Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
581/828 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on lyhyt, en käyttäisi sitä odotteluun.. minun mielestäni toinen on käytöksellään jo osoittanut että sinun tulisi elää nyt eikä odotella. Sillä tavalla myös näkisit mitä muuta voi olla.. 

Olet tässä kyllä ihan oikeassa.. Ei tämä hirveän helpolta ja mielekkäältä elämäntyyliltä tunnu pidemmän päälle ainakaan.. suhteellisen haastavaa.. Pitäisi vain saada itsestään irti "voimia" tehdä ratkaisu itse..AP

Tässä myös konkretisoituu se vanha sanonta, että " odottavan aika on pitkä ".. työpäivä kiitää nopeasti,  mutta illat matelee.. AP

Vierailija
582/828 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on lyhyt, en käyttäisi sitä odotteluun.. minun mielestäni toinen on käytöksellään jo osoittanut että sinun tulisi elää nyt eikä odotella. Sillä tavalla myös näkisit mitä muuta voi olla.. 

Olet tässä kyllä ihan oikeassa.. Ei tämä hirveän helpolta ja mielekkäältä elämäntyyliltä tunnu pidemmän päälle ainakaan.. suhteellisen haastavaa.. Pitäisi vain saada itsestään irti "voimia" tehdä ratkaisu itse..AP

Ei kyllä kuulosta miltään hirveän mukavalta tuollainen "välitila" kyllä. Itse en hirveän kauaa jaksaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/828 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Olen sitä mieltä, että on todella julmaa roikottaa toista epävarmuudessa. Pahimmillaan olet suostunut sellaiseen, että toinen pitää takaporttia auki ja sinua ikään kuin "panttivankinaan." Tämä estää sinua elämästä eteenpäin.

Sinulla on oikeus asettaa takaraja odottelulle. Jos ei eksäsi kanssa, niin omassa päässäsi.

Et voi vaikuttaa siihen, mitä toinen haluaa tai mitä toisen päässä tapahtuu. Mutta siihen voit vaikuttaa mitä itse teet. Suostutko olemaan toisen takaportti? Entä jos naisesi haluaisikin jatkaa, voisitko enää koskaan luottaa siihen, että hän on siinä omasta täydestä sydämestään vai vain sen takia, ettei parempaakaan ole tarjolla? Suostuisitko elämään sellaista elämää?

Minun neuvoni on, että ala elämään omaa elämääsi. Tapaa ihmisiä ja tee asioita, joista sinulla tulee hyvä mieli. Vaihda maisemaa jos mahdollista. Elä. Ja samalla mieti näitä kysymyksiä, joita sinulle esitin. Millaisen parisuhteen haluat tulevaisuudessa? Onko sellainen mahdollista enää saavuttaa missään olosuhteissa tämän nykyisen kanssa? Jonkun toisen kanssa se on mahdollista joka tapauksessa.

Voimia!

Kuurankukka

Vierailija
584/828 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap. Olen sitä mieltä, että on todella julmaa roikottaa toista epävarmuudessa. Pahimmillaan olet suostunut sellaiseen, että toinen pitää takaporttia auki ja sinua ikään kuin "panttivankinaan." Tämä estää sinua elämästä eteenpäin.

Sinulla on oikeus asettaa takaraja odottelulle. Jos ei eksäsi kanssa, niin omassa päässäsi.

Et voi vaikuttaa siihen, mitä toinen haluaa tai mitä toisen päässä tapahtuu. Mutta siihen voit vaikuttaa mitä itse teet. Suostutko olemaan toisen takaportti? Entä jos naisesi haluaisikin jatkaa, voisitko enää koskaan luottaa siihen, että hän on siinä omasta täydestä sydämestään vai vain sen takia, ettei parempaakaan ole tarjolla? Suostuisitko elämään sellaista elämää?

Minun neuvoni on, että ala elämään omaa elämääsi. Tapaa ihmisiä ja tee asioita, joista sinulla tulee hyvä mieli. Vaihda maisemaa jos mahdollista. Elä. Ja samalla mieti näitä kysymyksiä, joita sinulle esitin. Mill

Kiitos oikein paljon viestistä.  Tuossa oli paljon hyvää asiaa ja kysymyksiä.  Osaan kysymyksistä varmaan jo tiedänkin sisälläni vastauksen,  mutta olisi vaan uskallettava todeta ne ääneen ja alkaa toimia sen mukaan..Vaikka tekisi miten kipeää tahansa..Ja vaikka kaikki muuttuu..Toki nyt jo muutenkin on muuttunut radikaalisti kyllä..AP

Vierailija
585/828 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan tuosta pahemmaksi voi ainakaan muuttua jos alat elää omaa elämää <3

Vierailija
586/828 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua Ap:lle

Koita keksiä kivaa tekemistä, etenkin jos oot vapaalla. Hyviä leffoja menee, kovasti kiitelty Myrskyluodon Maija mm.

Ulkoilukelitkin on mainiot

Ak

Vierailija
587/828 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua Ap:lle

Koita keksiä kivaa tekemistä, etenkin jos oot vapaalla. Hyviä leffoja menee, kovasti kiitelty Myrskyluodon Maija mm.

Ulkoilukelitkin on mainiot

Ak

Kiitos, kyllä tässä nyt sain viikonlopun kulumaan ihan ok. Ja myös miettinyt tilannetta jonkun verran nyt kun olen ollut viimeaikoina yksin enemmän kuin 20 vuoteen..ajattelen niin että, yhtä paljon kuin tuolla toisella osapuolella on oikeus lähteä ja elää sellaista elämää mitä haluaa, kunhan ensin keksii mitä haluaa.. niin minulla on myös oikeus alkaa tavoittelemaan sellaista elämää mitä itse tiedän haluavani.  Ja se on sitä, että minulla olisi, joku jolle minä olisin edes puoliksi niin tärkeä kuin tuo lähtenyt osapuoli on ollut minulle. Joku joka tulee onnelliseksi siitä,  että olen hänen elämässä jakamassa ilot ja surut..AP

Vierailija
588/828 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Tunteita kun ei voi määräillä. Olisi kiva kurkistaa kumppanisi 'sydämeen', mitä siellä liikkuu? Kaikki tunteet ei ole kuolleet, mutta miten suuri osa on? Jos olisi halunnut täyden eron, olisi kyllä sen sanonut. Mitä miettii hän nyt? Enpä haluaisi olla hänenkään housuissaan.

Jokainenhan on vastuussa ensisijaisesti omasta elämästään. Sinäkin. 

Erot ovat niin erilaisia, eipä niistä turhaan täyty laulunsanat ja runot. Elämä on. Joskus täytyy päästää irti. Sinä tiedät kyllä, milloin.

Tsemppiterkut maanantaihin

Ak

Vierailija
589/828 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tunteita kun ei voi määräillä. Olisi kiva kurkistaa kumppanisi 'sydämeen', mitä siellä liikkuu? Kaikki tunteet ei ole kuolleet, mutta miten suuri osa on? Jos olisi halunnut täyden eron, olisi kyllä sen sanonut. Mitä miettii hän nyt? Enpä haluaisi olla hänenkään housuissaan.

Jokainenhan on vastuussa ensisijaisesti omasta elämästään. Sinäkin. 

Erot ovat niin erilaisia, eipä niistä turhaan täyty laulunsanat ja runot. Elämä on. Joskus täytyy päästää irti. Sinä tiedät kyllä, milloin.

Tsemppiterkut maanantaihin

Ak

Näinhän se hyvin pitkälti on kyllä.. Ja varmaan sen itse tietää milloin jatkaa eteenpäin.. Hetken tässä nyt vielä otan ns. rauhassa ja annan aikaa, sekä keskityn omaan hyvinvointiin.. Sitten jos ei mitään signaalia enää tule tässä tietyn ajan sisällä siitä, että vielä voisi olla yhdessä, niin silloin keskityn jatkamaan eri polkua ja antamaan mahdollisuuden uuden kumppanin löytämiselle..AP

Vierailija
590/828 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas yksi asia, joka pitää opetella muistamaan..Se kun päivän aikana tapahtuu jotain josta ennen olisin laittanut viestiä puolison suuntaan, niin nyt pitää vaan muistaa, että eipä se enää häntä taida kiinnostaa ja olla laittamatta mitään.. Ja myös sellaiset päätökset joista ennen olisi keskusteltu hänen kanssaan, niin nyt vaan pitää tehdä nekin itse..AP

Vierailija
591/828 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas yksi asia, joka pitää opetella muistamaan..Se kun päivän aikana tapahtuu jotain josta ennen olisin laittanut viestiä puolison suuntaan, niin nyt pitää vaan muistaa, että eipä se enää häntä taida kiinnostaa ja olla laittamatta mitään.. Ja myös sellaiset päätökset joista ennen olisi keskusteltu hänen kanssaan, niin nyt vaan pitää tehdä nekin itse..AP

Niinpä. Just ne pikkuiset, arkisetkin asiat muistuttaa useimmin...

Ak

Vierailija
592/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto kaikille teille,  jotka olette käyneet tämän saman läpi ja selvinneet siihen pisteeseen, että voitte sanoa olevanne onnellisia..AP 

Vierailija
593/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa törmään tähän ketjuun! Onko olo mennyt mihin suuntaan?

N37 

Vierailija
594/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37 

Kiitos kysymästä.. Tässä sitä yritetään keskittyä omaan itseen ja pitää yllä normaalisti arkirutiineja työn lisäksi.. Outoa on  kun on koti "tyhjä" ja kaikki perusjutut yksin tehtäviä.. Kai se tästä sitten jossain vaiheessa helpottaa enemmän kun tottuu..Ja ehkä sen sitten jossain vaiheessa tunnistaa, jos ja kun on valmis aloittamaan uuden kumppanin etsimistä..Se onkin sitten hieman erilaista kuin 20 vuotta sitten.. AP

Vierailija
595/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37 

Kiitos kysymästä.. Tässä sitä yritetään keskittyä omaan itseen ja pitää yllä normaalisti arkirutiineja työn lisäksi.. Outoa on  kun on koti "tyhjä" ja kaikki perusjutut yksin tehtäviä.. Kai se tästä sitten jossain vaiheessa helpottaa enemmän kun tottuu..Ja ehkä sen sitten jossain vaiheessa tunnistaa, jos ja kun on valmis aloittamaan uuden kumppanin etsimistä..Se onkin sitten hieman erilaista kuin 20 vuotta sitten.. AP

On varmasti outoa ennenkuin tottuu uuteen normaaliin. Antaa vaan aikaa 🙂 Oliko mimmoinen päivä töissä? 🙂 Itse makaan sairaslomalla. 

N37 

Vierailija
596/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37 

On varmasti outoa ennenkuin tottuu uuteen normaaliin. Antaa vaan aikaa 🙂 Oliko mimmoinen päivä töissä? 🙂 Itse makaan sairaslomalla. 

N37 

Ikävä kuulla, paranemisia sinne.. Kiirettä onneksi piisaa töissä kyllä.. AP

Vierailija
597/828 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisistä tolkuista miehistä on hirveä pula. Ne viedäään hetkessä. Moni nelikymppinen nainen haluaa erota tolkusta miehestä ja sitten yllättyy mitä onkaan tarjolla tilalle.

Vierailija
598/828 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rikkoontuu taas yksi "perinne" tässä, kun oli aina tapana käydä äänestämässä vaaleissa samaan aikaan ja sitten kahville sen jälkeen..Nyt se on sitten tehtävä yksin.. Nämä ovat tietysti pieniä asioita, mutta varmaan näin alussa tuntuvat hieman ikäviltä ajatuksilta vaan..AP

Vierailija
599/828 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä äänestysseuraksi ja kahville, mutta ei taideta osua samalle vaaliuurnalle. Täytyy tunnustaa että vähän kiinnostaa tietää minkälainen mies näiden kirjoitusten takana on livenä :)

N47

Vierailija
600/828 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä äänestysseuraksi ja kahville, mutta ei taideta osua samalle vaaliuurnalle. Täytyy tunnustaa että vähän kiinnostaa tietää minkälainen mies näiden kirjoitusten takana on livenä :)

N47

Kiva kuulla. Mielestäni olen rehellinen ja luotettava ihminen. Ja myös sellaisia itse arvostan. Se voi olla, että samalla vaaliuurnalle ei osuta :) hyvää vaalipäivää kuitenkin joka tapauksessa.. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan