Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
421/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eroamassa, koska en saa noita asioita omassa liitossani. Toivon joskus löytäväni kumppanin jonka kanssa voisin toteuttaa näitä perusjuttuja mitä parisuhteeseen liitetään.

Samaa toivon minäkin, että olisi joku kenen kanssa toteuttaa juuri näitä asioita ha kuulla joskus vaikka lause: Minulla oli sinua ikävä..  sitä en ole ikinä kokenut..AP

Vierailija
422/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut vähän tällainen päivä kuin tuon laulun sanoissa.. Välillä miettii kuinka kauas sitä pitäisi mennä että toinen "unohtuu".. mutta niinkuin moni täällä on todennut aika auttaa.. Ei matka taida auttaa yhtään..AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös 20 vuoden liitto päättyi eroon ja muistaakseni vajaa puoli vuotta meni vain selviytymiseen päivästä seuraavaan, sitten alkoi vähitellen helpottaa. Hyvä olla ihan vain näin yksikseni vaikka kaipaankin sitä että joku rakastaa ja itse rakastaa takaisin.

N48

Vierailija
424/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni myös 20 vuoden liitto päättyi eroon ja muistaakseni vajaa puoli vuotta meni vain selviytymiseen päivästä seuraavaan, sitten alkoi vähitellen helpottaa. Hyvä olla ihan vain näin yksikseni vaikka kaipaankin sitä että joku rakastaa ja itse rakastaa takaisin.

N48

Kuulostaa juuri sellaiselta,  miltä minäkin kuvittelen tuntuvan kun tämä tästä etenee.. selviytymistä.

En tiedä kuinka yleistä on että 20 vuoden suhteen aikana toinen ei ikinä sanonut lausetta: Rakastan sinua.. vaikka minä sanoin useinkin.. onkohan se joillekin ylitsepääsemättömän vaikea sanoa vai mistäköhän voi johtua.. Luulisi ainakin että on rakastanut kun kuitenkin oltu yhdessä näin kauan.. AP 

Vierailija
425/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Oletko käynyt treffeillä ja onko sinulla ollut ketään tuon erosi jälkeen? Vai oletko ollut yksin vallan eron jälkeen? AP

Vierailija
426/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tilanne, anna kurpan häipyä! Sulla on vaan voitettavaa. Pääset vaihtamaan nuoreen ja timmiin naiseen

Vierailija
427/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava tilanne, anna kurpan häipyä! Sulla on vaan voitettavaa. Pääset vaihtamaan nuoreen ja timmiin naiseen

En pysty näkemään tilannetta mahtavana.. Enkä myöskään miellä sanaa kurppa tuohon rakkaaseen ihmiseen..AP

Vierailija
428/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kyllä kurja tilanne kun joulu ja kaikki,  mutta toisaalta yhtä kurja se olisi oikeastaan mihin aikaan tahansa.. 

Vierailija
429/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kyllä kurja tilanne kun joulu ja kaikki,  mutta toisaalta yhtä kurja se olisi oikeastaan mihin aikaan tahansa.. 

Varmaan totta tuokin,  mutta tässä vaan se, kun joulu on ollut aina sellainen molempien lempi juhlapyhä ja puoliso on oikein sellainen jouluihminen.. niinkuin minäkin toisaalta..tulee vaan niin hirveän ikävä kun ajattelee kaikkea niitä tuttuja jouluun liittyviä perinteitä joita yhdessä tehty.. kaikki tutut joulukoristeet, valot, joulukuusen koristelut. Joulusauna ja valvominen kunnes meinaa nukahtaa väkisin, kun on monta päivää yömyöhään valmistelu joulua ym. Ym.. Tiedän että varmastin mietin näitä liikaa nyt mutta kuitenkin..AP

Vierailija
430/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan totta tuokin,  mutta tässä vaan se, kun joulu on ollut aina sellainen molempien lempi juhlapyhä ja puoliso on oikein sellainen jouluihminen.. niinkuin minäkin toisaalta..tulee vaan niin hirveän ikävä kun ajattelee kaikkea niitä tuttuja jouluun liittyviä perinteitä joita yhdessä tehty.. kaikki tutut joulukoristeet, valot, joulukuusen koristelut. Joulusauna ja valvominen kunnes meinaa nukahtaa väkisin, kun on monta päivää yömyöhään valmistelu joulua ym. Ym.. Tiedän että varmastin mietin näitä liikaa nyt mutta kuitenkin..AP

Toisin sanoen hän on ollut minulle vähän niinkuin joulun "sielu" tähän asti. AP

Vierailija
431/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti kirjoitettu. Näin omalla kohdallanikin mitä kaipaan parisuhteessa. Toivon löytäväni samanhenkisen, perinteisillä arvoilla elävän miehen. 

Toivottavasti molemmat löydämme kaipaamamme ihmisen rinnallemme vielä..AP

Vierailija
432/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Oletko käynyt treffeillä ja onko sinulla ollut ketään tuon erosi jälkeen? Vai oletko ollut yksin vallan eron jälkeen? AP

En ole treffailut, pari tuttua miestä lähestyi ja kyseli, mutta ei ole minusta ollut treffeille lähtemään. Enkä oikein liiku missään missä voisi ketään tavata. Tosin niinkuin täälläkin on paljon ihmetelty niin en edes tiedä missä sitä pitäisi liikkua että voisi jonkun tavata.

N48

Vierailija
433/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

En ole treffailut, pari tuttua miestä lähestyi ja kyseli, mutta ei ole minusta ollut treffeille lähtemään. Enkä oikein liiku missään missä voisi ketään tavata. Tosin niinkuin täälläkin on paljon ihmetelty niin en edes tiedä missä sitä pitäisi liikkua että voisi jonkun tavata.

N48

Samaa olen tuossa rivien välistä ymmärtänyt, että missä pitäisi liikkua että jonkun tapaa.. baareissa juokseminen on vähän niin ja näin.. kai se pitää jotain deitti sovellusta koittaa sitten jos sen aika tulee. AP

Vierailija
434/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme mieheni kanssa aloitteestani tämän vuoden alussa. 20v yhdessä, niistä 11v naimisissa. Viimeiset vuodet kliseisesti erilleen kasvaessa, kunnes emme enää puhuneet emmekä koskeneet. Mies ei nähnyt asiassa ongelmaa ja hänelle olisi riittänyt ns. kaverisuhde. Olemme eron jälkeen olleet hyvissä väleissä, paremmissa kuin naimisissa ollessa, jolloin yhdessäolo oli pettymystä toiveiden ollessa erilaisia. Hän on minulle aina rakas, mutta parempi näin. Haluan toivottaa sinulle voimia, elämä jatkuu. Niin se vain on, vaikka nyt ei tuntuisikaan siltä. 

Vierailija
435/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap yhtään lohduttaa niin kuulostat ihanalta mieheltä. Parantelet haavoja rauhassa ja mietit mitä itse haluat, jos eroon päädytte. Mutta ottajia sinulla varmasti riittää, sen verran täyspäisen oloiselta kuulostat. Toivoisin itsekin törmääväni kaltaiseesi mieheen. 

Vierailija
436/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosimme mieheni kanssa aloitteestani tämän vuoden alussa. 20v yhdessä, niistä 11v naimisissa. Viimeiset vuodet kliseisesti erilleen kasvaessa, kunnes emme enää puhuneet emmekä koskeneet. Mies ei nähnyt asiassa ongelmaa ja hänelle olisi riittänyt ns. kaverisuhde. Olemme eron jälkeen olleet hyvissä väleissä, paremmissa kuin naimisissa ollessa, jolloin yhdessäolo oli pettymystä toiveiden ollessa erilaisia. Hän on minulle aina rakas, mutta parempi näin. Haluan toivottaa sinulle voimia, elämä jatkuu. Niin se vain on, vaikka nyt ei tuntuisikaan siltä. 

Kiitoksia paljon sanoistasi ja kaikkea hyvää jatkossa myös. AP

Vierailija
437/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap yhtään lohduttaa niin kuulostat ihanalta mieheltä. Parantelet haavoja rauhassa ja mietit mitä itse haluat, jos eroon päädytte. Mutta ottajia sinulla varmasti riittää, sen verran täyspäisen oloiselta kuulostat. Toivoisin itsekin törmääväni kaltaiseesi mieheen. 

Olipa kiva kuulla,  kiitos tästä. Törmäilemisiin..AP

Vierailija
438/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samaa mieltä kuin useat muutkin ketjussa: kuulostat ihanalta mieheltä.

Tämä ei vielä tässä vaiheessa varmaankaan lohduta sinua tai auta odottelemaan tulevaisuutta toiveikkaasti, mutta sanonpa kumminkin. Joku päivä olet jonkun yhtä ihanan ihmisen kanssa, ja tämä ihminen sanoo sinulle joka päivä "Minä rakastan sinua". 

Tulet vielä ihmettelemään, miksi tätä ei ole kerrottu sinulle jo aiemmassa suhteessasi.

Vierailija
439/828 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen samaa mieltä kuin useat muutkin ketjussa: kuulostat ihanalta mieheltä.

Tämä ei vielä tässä vaiheessa varmaankaan lohduta sinua tai auta odottelemaan tulevaisuutta toiveikkaasti, mutta sanonpa kumminkin. Joku päivä olet jonkun yhtä ihanan ihmisen kanssa, ja tämä ihminen sanoo sinulle joka päivä "Minä rakastan sinua". 

Tulet vielä ihmettelemään, miksi tätä ei ole kerrottu sinulle jo aiemmassa suhteessasi.

Kiitos oikein paljon sanoistasi.  Todella kiva kuulla.  Olen aina ollut rehellisesti oma itseni, esittämättä mitään.. AP 

Vierailija
440/828 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Kuulostaa juuri sellaiselta,  miltä minäkin kuvittelen tuntuvan kun tämä tästä etenee.. selviytymistä.

En tiedä kuinka yleistä on että 20 vuoden suhteen aikana toinen ei ikinä sanonut lausetta: Rakastan sinua.. vaikka minä sanoin useinkin.. onkohan se joillekin ylitsepääsemättömän vaikea sanoa vai mistäköhän voi johtua.. Luulisi ainakin että on rakastanut kun kuitenkin oltu yhdessä näin kauan.. AP 

Se voi olla joillekin vain vaikea sanoa ääneen. Tuskin noin pitkään kestänyttä parisuhdetta voisi olla ilman että on rakkautta ollut jossain vaiheessa ainakin..