Oletteko jo matkalla rantakuntoon kesäksi?
Kommentit (26)
Kyllä.. Oon kesästä lähtien punnertanut joka aamu 150 kertaa muiden juttujen ohessa. Ihan hyvältä tuo roppa näyttää, se on minulle itsestäänselvyys.
Ollut jo lähes viikon yli 38 kuumetta ja mikään ei maistu, niin rantakuntoa kohti ollaan menossa.
Miksi siihen pitäisi päästä? Kaikilla on rantakuntoinen kroppa. Laittaa bikinit ja uikkarit päälle ja menee rannalle painosta riippumatta. Ja jos ei ole sopivia niin voihan sitä vaatteet päälläkin uida.
Mä en ole koskaan rantakunnossa huolimatta siitä, että olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen pitäisi päästä? Kaikilla on rantakuntoinen kroppa. Laittaa bikinit ja uikkarit päälle ja menee rannalle painosta riippumatta. Ja jos ei ole sopivia niin voihan sitä vaatteet päälläkin uida.
Siksi, että olisi itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja myös muut olisivat siihen tyytyväisiä.
Kyllä mä voin rehellisesti myöntää, että en tykkää katsella valaan kokoisia selluliittinaisia rannalla.
https://bodyliberationphotos.com/wp-content/uploads/2021/08/Body-Positi…
Esim tuollaisia.
Ollaan. Alan juomaan pelkän kahvin aamupalaksi. Lounaaksi pieni salaatti. Päivälliseksi pieni annos kalaa. Iltapalaksi omena.
Matkalla joo, mutta se "rantakunto" tulee, kun vetää työpaidan päälle 😎
Hyvää vauhtia. Aloitin vuoden alusta perinteisen ryhtiliikkeen, joka on nyt pysynyt päällä jo kuukauden. Pieniä muutoksia: iltapala pois, ei alkoholia, ei suuria annoksia. Liikuntaa joka päivä, vaikka pienissä paloissa. Myös lihaskuntoharjoittelua, jota yleensä en ole saanut aikaiseksi.
Toivottavasti rutiinit pysyvät tästä kesään saakka. Kesällä on sitten helpompaa, kun ollaan mökillä ja siellä on kaikenlaista mieleistä arkiliikuntaa ja pitkät uintilenkit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että olisi itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja myös muut olisivat siihen tyytyväisiä.
Kyllä mä voin rehellisesti myöntää, että en tykkää katsella valaan kokoisia selluliittinaisia rannalla.
Esim tuollaisia.
Ei siellä rannalla käydä muita varten,eikä sun tarvitse muita tuijotella,keskityt ihan vaan itseesi,ääliö.
Olen aina rantakunnossa. t. rantapallo
Miksi pitäisi? Rannalla kun ei näe kuin näitä töröhuulisia hyppyripeppuja, ei kiinnosta. Mihin hävisivät luonnollisen kauniit naiset?
Olen rantakunnossa, mutta ei kiinnosta mennä rannalle r* nkkareiden kateellisten pällisteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Rannalla kun ei näe kuin näitä töröhuulisia hyppyripeppuja, ei kiinnosta. Mihin hävisivät luonnollisen kauniit naiset?
Minä olen kotona, kun olen muodoton lättäpylly. En halua joutua pilkattavaksi enkä ainakaan kuvattavaksi.
Olin syyskuussa Rhodoksella ja vuodenvaihteessa Kanarialla, joten pitää olla rantakunnossa ympäri vuoden.
Kalorit leikattu ja syömiset tarkassa syynissä. 1,5kg putoaa viikossa ja kesällä rantakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuollaisia.
Rumasti kirjoitettu, koska tuo on av-mamman prototyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kalorit leikattu ja syömiset tarkassa syynissä. 1,5kg putoaa viikossa ja kesällä rantakunnossa.
Ei pelkkä laihduttaminen mihinkään riitä. Pitää olla myös kiinteä ja ryhdikäs.
Olen aina rantakunnossa, eli en jojoile ympäriini.