Mitä lisätöitä sinä teet saadaksesi lisää tuloja?
Itse harkitsen tässä jotain sivubisnestä vaikka laskutuspalvelun kautta niin kiinnostaisi tietää mitä bisneksiä muut ovat keksineet :)
Kommentit (168)
Uimaope. Tuntiliksa 30€ - 40€, riippuu toimeksiantajasta. 700€/kk nettona ylimääräistä.
Toki pitää olla uimaopen paperit ennen kuin hommaan voi ryhtyä, mutta nekin tuli hankittua nuorena.
Nettikirppareiden kautta myyn käytettyjä pikkuhousuja.
Mitä runsaammin käytetyt, parempi hinta. Toiveita uskomaton määrä.
Asiakkaita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Teen hankkeelle SPSS-aineiston syöttämistä, raaka-analyysia jne.
Tuntipalkka 40e/h ja esim lokakuussa laskurin 1040 e extraa. Satunnaisesti tätä hommaa.
Oppiiko miten monessa tunnissa käyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Uimaope. Tuntiliksa 30€ - 40€, riippuu toimeksiantajasta. 700€/kk nettona ylimääräistä.
Toki pitää olla uimaopen paperit ennen kuin hommaan voi ryhtyä, mutta nekin tuli hankittua nuorena.
Yllättävän hyvä liksa. Toki, vastuullista työtä, josta pitää maksaakin.
Teitä miestrolleja täällä vaan riittää..
Itse olen vakityössä henkilökohtaisena avustajana ja vinkkinä sanon, että avustajan töitä voi hyvin tehdä lisätyönä.
Arjen askareissa jeesailu? Siistiminen, kaupassa käynti, ruoan esivalmistelu/valmistaminen, asioilla käyminen jonkun puolesta. Ns. yksityinen avustaja/apulainen, ilman mitään hoitopuolta/-vastuta tietty.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vakityössä henkilökohtaisena avustajana ja vinkkinä sanon, että avustajan töitä voi hyvin tehdä lisätyönä.
Mukavaa hommaa, jos löytää kivat asiakkaat! 😊
Itse tein useamman vuoden osa-aikaisena, tykkäsin. Palkka ei päätä huimaa, joten oli pakko siirtyä toisiin hommiin. Jonkin muun työn ohella tämä toimisi lisäksi, mutta vain jos on "helpot" asiakkaat.
Muakin kiinnostaisi. Tarvitsen uuden hampaan ja haluan Kreikkaan.
Tapahtuma-alalle keikkahommiin. Juuri nyt töitä on pilvin pimein: pikkujoulukausi on ihan kohta ovella.
Oikeesti jos pidät vaik neljä päivää ja vako haisee ku rotta niin niistä maksetaan 30
Teen hyvää bisnestä kun pissaan ämpäriin ja laitan kirpparilta ostamani pikkarit hautumaan hetkeksi. Olen ottanut netistä saman henkilön kuvia ja tulostan niitä mukaan ;) Ei tarvi tehä enää töitä
Olen työväenopistolla opettajana.
Pimeitä, ei täällä tällä porvarihallituksella muuten selviä
Mä voisin olla kissahoitaja. Mutta en kehtaa laittaa minnekään ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama naimisissa oleva vakkarimies joille teen palveluksia säännöllisesti korvausta vastaan.
Olet siis kauniisti sanottuna maksullinen nainen. On tuolle maailman vanhimmalle ammatille rumempikin nimitys, mutta jääköön se nyt sanomatta.
Sille on myös toisenlainen nimitys: trolli.
Perustin koulutusalan yrityksen. Toivoin, että saisin 500-1000 euroa kuussa lisätuloa. Toisin kävi. Vielä pari tilausta, niin menee tämän vuoden liikevaihdosta 60 000 rikki. Maksan kiltisti kaikki alvit, verot, eläkemaksut, joten tuosta jää tuloksi noin 40 000. Se on noin puolet vuosiansiostani. Loput tulevat osa-aikaisesta palkkatyöstä. Olen kiitollinen, että viimein talous on kunnossa. Onhan tässä pitkään kituutettukin.
Mikä on SPS?