Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lisätöitä sinä teet saadaksesi lisää tuloja?

Vierailija
09.11.2023 |

Itse harkitsen tässä jotain sivubisnestä vaikka laskutuspalvelun kautta niin kiinnostaisi tietää mitä bisneksiä muut ovat keksineet :)

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikirppareiden kautta  myyn käytettyjä pikkuhousuja.

Mitä runsaammin käytetyt, parempi hinta. Toiveita uskomaton määrä.

Asiakkaita riittää.

Aina vähän ihmetellyt tämän kannattavuutta. Ostatko siis tukkuna ison kasan halpoja pikkareita, ja lähettelet sitten niitä? Vai onko itse pikkareiden laadulla/tyylillä väliä, ja jos on niin meneehän siihen työtunteja, kun joutuu etsimään oikeanlaisia, tai kuvata ja todistella että käytetyt on. Vaikea uskoa, että joku oikeasti tienaisi juurikaan näin. Paljolla pitää saada myytyä, per pikkarit että on järkeä.

Vierailija
102/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte? Mulla 40 tuntii viikossa töitä ja tunti päivässä työmatkaa ja aamulla vielä menee kaikkeen aamutouhuun tunti. Sit kotona lapset ja mies, jotai kotihommia ja ruuanlaittoja, ja treenataki pitää että pysyy jokseenkin kasassa ja nukkuaki kuulemma pitää ni missä välissä ehtis jotai sivubisneksiä tekemään? 🥴

Osa nipistää yöunista ja sen sitten huomaa kymmenen vuoden päästä viimeistään. Älä tee samaa virhettä.

Tämä. Monisairaita ovat ennen kuuttakymppiä, kun paikat kremppaa, ja jatkuva stressi ja univaje saa myös elimistön sekaisin ja tulehdustilaan. Veikkaan, että omat vanhemmat olisivat säästäneen monta elinvuotta, jos olisivat viimeiset vuodet ennen eläkettä ottaneet rauhallisemmin, mutta piti hampaat irvessä paahtaa itselleen sydänongelmat, autoimmuunisairaudet ja nivelvaivat. Ja pää on höttöä hattaraa, kun stressi tuhosi aivotkin. Samanikäiset appivanhemmat toimivat terveys edellä, ja ovat ihan eri maata, kuin 15 vuotta nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ole sivutulolähteitä?

Laitoin vaimon töihin.

Vierailija
104/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee lisätöitä, olen pienellä eläkkeellä ja ihan tyytyväinen elämääni näin. 

Vierailija
105/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalivirkailija jo vuosien takaa.  Vaaleja on lähes joka vuosi joten jatkuvia tuloja on tiedossa jos vain itse haluaa eikä mokaa.  Ensi vuonna on sekä presidentinvaalit että EU-vaalit.  Pressanvaalit menevät toiselle kierrokselle eli kolme vaalitilaisuutta.  Ennakkoäänestys kestää kuusi päivää plus itse äänestyspäivä.  Kun olen töissä joka päivä aamusta iltaan niin bruttopalkkaa saan n. 5,000 €.  Ei huono.  Työ on lisäksi hauskaa ja helppoa mutta vastuullista ja tarkkuutta vaativaa.  Suosittelen.

Vierailija
106/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän pillua onlyfansissa. Äiti ja isi ovat ylpeitä

Vierailija
107/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomessa lait on kirjoitettu laveasti eliitin eduista kiinni pitäviksi:

Työntekijä ei saa harjoittaa kilpailevaa toimintaa (et siis saa tehdä toiselle firmalle sivutyönä tai perustaa yritystä).

ideoitakin olisi mutta keksinnötkin kuuluvat pullakahvit palkkioksi korvauksella lain mukaan täysin työnantajan hyödyksi

Julkisuudessa sitten ihmetellään kun suomi uppoaa syvälle. Syynä on eliittiä suojelevat lait ja tuottavuus siksi surkeaa.

Harkitsen maasta muuttoa, moni on jo lähtenyt.

Vierailija
108/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palstamammat raskaan kaluston asentajaksi kun kerta muutkin:

Vierailija
109/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkutan kullia ja myyn persettä kuten joka toinen nainen.

Vierailija
110/168 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää huomioida se, että olet kuitenkin toisen lapsista vastuussa viikonlopun, eli rahan takia ei kannata tukiperhetoimintaan lähteä. Lisäksi kaikki mitä käytät viikonlopun aikana (ruoat, polttoaineet, huvitukset, lelut, askartelutavarat, yms.) vähennetään tuosta "palkasta". Etenkin näin lapsettomana kun olen hankkinut lapsille kaikennäköistä maalaus/askartelutavaraa, lautapelejä, jne., niin kyllä sitä rahaa vaan saa viikonloppuisin menemään. Toki voihan sitä tehdä niin että istuttaa lapset ruudun ääreen ja syöttää pelkkää nuudelia viikonlopun ja repii maksimivoitot, mutta itse aiannkin haluan tarjota lapsille touhukasta arkea. 

Vierailija
111/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti suomessa lait on kirjoitettu laveasti eliitin eduista kiinni pitäviksi:

Työntekijä ei saa harjoittaa kilpailevaa toimintaa (et siis saa tehdä toiselle firmalle sivutyönä tai perustaa yritystä).

ideoitakin olisi mutta keksinnötkin kuuluvat pullakahvit palkkioksi korvauksella lain mukaan täysin työnantajan hyödyksi

Julkisuudessa sitten ihmetellään kun suomi uppoaa syvälle. Syynä on eliittiä suojelevat lait ja tuottavuus siksi surkeaa.

Ei pidä paikkaansa. Kilpailevaa toimintaa ei ymmärretä lain silmissä noin laajasti kuin väität, ja jos sun firmassa on sulle sanottu näin, niin valehtelevat. Kilpaileva toiminta on sellaista, joka vahingoittaisi työnantajaa, esim. jos maansiirtoyrityksessä toimiva henkilö osallistuu kilpailutukseen samasta urakasta kuin työnantaja.

Kuka tahansa saa perustaa yrityksen, jos ei ole liiketoimintakiellossa.  

https://www.yrittajat.fi/tyonantajalle/nain-palkkaat/tyonantajan-sopimu…

Vierailija
112/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee yhtään enempää töitä. Olen vain tiputtanut ylimääräisen kulutuksen kirjaimellisesti nollaan.

Kokoomushallitus saa tällaista aikaan. On saanut joka kerta.

Vierailija
113/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuntini erikoiskaupan työpaikassa (n. 20h / vko) ei riitä yksinään elämiseen. Joten yritän saada 1-3 päivää viikossa lisää keikkaluonteista työtä. Lisäkeikkaa vapaina päivinä (siis jos niille päiville on keikkaa tarjolla), saan varhaiskasvatuksen lastenhoitajana ja kaupan kassakeikkailulla.

Lisäksi kudon sukkia, ja muuta pientä neulottua, joita yritän myydä sovellus-alustoissa. Ei niitä kyllä mitenkään huimasti mene kaupaksi. Alkaa olla varastossa valmiita sukkia, joita ei vaan saa kaupaksi. Viime vuonna meni muutamat, tänä vuonna ei vielä ainuttakaan. 

Vierailija
114/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin ammatti kyseessä?

Vierailija
115/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kilpailevaa toimintaa ei ymmärretä lain silmissä noin laajasti kuin väität, ja jos sun firmassa on sulle sanottu näin, niin valehtelevat. Kilpaileva toiminta on sellaista, joka vahingoittaisi työnantajaa, esim. jos maansiirtoyrityksessä toimiva henkilö osallistuu kilpailutukseen samasta urakasta kuin työnantaja.

Ei valtiollakaan saa tehdä sivutöitä ilman lupaa, vaikka työ ei olisi millään tavalla kilpailevaa tai vahingoittavaa. Riittää kun naama miellytä tai miellyttää liikaa.

Vierailija
116/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tee yhtään enempää töitä. Olen vain tiputtanut ylimääräisen kulutuksen kirjaimellisesti nollaan.

Kokoomushallitus saa tällaista aikaan. On saanut joka kerta.

Sama täällä. Ostan vain sitä mitä tarvitsen. 

Vierailija
117/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ miestä pahenna jollei työmies miestä.

Vierailija
118/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin opiskeluaikoina sattuman kautta vanhenevaan yhdistykseen, joka omisti kokous- ja juhlatilan. Tällaisia yhdistyksiä on joka kaupungissa. Keski-ikä 75v eivätkä ole mitään diginatiiveja.

Ehdotin, että voisin hoitaa heille tilojen varaajat, myynnin ja markkinoinnin sekä laskutuksen. Vuokrahinnoista ottaisin n. 20% provikan. Etätyötä.

Myöhemmin kombinoin tähän lisäpalvelut, kuten cateringin yms. paikallisten firmojen kanssa. Näistäkin diileistä päin 10% siivun. 

Tienasin. Oin 17-20 tonnia vuodessa tällä hommalla. Hoidin tuota hommaa noin 5 vuotta ja käytännössä rahoitin opiskeluni näin.

Valmistuin omalle alalleni ja jätin mielelläni nämä hommat muille.

Vierailija
119/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tai rakenna vaikka peräkärrysauna ja vuokraa sitä. Tein tätä noin viiden vuoden ajan ja tienasin ennen koronaa vielä noin 5000e vuodessa tällä. Lopulta väsyin ja myin saunan pois. Aikansa kutakin.

Vierailija
120/168 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikaan olin kerran tuuraamassa kaveria narikassa. Monta sataa markkaa illasta/yöstä. Käteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä