Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulentupien mestarit hoi,miksi hankkia lapsi jos lapsen isä on varsin iäkäs pääl 40v tai olette

Vierailija
02.09.2008 |

itse kuolemassa nuorena vakavaan sairauteen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että lapselle on parempi saada vanha isä, joka jaksaa keskittyä isyyteen kuin nuori isä, jolla on vielä bailuvaihe päällä (kuten täältä saa PÄIVITTÄIN lukea).

Vierailija
42/44 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selventää ja määritellä käsitteen "tuulentupien mestarit"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee lähtee kauheesti määrittelemään, elämää se vain on.

Yes, oma isäni 45 kun synnyin, oikeesti olisi kiva jos olisi vähän nuorempi, mutta, elämä on joskus vähän epätäydellistä.

Oma mieheni myös +40 kun lapset syntyi...toisaalta siskoni paljon nuorempi mies on kauhea läskiplösö ...

Vierailija
44/44 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin kun äitini oli 46 vuotias, ja isäni 60. Äiti kuoli juuri enne 8v syntymäpäivääni, isä kaksi vuotta aiemmin. AIna olen tuntenun kauheaa surua sitä kohtaan, että synnyin iltatähtenä. Muut sisaret kerkesivät näyttää lapsensa vanhemmilleni, minä en edes kunnolla kerennyt äitini kanssa aikaa viettämään:(

Nyt stten yksi tuttavani 27v, saa lapsen 56 vuotiaan miehen kanssa, ja minusta tuntuu aivan kamalalle. Miksi pitää valita lapselle isä, joka tod. näk kuolee ennenkuin lapsi täyttää 10! Surullista, mutta nykyään liian yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi