Menisitkö Naked Attraction ohjelmaan?
Ulkomuodon perusteella AV-mammoja tuolla useitakin...
Kommentit (112)
Ihanaa olis esitellä tisukaiset, pimpsukkaliinuskainen ja persereikä koko suvulle ja Suomen kansalle.
Mun römpsäreikä on niin mahtava karvoituksineen, että siitä puhuttaisiin Argentiinassa asti.
Itse voisin esitellä persereijän ja tisdit. Emätintä en pystyisi esittelemään. Tai ehkä vilauksen tai ossn siitä, kun esittelisin persereikäni.
Se ohjelma on epävakaille hörhöille, en siis todellakaan menisi. Enkä myöskään katso, oksettavaa että sitä pitää jatkuvasti jostaa iltapäivälehtien otsikoihin.
En ole edes miettinyt kuinka rumia sukupuolielimet on. Tuossa kun nähnyt niitä perus Pirkon ja Pekan värkkejä niin hyi helvata.
No ainoa puoli on, että siinä näytetään niin erilaisia alapäitä ja tissejä ja kai naistenkin alapäitä. Ihmiset ovat niin erilaisia.
Siinä näkee, ettei tarvitse pituuksia tai painoja omalta kohdalta hävetä. Omassa ruumiissa ei ole mitään hävettävää. Kun tällä palstalla kysellään pituuksiista, niin KAIKKI on normaalia.
Eikö tissejä näytetä? Kun ne paljaana jo uimahallitkin hyväksyvät.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes miettinyt kuinka rumia sukupuolielimet on. Tuossa kun nähnyt niitä perus Pirkon ja Pekan värkkejä niin hyi helvata.
No eikö eri värisiä näytetä - tasapuolisuus vaatii.
Amerikasta on tulossa uusi menestysformaatti.
Siinnä mahdollinen treffikumppani ulostaa lautaselle ja sitten tuotetta tutkitaan ja arvostellaan.
Ja sen perusteella valitaan kuka otetaan treffeille.
En menisi. Olen tyytyväinen kroppaani, mutta ihan itsesuojelullisista syistä jättäisin tuon ohjelman välistä.
Sinänsä hieno ohjelma, että tavalliset ihmiset uskaltavat mennä sinne vikoineen näkyville. Itse en kestäisi sitä haukkumista mitä siitä seuraa.
En, mutta olen tajunnut, että minulla on todella hyvä vartalo.
Pillun voisin käydä esittelemässä, mutta en persettä.