Menisitkö Naked Attraction ohjelmaan?
Ulkomuodon perusteella AV-mammoja tuolla useitakin...
Kommentit (112)
Totaali rappio ja osallistujat jotenkin heilahtaneita itse kukin. Käy sääli että heitä hyväksikäytetään ko formaattiin.Nykyajan sairasta sirkushuvia ja aina joku tienaa tollakin.
Menisin ihan sen vuoksi, että kerrankin saisi tuijottaa pilluja 😛
Mitä seuraavaksi?
Kuka panee parhaiten? Hyvästi eleganssi, arvokkuus ja aistikkuus. Tällaisen maailman teimme lapsillemme.Olkaa hyvät.
Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta. Älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma.
(Pelle Miljoona)
Kaikki kaunis muka nimessä rohkeuden riisutaan alttarille hulluuden.
1) häpeän kroppaani, joten en riisutuisi kenenkään edessä
2) en esiintyisi telkkarissa missään yhteydessä
3) en halua treffeille
Eilisen osallistujat oli kyllä vähän, että what!?! Oli kehopositiivisuusosastoa, toisella jäätävät raskausarvet ja yhdellä (valitulla) kolmen markan tatuoinnit ja 12-vuotiaan rinnat. Mies taas oli liikkeellä sellaisella nysällä, että ei monesti näe.
Vierailija kirjoitti:
En kehtais raahata sinne 27 cm lerssiäni.
Sekoitit taas millit ja sentit.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen osallistujat oli kyllä vähän, että what!?! Oli kehopositiivisuusosastoa, toisella jäätävät raskausarvet ja yhdellä (valitulla) kolmen markan tatuoinnit ja 12-vuotiaan rinnat. Mies taas oli liikkeellä sellaisella nysällä, että ei monesti näe.
Ainakin enemmän vaihtelua kuin normijaksoissa jossa porukka on aika yhdestä muotista muutamaa pakollista kehopositiivista lukuunottamatta. Jotenkin arvasinkin että tuosta kaverista tulee jotain kommenttia ja just tuohon suuntaan kun "naisethan ei ole yhtään pinnallisia" tai miten se menikään.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ihan sen vuoksi, että kerrankin saisi tuijottaa pilluja 😛
Niitä näkyy vaan harvemmin, kun lihavilla naisilla on valunut maha sen päälle. Sitten juontaja kysyy miltä näyttää pimppi niin arvioija sanoo että oikein kiva ja siisti....niinkuin tälläkin seuraavalla oikein kiva, tykkään....tosi nätti kun häppärit roikkuu jne. Kaikki naiset ovat upeita tai ihania juontajan mukaan. Minusta siellä ei ole näkynyt upeita naisia muutamien katsomiskertojen perusteella. Ihan tavallistakin tavallisempia, kuten miehetkin. Ja taas juontaja hokee upeaa ja ihanaa. Sitten pudonneet selittävät että oli hyvä ja voimaannuttava kokemus olla nakuna kaikkien töllisteltävänä. Voi aikoja voi tapoja.
En, miehen voi saada ilman muiden apuja. Eikä mulla muutenkaan ole tapana esitellä vartaloa. En käytä niukkoja vaatteita.
No voin sanoa, etten menisi. Ei mulla ole ulkonäköpaineita. Ihan tasasen ruma oon eli hyvin sopisin joukkoon, mitä parilla vahinko satunnaisvilkaisuilla olen ohjelmasta havainnoinut muutamien minuuttien aikana. Itse ohjelma on kyllä kaikkien aikojen surkein formaatti. Vaikea keksiä mitään huonompaa. Ei vaikka kuinka tässä nyt yritän.
Joku jo kommentoi: millaisen maailman haluamme lapsillemme? Kaikki on myynnissä? Alastomuus muka on "valtaa"? Ohjelmaan en menisi edes kauniina. Tai hetkinen joo, jos olisin kaunis ja saisi vaikka 10 miljoonaa, voisi sen jälkeen ostaa saaren jostain ja erakoitua. Muuten en mistään rahasta (pennosista). Tirkistelijä kansaa, saunaan alasti. suihkuverhoja ei uimahalleissa jne. Yäk. Väsynyt moiseen. Taiteessa toisinaan alastomuus on puhuttelevan kaunista. Tosin sekin alkaa jäädä ns. realistisen suuntauksen alle.
Kun nyt sanon tästä aiheesta. En laikaan tajua miksi julkkiksetkin kaiken aikaa näyttelevät itseään alasti? Miksi? Suurimmalla osalla heistä on varaa pukeutua kauniisti.
Voisin mennä, jos ei tarttis naamaa näyttää :D
Vähän liian laaja jakelu, ja ylipäätään kuvaaminen, mutta sinänsä alastomana oleminen vieraiden ihmisten joukossa ei olisi mikään ylitsepääsemätön juttu, kaipa sitä arastelisi ensialkuun, minulla tosin valioluokan kroppa.
Idioluutio-elokuvassa ihmiskunta oli tyhmentynyt heikompilahjaisten suuremman syntyvyyden takia.
Viihde ja some kuitenkin tuntuvat tyhmemtävän ihmistä huomattavasti rajummalla tavalla, nimitän ilmiötä kulttuuri-idioluutioksi.
Kulttuuri-idioluutio on lähtenyt laukalle, nyt jo tosi-TV:stä tulee Idioluutio- elokuvan esittämä ihmisten typeryys mieleen.
Naked Attraction:ista kuullessani ensimmäinen kommenttini oli lyhyt: PERSE
T: nimim. Assburger
Mä jostain itsellenikin selittämättömästä syystä katson tätä ohjelmaa ja painaudun aina niin syvälle televisiotuoliin kuin voin, ihan pelkästään myötähäpeästä. Että ei voi olla tottakaan.. mutta valitettavasti on. Suomen rahapaino ei paina niin paljoa rahaa, että menisin itse sinne riviin seisomaan.
Vois mennä jos valittavana olisi tummaihoisia ja hyvin varusteltuja urheilullisen kropan omaavia miehiä. Joskus katsoin hetken ja kavahdin niitä kaljuja kalpeita rillipäitä. Oivoi mikä taso sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
En kehtais raahata sinne 27 cm lerssiäni.
Selviäis, että todellisuudessa 2,7 cm...
Muslimirotta.