20 vuoden parisuhde päättymässä..
Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta. Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä.
M43
Kommentit (828)
Tulin pitkästä aikaa tänne katsomaan ja kun täällä oli kyselty näköjään kovin, niin ajattelin päivittää sen verran vielä, että tuli töiden puolesta mahdollisuus työskennellä n. 7kk ulkomailla niin otin vastaan tarjouksen ja olen saanut uutta perspektiiviä täällä elämääni tässä aika kivasti. Eli lopulta kaikki hyvin tässä ja eteenpäin on menty elämässä. Kiitosta kiinnostuneille ja kaikki ok.. AP
Vierailija kirjoitti:
Tulin pitkästä aikaa tänne katsomaan ja kun täällä oli kyselty näköjään kovin, niin ajattelin päivittää sen verran vielä, että tuli töiden puolesta mahdollisuus työskennellä n. 7kk ulkomailla niin otin vastaan tarjouksen ja olen saanut uutta perspektiiviä täällä elämääni tässä aika kivasti. Eli lopulta kaikki hyvin tässä ja eteenpäin on menty elämässä. Kiitosta kiinnostuneille ja kaikki ok.. AP
No, jos olet oikea ap:
Onnea ja iloa
Satatuhatta kiloa
Toivottaa ak
Täällä nimimerkillä leftover pari viestiä tänne ketjuun helmikuussa kirjoittanut... Meillä tilanne (15v suhde ja ero ilman selkeitä syitä) meni niin, että palattiin vähän yli kuukausi sitten yhteen. Kummallakaan ei ollut eron aikana ketään muuta, eron syitä on puitu, rakkaus tosi vahva ja luottamus rakentuu takaisin. Muistin tämän ketjun yhtäkkiä tänään salilla, ja koska sain tästä talvella niin paljon lohtua, niin tahdoin jakaa lopputuloksen vaikken varmasti kenenkään mieleen edes jäänyt. Ketjun kunniaksi siis vain. Toivottavasti ketjun muillakin on kaikki hyvin <3
Jos et meinaa päästä yli, niin mene eroryhmään - niissä on paljon miehiä.
Jos olet hyvä mies, niin ottajia löytyy!!! Et joudu pitkään olemaan yksin.
miksei. ihmiselle on tarkoitettu usein ne 3 parisuhdetta. yksi nuoruuden huumaa kuumaa. sitten toinen suhde, lapset,koti, jne. sitten vielä se loppuelämän sulostuttaja,vanhuuskamu. on joskus hyvä kääntääkin uusi sivu, samoin kuin muutto, uusi työ, tekee hyvää uudistua. toivon silti hyvää nyt sulle. älä jarruta ja roiku,kunnioita itseäsi. anna mennä jos on mennäkseen.
ja paljonko on tottumusta olla yhdessä. mutta onhan ikiparejakin. ja on niitä, käydään koklaan olisiko ruoho vihreämpää muualla,kunnes, että eipä ollunna. mutta onnistuuko takaisinpaluu sun puolelta enää, sulla jo kaikki hyvin. anaa mennä hänen
Olen sellainen hyvä koulutettu mies, nuorekaskin vielä, en myöskään ruma. Terveitä harrastuksia. Tinder toimii osalta sillä tavalla, en tykkää kenestäkään. En saa naisilta vastatykkäyksiä, jos laitan tykkäyksen naiselle, joka hakee minun kaltaista miestä. Naisen omissa profiileissa lukee jopa etsii älykästä miestä ja ulkonäkö ei ole tärkeä.
Kun en laita tykkäyksiä kenellekään, saan reilut 100 tykkäystä ja näistä 1-3 on naisia, joista olisin alunperin itse tykkäillyt. Sitten näiden 1-3 käyn keskustelua, mutta yhden kanssa kerrallaan, en osaa pyörittää montaa rinnalla. Olen yhden naisen mies.
Tässä vinkiksi muille miehille. En tiedä miksi Tinder toimii parhaiten minulle, kun en ole itse aktiivinen painamaan tykkäyksiä. Ehkä algoritmi muuttuu omien painallusten seurauksena.
AP miten sinulla on mennyt nyt kun aikaa on kulunut erosta?
Ap
Kerrohan kuulumisia