Mitä lisätöitä sinä teet saadaksesi lisää tuloja?
Itse harkitsen tässä jotain sivubisnestä vaikka laskutuspalvelun kautta niin kiinnostaisi tietää mitä bisneksiä muut ovat keksineet :)
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Minä teen polttopuubisnestä enkä maksa veroja. Mitä sitä laiskoja elättää...
Kunnioitan. Ei tule eurot helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen harrastanut seksiä rahasta vähän niin kuin harrastusmielessä. Eli jos olen baarissa muutenkin saatan pienessä huppelissa käydä ehdottamassa baaritiskillä setämiehelle seksiä korvausta vastaan. Helppoa, hauskaa ja tienaa hyvin. Kaikki mörkönä käteen tietty. Pari sataa viikossa tai kahdessa auttaa mukavasti.
🤢🤢🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte? Mulla 40 tuntii viikossa töitä ja tunti päivässä työmatkaa ja aamulla vielä menee kaikkeen aamutouhuun tunti. Sit kotona lapset ja mies, jotai kotihommia ja ruuanlaittoja, ja treenataki pitää että pysyy jokseenkin kasassa ja nukkuaki kuulemma pitää ni missä välissä ehtis jotai sivubisneksiä tekemään? 🥴
Osa nipistää yöunista ja sen sitten huomaa kymmenen vuoden päästä viimeistään. Älä tee samaa virhettä.
Vinkkinä myös että tukiperheenä olemisesta saa kivasti lisätöitä. Googletin
Siis lisätuloja joku 60€/päivä/per lapsi plus yli 20€/pv kulukorvaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte? Mulla 40 tuntii viikossa töitä ja tunti päivässä työmatkaa ja aamulla vielä menee kaikkeen aamutouhuun tunti. Sit kotona lapset ja mies, jotai kotihommia ja ruuanlaittoja, ja treenataki pitää että pysyy jokseenkin kasassa ja nukkuaki kuulemma pitää ni missä välissä ehtis jotai sivubisneksiä tekemään? 🥴
Osa nipistää yöunista ja sen sitten huomaa kymmenen vuoden päästä viimeistään. Älä tee samaa virhettä.
Fustian töissä ja hoidan toisen duunin tehtäviä toisen duunin työajalla. Illalla kun muksu nukkuu, käyn vielä jakamassa postia pari tuntia. Nukun pari tuntia yössä ja saan tuolla juuri sen verran että pystyn maksamaan vuokrat ja elämisen.
Kolmea duunia teen tällä hetkellä - assarina kahdessa eri firmassa ja siivousduunia iltaisin ja viikonloppuna. Kahta osa-aikaista ja yhtä sivutointa. perheelle nyt ei jää kauheasti aikaa mutta toisaalta ruokaa saadaan pöytään ja vuokra maksettua. Mitään ylimääräistä tuosta ei kyllä käteen jää, mutta elämään pystyy.
Kadunkulma.fi, sinne ne kaikki yön saastaiset harakat menneet on :D
Vierailija kirjoitti:
Kolmea duunia teen tällä hetkellä - assarina kahdessa eri firmassa ja siivousduunia iltaisin ja viikonloppuna. Kahta osa-aikaista ja yhtä sivutointa. perheelle nyt ei jää kauheasti aikaa mutta toisaalta ruokaa saadaan pöytään ja vuokra maksettua. Mitään ylimääräistä tuosta ei kyllä käteen jää, mutta elämään pystyy.
Sellainen hyvin- eli pahoinvointivaltio meillä sitten. Kiitti vaan demaripaskat, rahat kyllä varastatte, mutta mitään sillä ei saada. Eikä yllätä kun se kaikki menee demari- ja kepusika rälssien elätukseen.
Vierailija kirjoitti:
Hankin sen ainoan työni alalta jossa maksetaan riittävästi.
Sinun kannattaisi boikotoida firmoja, jotka teettävät työtä huonolla palkalla. Ai niin, ethän sinä sitä tee, koska nyt nautit siitä, että saat tuotteita ja palveluja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hyvin- eli pahoinvointivaltio meillä sitten. Kiitti vaan demaripaskat, rahat kyllä varastatte, mutta mitään sillä ei saada. Eikä yllätä kun se kaikki menee demari- ja kepusika rälssien elätukseen.
Sinun mielestäsikö oikeistopashat haluavat hyvää työssäkäyville? Tuokin edellinen kirjoittaja joutuu kohta tekemään viittä työtä, kun sinulle rakkaat Patteri ja Riikku vievät kaikki tuet pois.
Vierailija kirjoitti:
Teitä miestrolleja täällä vaan riittää..
En tiedä mitä tuosta saavat. Seksi hihihi, pikkuhousut tsihihi, pissakakkapieru höhöhöö. Hulvatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen lisätyötä 600-3100€ kuukaudessa. Samaa työtä, kuin mitä tein opiskelun ohella.
Eli mitä töitä? Kerro ääneen?
Saat itse valita: siivousta, tarjoilua, hampparinpaistoa, myyjänhommaa, taksikuskin hommia jne.
Miten nämä saa itse valita? Kävelee työpaikalle ja alkaa tehdä? Ei taida tulla palkkaa sellaisesta hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin riippuu elämäntilanteesta. En minäkään aina olisi voinut ajatellakaan, mutta tällä hetkellä onnistuu, kun lapset alkavat aikuistua eikä vakityö kuormita liikaa.
Valitettavan paljon riippuu monesti myös puolison panoksesta perhe-elämän suhteen. Toiset ovat sen suhteen onnistuneet valitsemaan paremmin kuin esim. minä.
Nykyisin en mitään. Nuorempana, kun lapset olivat pieniä ja menoja enemmän tein
iltaisin ja viikonloppuisin baarimikon hommia sekä talvisin lumitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mysteerishoppailu oli muuten kivaa homma, tein sitä joskus.
Ei kaikki niihinkään hommiin pääse, vaikka kuinka hakisi.
Ennen lapsia teimme mieheni kanssa niin, että jaoimme yhdessä lehtiä ylimääräisenä hommana, jotta saimme erääseen hankintaan rahat kasaan. Avasimme sitä varten uuden tilin, johon menivät vain ne palkat. Se oli ihan mukavaa yhteistä hyötyliikuntaa, ja kassa kertyi samalla hiljalleen.
Enää en kylläkään jaksaisi, on se sen verran työlästä ja todella huonosti palkattua puuhastelua. Mutta sopi siihen elämäntilanteeseen loistavasti.
Lomitan hevostalleja olen myös koulutukseltani hevos- ja ihmishieroja. Niitä tulee touhattua myös työn ohella. Vakinaisen toimistotyön lisäksi teen siis näitä. Kuukausi tasolla lisätienestin määrä vaihtelee runsaasti +100-1200€/kk.
Esim. henkilökohtaisen avustajan ilta- tai vkonlopputöistä voi saada lisätuloja muutamia satasia/kk. Noita töitä on tarjolla monessa kaupungissa.
Minä teen polttopuubisnestä enkä maksa veroja. Mitä sitä laiskoja elättää...