Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
621/828 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa jossain vaiheessa ajattelin, että myisinkö kodin ja ostaisin jostain toisen, mutta kun tarkemmin ajattelee niin kuitenkin suurin osa kaikista muistoista tulee kuitenkin omasta päästä,  niin miksi luopua mukavasta kodista sitten lopulta kuitenkaan..AP

Ei varmaan ainakaan näin pian kannata kovin suuria päätöksiä tehdä, arvelisin. Kunhan tilanne rauhoittuu, ehkä kuukausien päästä sitten. Useinhan kyllä muutokset tapahtuu jotenkin paikoilleen loksahdellen. Itsellä ainakin mm työpaikan vaihdot, muutot...

Itse kuitenkin tiedät, mikä sinulle sopii parhaiten. Itseään ja muistojaan ei karkuun pääse

Mukavaa Sunnuntaita

Ak

Näin itsekin ajattelin, että tuskin se asunnon vaihdosta paranee..Katsoo sitten tilannetta joskus tulevaisuudessa mahdollisen uuden kumppanin kanssa, että millaisia asumis järjestelyjä sitä sitten tulee vielä elämässä..AP

Vierailija
622/828 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut taas vähän huonompi päivä.. On se vaan kumma miten olo vaihtelee eri päivinä tämän asian suhteen.. Välillä on ihan ok olo, mutta sitten toisena päivänä iskee yhtäkkiä sellainen ihme olo. Monet tunteet sekaisin yhtäaikaisesti (kaipaus,ikävä,suru, pettymys ja päällimmäisenä ajatuksena miksi.) . Yritän puskea niiden läpi, enkä jäädä vellomaan noihin tunteisiin, mutta niinkuin huomaan, niin saattaa iskeä milloin tahansa tuo olo..Ja miettii että nyt melkein kaikki menee uusiksi tulevaisuuden suunnitelmien osalta..   AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/828 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! 

kohta alkaa kevätaurinko paistelemaan ja huomaat olevasi elossa. 

koita nauttia pienistä asioista, pitää huolta itsestäsi ja levätä , ja jos mahdollista, löytää vähän päiviisi piristystä .

Vierailija
624/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Muutos ja luopuminen on vaikeaa. Kun luopuu jostain voi saada tilalle uutta <3

Vierailija
625/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulevaisuuden suunnitelmista tuntuu sellaisilta vaikeilta luopua? 

Vierailija
626/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan keksiny jotain kivaa puuhaa, ystävänpäivä lähestyy?

Ak

Vierailija
627/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia. Muutos ja luopuminen on vaikeaa. Kun luopuu jostain voi saada tilalle uutta <3

Kiitos paljon. Näin minäkin toivon kyllä. Ja yritän pitää huolen siitä, että kun mahdollisesti joku uusi tulee elämään, niin olen 100% valmis siihen ja päässyt tämän asian "yli". 

Vierailija
628/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulevaisuuden suunnitelmista tuntuu sellaisilta vaikeilta luopua? 

Ensin näin ihan yleisellä tasolla se, että matka tämän henkilön kanssa päättyy. Yhteiset lomasuunnitelmat ( oli usein lomat eri aikaan)  ,  kenties uusi koti ym. 

Mutta nyt pitää vaan asennoitua tulevaisuuden osalta siihen, että mahdollisesti saan toteuttaa uudet suunnitelmat jonkun sellaisen kanssa, joka haluaa myös samoja asioita ja juuri minun kanssani..AP

Vierailija
629/828 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oothan keksiny jotain kivaa puuhaa, ystävänpäivä lähestyy?

Ak

Niin se ystävänpäivä lähestyy tosiaan.. siinäkin taas yksi sellainen päivä,  joka on nyt sitten vietettävä "hieman" eri fiiliksillä, mutta ajattelin lähteä käymään autolla jossain hieman kauempana tästä totutusta ympäristöstä..Ei mitään sen kummempaa suunnitelmaa kyseisen päivän osalta.. mutta puuhaa toki muutoin olen kehitellyt ja töiden jälkeen lisännyt liikuntaa entisestään vielä tässä..

Vierailija
630/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria on tässä aina välillä kysynyt, että joko olet ladannut tinderin..Meitä ihmisiä on varmaan moneen junaan, mutta itse tässä vaiheessa, kun toinen on vasta pois asunnosta, en ole valmis siihen..Vasta kun saan hänet myös pois päästäni, niin asia saattaa olla ajankohtaisempi. Se on varmasti myös reilumpaa sieltä mahdollisesti löytyvälle ihmiselle.. AP

Vierailija
631/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kaveria on tässä aina välillä kysynyt, että joko olet ladannut tinderin..Meitä ihmisiä on varmaan moneen junaan, mutta itse tässä vaiheessa, kun toinen on vasta pois asunnosta, en ole valmis siihen..Vasta kun saan hänet myös pois päästäni, niin asia saattaa olla ajankohtaisempi. Se on varmasti myös reilumpaa sieltä mahdollisesti löytyvälle ihmiselle.. AP

Ja minkälainen mahtaa olla se tunne,  jos jossain tuollaisessa tulee vastaan pitkäaikaisen kumppanin mahdollinen profiili.. en osaa edes kuvitella..AP

Vierailija
632/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tinderissä taitaa suurin osa hakea muuta kuin vakavaa seuraa, että kyllä sen puolesta ei ole pelkoa siitä reiluudesta.. minulla tulee tässä vain kauheasti sellainen mieleen että tekisikö sinulle nimenomaan juuri hyvää tavata kevyesti eri ihmisiä eikä yrittää heti sitten löytää sitä vakavaa? Varsinkin kun on noin pitkä parisuhde takana. Voisi saada sitä kautta myös erilaista vertaistukea.. 

Hyvää viikonloppua! 

Vierailija
633/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tinderissä taitaa suurin osa hakea muuta kuin vakavaa seuraa, että kyllä sen puolesta ei ole pelkoa siitä reiluudesta.. minulla tulee tässä vain kauheasti sellainen mieleen että tekisikö sinulle nimenomaan juuri hyvää tavata kevyesti eri ihmisiä eikä yrittää heti sitten löytää sitä vakavaa? Varsinkin kun on noin pitkä parisuhde takana. Voisi saada sitä kautta myös erilaista vertaistukea.. 

Hyvää viikonloppua! 

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka ajattelevat että kevyt treffailu auttaa yli pitkästä parisuhteesta. Sillä saa helposti rikottua itsensä sekä sen treffikumppanin, jos toisella onkin vähän eri odotukset suhteen laadusta. Vastaeronnut ei ole millään tasolla parisuhdemateriaalia ja toisia ihmisiä ei koskaan pidä käyttää hyväksi oman olon kohentamiseen, ellei pelimerkit ole harvinaisen selvät molemmille osapuolille.

Vierailija
634/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua! 

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka ajattelevat että kevyt treffailu auttaa yli pitkästä parisuhteesta. Sillä saa helposti rikottua itsensä sekä sen treffikumppanin, jos toisella onkin vähän eri odotukset suhteen laadusta. Vastaeronnut ei ole millään tasolla parisuhdemateriaalia ja toisia ihmisiä ei koskaan pidä käyttää hyväksi oman olon kohentamiseen, ellei pelimerkit ole harvinaisen selvät molemmille osapuolille.

Se on tietysti eri asia jos valehtelee siellä. Ei kaikki joka tapauksessa etsi siellä parisuhdetta. 

Vierailija
635/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti kysytään kysytään ihmisiltä yksinkertainen kysymys,  "Mitä kuuluu".. monesti vastataan "ihan hyvää" tai "eipä kummempaa".. Tuossa muutamat tuttavat joita ei usein näe, esittivät tuon kysymyksen minulle, niin onhan siihen helppo vastata nuo yleisimmät..Mutta kuka oikeasti vasta tuollaiseen kysymykseen totuuden mukaisesti..Ehkä lähimmälle ystävälleen voi vastata. Olisihan se outoa vastata yllättäen mikä oikeasti on fiilis. "Päällisin puolin kaikki ok, mutta sisältä täysin palasina"..AP

Vierailija
636/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kaiken kokenut kuin myös puolison menetyksen kuolemalle.  Neuvoni on että tee nyt ihan vaan sellaisia juttuja, mitkä on mieluisia, älä mieti tulevaisuutta sen pidemmälle. Ei kannata tässä vaiheessa edes ajatella uutta suhdetta sitten joskus, vaan sinun pitää nyt ensin parantua. Ei ole ollenkaan  itsekästä elää hetken vain itselleen. Ja mieti ihan rauhassa  mitä haluat oman itsesi kanssa tehdä nyt ja tulevaisuudessa. Parisuhde ei ole myöskään mikään pakollinen vaihtoehto sitten joskus,  on muitakin tapoja elää.  Sinä riität ihan omana itsenäsi. Elämä ilman parisuhdetta voi olla ihan hyvää elämää myös.  Hyvää viikonloppua Sinulle, kyllä sinä selviät.

Vierailija
637/828 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon kaiken kokenut kuin myös puolison menetyksen kuolemalle.  Neuvoni on että tee nyt ihan vaan sellaisia juttuja, mitkä on mieluisia, älä mieti tulevaisuutta sen pidemmälle. Ei kannata tässä vaiheessa edes ajatella uutta suhdetta sitten joskus, vaan sinun pitää nyt ensin parantua. Ei ole ollenkaan  itsekästä elää hetken vain itselleen. Ja mieti ihan rauhassa  mitä haluat oman itsesi kanssa tehdä nyt ja tulevaisuudessa. Parisuhde ei ole myöskään mikään pakollinen vaihtoehto sitten joskus,  on muitakin tapoja elää.  Sinä riität ihan omana itsenäsi. Elämä ilman parisuhdetta voi olla ihan hyvää elämää myös.  Hyvää viikonloppua Sinulle, kyllä sinä selviät.

Ikävä kuulla menetyksestäsi. Ja kiitos kun näit vaivaa kommentoidaksesi.  Ja kyllä tässä nyt aika rauhassa mietin ja olen omien ajatuksieni kanssa. Erittäin hyvää viikonloppua myös sinulle. AP

Vierailija
638/828 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se sitten iski, kaikkien näiden kuukausien jälkeen.. Eli olo etten pysty tähän enää.. odottamaan vailla sen kummempaa tietoa tulevasta hänen suhteensa. Yhteydenpito on sieltä suunnalta olematonta. Minun on päästettävä irti ajatuksesta, että jotain voisi vielä tulla. Vaikka suoraan ei ole sanottu, niin kyllä tämä tilanne näyttää sen, että ei siellä suunnalla enää ole mitään tunnetta jäljellä.  Eli tästä päivästä alkaen yritän opetella kuinka päästän irti kokonaan. AP

Vierailija
639/828 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet kyllä jaksanut odotella. Uskon että juuri tilanteessa pääsee eteenpäin kuin tekee ratkaisun itselleen ja elää jatkossa sen mukaan. Voimia <3 

Vierailija
640/828 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuulta asti tätä epävarmuutta, on pitkä aika. Ehkä kannattaa nyt päästää irti. Tulevaisuuttahan kukaan ei näe, aika kertoo...

Olethan äänestänyt? Illalla on jännät vaalivalvojaiset. Tuli vaan mieleen, kun just tulin hipihiljaiselta vaalipaikalta...

Ak

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä