Tuulentupien mestarit hoi,miksi hankkia lapsi jos lapsen isä on varsin iäkäs pääl 40v tai olette
Kommentit (44)
Ja olen myös huomannut, että niillä anhemmilla banhemmilla tuntuu olevan enemmän aikaa ja ennenkaikkea halua olla lastensa kanssa. Viihtyvät perheensä kanssa, ei ole enää halua kiitää baanalla. Täälläkin mammat itkee kuinka mies on aina menossa, tai kavereiden kanssa viettämässä laatu aikaa. Ja harvoin ne on ikäikkäimpiä isiä.
Ja mun vanhemmat oli 42 ja 48 kun syynyin, ja onnellinen lapsuus mulla oli.
Ja kun lapsia alkoi siunaantua vasta tämän yli-ikäisen kävyn kanssa niin so what ?
Ei noilla nuoremmillakaan aina niin hyvin mene. Esim. pahimmat huume ym ongelmat on kyllä nuoremmilla polvilla.....
eikä ole koulutusta eikä ammattii joten teen lapsii et saisin rahaa ja olis jotai tekemistä.
sitte ku oike vituttaa tuun tänne aukoo päätä kaikille joil menee paremmin ku mulla.
Mut hyvä nii etten pura agressioita ja turhautumista lapsiini.
Terveisin ap
ps. lääkitys on vähän pielessä
terv. nainen jolla isään ikäeroa 46v.
itse kuolemassa nuorena vakavaan sairauteen?
Nyt menee mulla yli hilseen... Miksi kieltää vanhemmuus keltään?
Jos kerran adoptiovanhempien ikä ei saa mennä yli 45v niin miksi saisi mennä oman biologisen lapsen kanssa.Herätkää!!!!!!!!
Mulle on aivan sama saako joku lapsensa 20 vuotiaana vai 40 vuotiaana, kunhan pitävät huolta lapsistaan. Miten se on minulta pois, jos joku toinen saa lapsensa eri ikäisenä kuin minä?
Kyllä nyt suurempiakin huolenaiheita luulisi löytyvän, olkaa ennemmin huolissanne vanhempien ryyppäämisestä ja väkivallasta kuin heidän iästään.
Jos kerran adoptiovanhempien ikä ei saa mennä yli 45v niin miksi saisi mennä oman biologisen lapsen kanssa.Herätkää!!!!!!!!
Aina voi parkua, että mulla ei ollut sitä, mulla ei ollut tätä. Ihminen on vaan rakennettu niin yltiökateelliseksi olennoksi. Ehkä se luolamiesaikoina auttoi meidät selviytymään, kun aina piti pärjätä paremmin kuin joku muu.
pois palstalta, hus... lapseni tulee mua tunnin päästä isänsä kanssa hakemaan, joten minulla on aikaa:-)
Eikös ap pari päivää sitten ilmoittanut että hänen miehensä vaatteiden seasta löytyi vieraan naisen paita...
ajattelevat vain omaa uraansa, niiden kanssa ei voi lapsia laittaa. vähemmän koulutettuja tai huonommista ammateista voisi löytyäkin enemmän isäehdokkaita, mutta kuka jaksaa olla parisuhteessa itseään tyhmemmän kanssa.
veikkaan, että lapselle on parempi saada vanha isä, joka jaksaa keskittyä isyyteen kuin nuori isä, jolla on vielä bailuvaihe päällä (kuten täältä saa PÄIVITTÄIN lukea).
Voihan se äitikin olla yli 40-vuotias lapsen saadessaan. Itse sain perheen neljännen lapsen 38-vuotiaana, jolloinka lapsen isä oli 43-vuotias. Olemme täysin terveitä, jaksavaisia ja täyspäisiä ihmisiä ja vanhempina varmasti aivan yhtä hyviä ellei jopa parempiakin kuin aivan nuoret ja kokemattomat. Ap voisi sivistää itseään ja hankkia vähän sitä elämänkokemusta. Tai sitten ap voisi tallettaa oman viestinsä ja palata miettimään sitä siinä 4-kympin korvilla :-)
ajattelevat vain omaa uraansa, niiden kanssa ei voi lapsia laittaa. vähemmän koulutettuja tai huonommista ammateista voisi löytyäkin enemmän isäehdokkaita, mutta kuka jaksaa olla parisuhteessa itseään tyhmemmän kanssa.
Iällä ei oikeasti ole mitään merkitystä, aivan sairasta vertailla koko ajan mikä on parempi ikä. Ja minä jos kuka tiedän mistä puhun, sillä olen tullut äidiksi 18-vuotiaana, 32-vuotiaana ja 37-vuotiaana ja vielä samalle miehelle. Joten perspektiiviä riittää :-)
Jotain on nyt hänellä omassa elämässään pielessä.