En tiedä mutta asia pohdituttaa että onko syy tuo minkä mainitsit. Omat leipomukseni teen hyvistä raaka-aineista ja puhtaita ovat koska olen leiponut jo vuosikausia ja on minulla hygieniapassikin. En kiusaa tahi ilkeile mutta tykkään leipoa ja viedä tarjottavia töihin. Ap

Miten peset kätesi? Tarkka selostus kiitos.

Hanki ammattiapua tuohon bakteerikammoosi. 

Mieluusti jatkan tällä linjalla niin ei tarvitse kärsiä mahataudeista eikä flunssista. Todella harvoin näkee kenenkään pesevän käsiään kunnolla.

Vierailija
85/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt hirveän työn , että olen saanut ruokavalioni terveelliseksi jotta pysyn työkykyisenä. Mulla on lista erilaisia sairauksia, joista olen päässyt eroon ruokavaliolla. Kyllä vain. Lääkkeet ei paranna diabetesta, kilpirauhassairauksia, rasvamaksaa, fibromyalgiaa. Kyllä se on se mitä laitat sinne sisuksiisi.

Herkuttelen oikealla ruualla, tummalla suklaalla, marjoilla, kuivatuilla taateleilla. Teen itse moussea ja jäätelöä jos makeanhimo iskee. Mutta viljoihin ja valkoiseen sokeriin en enää ikinä koske.

Vierailija
86/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin dieetillä ollessani kieltäydyn herkuista, mutta en ole sitä perustellut mitenkään kellekään. 

Vierailija
87/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette oikein tyypillisiä suomijuntteja. Ranskattaret osaavat nauttia elämästä ja leivonnaisista ja silti ovat paremmassa kunnossa kuin suomitantat villasukissa ja Kuomissa. 

Väärin. Oikeasti homma menee niin, että ovat SEN VUOKSI paremmassa kunnossa kuin mammat. Ranskatar kun ei mätä leivonnaisia jatkuvalla syötöllä ja vielä tuputa niitä työkavereillekin. Ranskatar todellakin vain nauttii leivonnaisen eikä käytä pullaa yms. tunnetaitojen korvaamiseen, kuten mammat. 

Ranskassa syödään paljon ihan valkoisesta vehnästä tehtyä leipiä makeita leivinnaisia, esim Briocheja. 

Vierailija
88/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yks nelikymppinen varastomies, joka ei syö ikinä mitään. Kukaan ei ole koskaan nähnyt sitä syövän mitään, vaikka se on ollut talossa ehkä jostain 2005 lähtien. Meillä firma tarjoaa esim. jouluisin imaisen jouluaterian ja se ei silloinkaan käy meidän henkilöstöravintolassa syömässä. Se vaan juo kahvia ja polttaa tupakkaa. Ruokatauon viettää tupakkapaikalla. Joskus vitsailtiin töissä, että entä jos se ei syö kotonaankaan :D

Yllä hyvä esimerkki siitä, miksi moni on ennemmin työtön kuin menee töihin kiusaajien keskuuteen. 

Ehkä joskus opit että yhteisöön sopimattomia outoja friikkejä kiusataan. 

Ehkäpä joskus kasvat aikuiseksi ja lopetat tuollaiset idiotismit. 

Vierailija
89/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutkohan minusta?

En koske tarjottaviin, koska en tiedä, minkälaisissa oloissa ne on leivottu ja minkälaisista aineksista. Kaikkien hygieniakäsitykset eivät ole kovin korkeita.

Niin mitäpä siitä, että kissa on vähän pomppinut taikinan päällä ja koira nuolaissut kauhaa. Mitä siitäkään, jos vaippakäsillä jatkan leivontaa, ei haittaa jo tippuu taikinaan muutama kokkare kakkaa, sehän voi olla vaikka suklaata.

Joo ja aina jos jossain lukee "käsin leivottu", jätän hyllyyn.

Hyvänmakuisia nämä itse leivotut suklaahippukeksit namnam hyvää tummaa suklaata tämä xDD *näykkii viimeiset hiput hampailla kynsien alta

Vierailija
90/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se toisten syöminen tai syömättömyys aiheuttaa aina niin paljon ihmettelyä?

Kaikki ei oikeasti koe tarvetta syödä herkkuja tai muuta ylimääräistä joka tauolla ja sen ei pitäisi enää hämmästyttää ketään. 

Vierailija
91/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin niin loputtoman kyllästynyt näihin kahvihuoneherkkuihin. Olisin ensinnäkin ihan valtavan kokoinen JA varmasti jo sairastunut vaikka mihin, jos söisin kaikkea sitä p*skaa  mitä mammat roudaa taukohuoneeseen.

Nää jäi viikonloppuna meidän Veeti-Ilmarin ja Janna-Jessican synttäreiltä, kun ei ne lapset näitä kakkuja syö.... 

Vierailija
92/313 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ruokaan on epäterve. Herkut kuuluvat tasapainoisten ihmisten elämään. Samoin sosiaalisuus ja ilo muiden kanssa. 

Vierailija
93/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on todella vaikeaa syödä julkisilla paikoilla pahan emetofobian vuoksi: syön mieluiten kotona ja valmistan ruokani itse. Olen myös vegaani enkä halua, että kukaan tuntisi painetta ottaa sitä huomioon tarjoiluissaan. Kiitän kauniisti ja kieltäydyn sekä ruoasta että alkoholista, jälkimmäistä en muutenkaan käytä.

Lisäksi edustan epäsuosittua mielipidettä, jonka mukaan työpaikalla ollaan töissä, ei piknikillä.

Vierailija
94/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä tyrkyttää mitään. Ei ole sun asia miettiä miksi joku ei syö.  Mies olen mutta en minäkään syö enkä juo  mitään töissä tarjottavia paitsi kahvia kyllä juon paljon . Enkä käy missään pikkujouluissa enkä muissakaan firman tapahtumissa koska mua ei kiinnosta eikä pomo tai kukaan muukaan kysele että miksi en syö /miksi en käy koska ne asiat ei kuulu heille.

Vierailija
95/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vuoden pahin kyylä löytynyt! Hyi, miten ruma ap! 

Vierailija
96/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en halua syödä toisten itse leipomia tuotteita, jos en tunne henkilöä.

Ällöttäviä.

Jopa hoitoalalla käsien pesu on joskus niin heikkoa, että ei kyl maistu toisten leivonnaiset.

Ja miks pitäs?

Vierailija
97/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset töihin leipojat ovat vihoviimeisiä. Ap vieläpä hakee sillä selvästi kiitosta. Hanki elämä, ap!

Vierailija
98/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pysyä hoikkana ja terveenä. Herkkujakin syön, mutta valitsen hetken ja syötävät itse. En syö tavan vuoksi ja ohimennen. Helpompaa pysyä kunnossa, kun tiedostaa mitä syö ja miksi.

Vierailija
99/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen ja tosiaan hoikka ja hyvik liikunnallinen. 

Herkuttelen kyllä, mutta en ns ota koskaan turhia kaloreita eli siis syö sellaista epäterveellistä syötävää, joka ei sitten oikeasti ole todella hyvää..

En pidä juurikaan kekseistä, suurimmasta osasta karkkeja tai kakkujakaan. 

Pidän enemmän suolaisista herkuista ja esim jäätelön pitää sitten olla jotain todella laadukasta..

olen aina pitänyt idioottimaisena kun hehkutetaan et joku on tuonut työpaikalle jonkun 2,5 maksavan suklaarasian Prismasta. Toista on, jos vaikka joku on tuonut kotimaisia mansikoita..

mutta hoikkuuteni syy tosiaan on se, etten napsi sitä sun tätä vain siksi että siinä on rasvaa ja sokeria. Jonkun perusliikkunattoman keski-ikäisen tädin päivän kalorimäärä täytyyy puoliksi jo tyyliin muutamasta keksistä. 

Mieluummin itse täytän kalorimääräni hyvällä, monipuolisella lounaalla, tuoreista aineksista tehdyillä smootheilla yms.

Vierailija
100/313 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes