Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (20009)

Vierailija
20001/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee piti ottaa edellä tasaluku pois kuljeksimasta! Ettei aina valiteta, että se vaan niitä 99-lukuja metsästää :D

ja kaupasta eilen SYÖMISET (suluissa - ale60% jos on aletuote): coopin iso pizza 6,09, maalaisviipaleet 0,83 (-1,25), kirjolohikiusaus 700g 3,14 (-4,72), kinkkukiusaus 700g 3,14 (-4,72) yht 13,20

ykkösmaito 0,55 (-0,83) 3l, jätti porkkanasämpylät 0,99 (-1,49), Mr panini hot chili kana 1,85 (-2,74) 2 kpl, pers.passion jugurtti 1,51, kermajuustoviipaleet 1,87 (-2,80) kanapalvisiivut 1,59 (-2,38) 2 kpl yht 12,90

Meni hieman viikkoarvion yli, mutta ei hätää, kun ei oo hirveästi nälkäkään ollut ;D

-winner-

Vierailija
20002/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien maksami lounaita palavereissa ja kokouksissa T:Poliitikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
20003/20009 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti #20 000.

-winner-

🍾👏👏👏

Kampin Pimu

Vierailija
20004/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keitettyjä porkkanoita, raejuustoa, ruisleipää, levitettä, piimää

- hedelmäsalaattia onnettomista hedelmänruppanoista ja säilykehedelmistä

- rahkaa jogurttisilmällä, muutama suolapähkinä ja joulusuklaakarkki

-tarinankertoja-

Vierailija
20005/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskallanko edes mainostaa, mutta mun uusin youtuben budjettiruokailu-kanava on dudget hands. Tämänkään kanavan tai sisällöntuottajan kanssa mulla ei ole mitään tekemistä. Enkä tunne naista sanotaan...

Toisin kuin joni7-9 videoilla, tällä kanavalla ei halpaa makkaraa kokkailla, vaikka ruokaa tehdäänkin 20e/viikko dudjetilla....

Mutta jotenkin väärin tälläkin kanavalla varmasti ruokaa ja ruokaostoksia tehdään ja palstan pikkumaiset nillittäjät sen mulle varmaan seuraavaksi kertoo, että miten.... 

Kommentteja odotellessa mikrotan kulhollisen poppareita valmiiksi..

ja tähän välin kommentoin vielä, että viime kuussa ruokaan meni 120€ ja tässä kuussa ruokaostoksiin käytetty 90€. Ei olla eikä pysytä 100€ budjetissa, joten joudan siitäkin syystä nurkkaan häpeämään

20006/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti #20 000.

-winner-

🍾🥳🎉

Kiusa se on pienikin kiusa

20007/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä bileisiin, puhelimesta loppui akku.

Sain pari pikkupussillista jämiä, mukana oli noin 500g lohifilee. Siitä olisi voinut tehdä uunilohta, mutta koska sain myös kaalia, kesäkurpitsaa, porkkanaa ja paprikan, niin teinkin sitten ison pannullisen kasviswokkia. Lohesta poistin nahan ja viipaloin sen sopivan kokoisiksi paloiksi, marinoin teriyakilla ja soijalla ja paiston nopeasti pannulla. Lisäkkeenä nuudeleita (tokmannin 0,99€ nuudelit alkaa kohta olla loppu, kyllähän niitä onkin riittänyt pitkään). Oikein koristelin annokseni seesaminsiemenillä!

Lähdenpä katsomaan budjetoivia(?) käsiä, näyttäisi olevan suomalainen.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
20008/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Kampin Pimu kirjoitti:

Olin tänään ostoksilla Kampin kauppakeskuksessa (sivumennen sanoen olen niin iloinen, että sen nimi on Kampin kauppakeskus eikä mikään tripla-redi).

Siellä on toisinaan tuote-esittelyjä ja kuten tänään, maistiaisia. Vaasan leipätuotteita näemmä olisi ollut. No, siinä vaiheessa pikkasen hiukoi ja ajattelin otaa pikku palan tai paloja. En ihan nähnyt, oliko laatuja useampia, luulen niin.

Minun edelläni oli 50-60-vuotias nainen joka huolella pyyhki sormillaan nenäänsä ilman nenäliinaa molemmin puolin, tunki sitten saman käden näppinsä tarjottimelle ja alkoi valkata.

Ei hiukonut enää minua. Voi ällötysten ällötys.

Se en ollut minä!!!

(tuon takia pesen aina kaikki tomaatit ja muutkin vihannekset ja hedelmät - enkä osta mitään karkkeja niistä irtomyyntilaareista)

Hei, joku toinenkin irtokarkkilaarien karttaja! En usein ole tavannut aikuisia ihmisiä, jotka laareilla huonosti käyttäytyisivät. Mutta tuollaiset polvenkorkuiset tahmatassut, tai jopa kurarukkastassut, ovat saaneet niitä välttelemään. Toki vain rajoitetusti, kyllä minä sieläkään hyvinä tarjouspäivinä käyn karkkeja ostamassa, mutta vain paperipäällisiä.

Vierailija
20009/20008 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syöty kalapuikkoja, perunoita ja pakastevihanneksia. Onneksi on edes mausteita. Kaikkeen tottuu. Huomenna nuudeleita, tonnikalaa ja pakastevihanneksia. Sunnuntaiksi harkitsen lihakeittoa (spammista), onneksi kaapista löytyy Tokmannin alesta ostettuja spammi-tölkkejä. Muistaakseni 4*400g tölkkejä sai vielä viimeksi 9€ ?