Mitä lisätöitä sinä teet saadaksesi lisää tuloja?
Itse harkitsen tässä jotain sivubisnestä vaikka laskutuspalvelun kautta niin kiinnostaisi tietää mitä bisneksiä muut ovat keksineet :)
Kommentit (168)
Olen monitoimitalolla siivoojana ja annan harrasteporukoille pientä korvausta vastaan suihinottoja vessassa. Sählynpelaajat ovat innokkaimpia, sitten kamppailulajien harrastajat.
Olipas katkera kommentti. Miten ihmeessä muut "varastavat" sinun työsi. He siis ovat parempia tai muuten pätevämpiä. Älä syytä muita omasta kyvyttömyydestäsi, joku pystyy tekemään kahtakin työtä. Sinä et näytä pystyvän edes yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerään tölkkejä/pulloja illalla, töiden jälkeen. 1-2 euroa, muutaman tunnin työstä. Ihan ok, helppoa rahaa, saa samalla liikuntaa.
T. M50
Vapailla lenkkeilen ja pyöräilen ja olen alkanut katsella teiden pientareita sillä silmällä löytyisikö tölkkejä/pulloja.
Ekoteko ja vähän käteistä. Mutta taitaa olla kaikilla nyt rahat tosi tiukoilla, kun eihän niitä tölkkejä/pulloja edes enää ole missään!
Ihmisten siisteyteen ja fiksuuteen en enää jaksa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama naimisissa oleva vakkarimies joille teen palveluksia säännöllisesti korvausta vastaan.
Olet siis kauniisti sanottuna maksullinen nainen. On tuolle maailman vanhimmalle ammatille rumempikin nimitys, mutta jääköön se nyt sanomatta.
En omasta valinnasta. Jollain täytyy elää kun kahden muun työn palkka ei riitä.
Tyhmähän sitä on ilmatteeksi antaa. Baareissa käydään ja joka ilta lähdetään eri kollin kanssa bylsimään. Miten muuten tämä eroaa maksullisuudesta. Annetaan ilmaiseksi. Hyväntekeväisyyttä,sanan varsinaisessa merkityksessä. Eihän se lampi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
En tee lisätöitä vaan opiskelen työn ohella yliopistossa. Valmistun ihan kohta ja palkka nousee noin 1200 euroa/kk. Ikää minulla 50 vuotta.
Käytännössä jatkat samassa työssä samalla palkalla. ei se palkka siitä nouse.
Päivätyönä tekninen asiantuntija 37,5 tuntia viikossa. Sen lisäksi 2-4 työvuoroa viikossa vanhusten hoivakodissa hoitajana. Koulutus insinööri ja lähihoitaja. En tee rahan takia, vapaa-aikaa on liikaa niin keikkailusta saa järkevää tekemistä/vaihtelua.
Noin 1500€ tulee vedonlyönnistä kuukautta kohden. Toki joskus enemmän, joskus vähemmän. Ihan hyvin pärjää, kun työttömyyskorvaus ja asumistuki juoksee myös.
mutta koska sellaista ei ole näköpiirissä, jään sohvalle makaamaan ja bauttimaan työttömyyskorvsuksista. Erittäinnmukavaa. Ei tarvitse oysyrellä selvänäkään.