Menisitkö Naked Attraction ohjelmaan?
Ulkomuodon perusteella AV-mammoja tuolla useitakin...
Kommentit (112)
En menisi ko. ohjelmaan enkä voi kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka moiseen haluaa osallistua. Ihan kauhea formaatti, eikä tämä riipu osallistujien ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen osallistujat oli kyllä vähän, että what!?! Oli kehopositiivisuusosastoa, toisella jäätävät raskausarvet ja yhdellä (valitulla) kolmen markan tatuoinnit ja 12-vuotiaan rinnat. Mies taas oli liikkeellä sellaisella nysällä, että ei monesti näe.
Ainakin enemmän vaihtelua kuin normijaksoissa jossa porukka on aika yhdestä muotista muutamaa pakollista kehopositiivista lukuunottamatta. Jotenkin arvasinkin että tuosta kaverista tulee jotain kommenttia ja just tuohon suuntaan kun "naisethan ei ole yhtään pinnallisia" tai miten se menikään.
Aika usein huomaa, että tietty koko vaikuttaa melkoisesti naisten päätökseen, myös ulkomaisissa formaateissa ellei nyt sitten ole kiinnitettynä aivan järkyttävässä tyypissä. Eli tietyillä naisilla on selkeä agenda kun taas miehet tuntuvat olevan suvaitsevaisempia eri kehojen suhteen.
Kyllä ihminen on vaan paljon kauniimpi vaatteilla verhottuna. Järkyttävän öklöjä alasti suurin osa.
Eilisessä suomijaksossa oli todella ihanat; runsaat sisemmät häppärit!
Ehkä tuo ohjelma on parasta parhautta niille jotka katsoo ensin esim. jalkoja tai takamusta tai värkkejä. Minulla olisi vaikea valinta kun oma katse kohdistuu ekana sinne yläpäähän eli naamaan ja hiuksiin jotka tuossa näkyy vasta viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo ohjelma on parasta parhautta niille jotka katsoo ensin esim. jalkoja tai takamusta tai värkkejä. Minulla olisi vaikea valinta kun oma katse kohdistuu ekana sinne yläpäähän eli naamaan ja hiuksiin jotka tuossa näkyy vasta viimeisenä.
Olet ihan oikeassa että on olemassa erilaisuutta ja erilaisia mieltymyksiä.
Olihan suomessakin se ohjelma, joku alaston saari-juttu jonne tyypit souti alasti ja sitten heistä valittiin yksi deitiksi. Kaikki jotain nudistityyppejä tyyliin jihaa tää on niiin mahtavaa juoksennella saarella tv kameroiden edessä perse paljaana.
Ja tottakai aina se parhaimman näköinen valittiin deitiksi, eli hän joka oli huolehtinut kropastaan.
Saman ohjelman olisi voinut tehdä niin että osallistujilla olisi ollut biksut päällä ja uikkarit. Mut se ei olisi ollut vissiin wautsiwau friikeille jotka eivät ole koskaan nähneet edes salaa saunan oven raosta äiteensä tissejä.
kyllä naiset osaavat näyttää idiooteilta sen sheivatun versionsa kanssa
Mitä nyky-tinder-blöndermaailmassa on tapahtunut mukavalle deittailu-kulttuurille. Ei välttämättä johda mihinkään mutta voi jäädä vaikka kaveriksi, koska lähtökohtaisesri ei ole mikään s-objekti ja on enemmän kuin suotavaa pukeutua siististi.Saa pitää arvokkuutensa vaikkei "kelpaisi " mihinkään intiimiin.
Niin kuvaavaa ja pinnallista roskaa tämä heti mulle näyttäkää kaikki heti ja sitten ciao et jaksa kiinnostaa.
Ekshibitionistien ja voyeristien kokoontumisajoista on kysymys.Toinen päämäärä on kerätä iso katsojakunta noita hämmästelemään ja hankkia vastaavasti paljon mainostuloja. Ei tässä mitään sp-valistusta tehdä eikä ihmissuhdetaitoja jalosteta. Kaikki tämä toteutuu itsensä paljastajien ja heitä töllöttävien kustannuksella.
saa mun kikkeliä katsella ja nuoret mimmit voi kädellä kokeillakin.
Onko tämä ohjelma nyt sitä voimaantumista?
En. Valitsin puolisoni hänen aivojensa vuoksi. Miellyttävä kroppa oli plussaa päälle.
Jonkin sortin mt-ongelmaa on pakko olla että tuollaiseen hakeutuu. Huomionhakuisuutta, rajattomuutta, yritystä poistaa häpeä näyttämällä koko kansalle että tämmöinen mä oon... Ja tietenkin Kihlström lässyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan suomessakin se ohjelma, joku alaston saari-juttu jonne tyypit souti alasti ja sitten heistä valittiin yksi deitiksi. Kaikki jotain nudistityyppejä tyyliin jihaa tää on niiin mahtavaa juoksennella saarella tv kameroiden edessä perse paljaana.
Ja tottakai aina se parhaimman näköinen valittiin deitiksi, eli hän joka oli huolehtinut kropastaan.
Saman ohjelman olisi voinut tehdä niin että osallistujilla olisi ollut biksut päällä ja uikkarit. Mut se ei olisi ollut vissiin wautsiwau friikeille jotka eivät ole koskaan nähneet edes salaa saunan oven raosta äiteensä tissejä.
Aatami etsii Eevaa. Muistan että siinä oli heti ekassa jaksossa häpyraosta esille työntyvät sisemmät huulet.
Ei, en menisi. Katson kyllä aina mielelläni jos muu väki on nukkumassa. Jostain syystä olen aina mielelläni katsellut alastomuutta, niin miesten kuin naistenkin ja tykännyt aina kun joku ehdottaa yhteissaunaa tai naku-uintia. Minulla ei ole mikään mallivartalo vaan hyvinkin tavallinen suomalaisvartalo, mutta ei siinä mitään vikaakaan ole
En strippaile muuten enkä tirkistele avaimenreisistä, mutta tykkään rennosta ja mutkattomasta alastomuudesta fiksujen (ja rajansa tuntevien) ihmisten kanssa. Jos nudistien keski-ikä olisi alle 80v niin liittyisin.
En menis , koska en ole mielenvikainen.
Nudistirannalle menen ihan mielellään, tuohon ohjelmaan en menisi. Saattais avopuolisokin ihmetellä..
Välillä miettii miten suomalaisessa saunakulttuurissa ollaan alastomuuden kanssa niin amerikkalaisia?
Mielestäni kaikki treffit maailmassa voisi tehdä alasti, koska silloin ei ihminen ole vain alasti mutta myös ilman mitään roolia. Nykyään voidaan esittää mitä vain ulkoisilla avuilla (vaatteet, meikit, autot,veneet, jne), mutta alastomana ihminen on rehellisimmillään. Ei ole sattumaa että Suomessa tehdään vieläkin kauppoja saunan lauteilla, kun ihmisiltä on riisuttu kaikki status symbolit. Ja ei sitä voi kiistää, etteikö toisen alaston keho ole myös vetovoimatekijä ja myös parisuhteeseen vaikuttava tekijä. Näkisin, että on parempi nähdä toinen ensin alasti ennemmin kuin menee baarin kautta makkariin ja päätyy vaikka yhden yön pikaisiin, jonka jälkeen ei koskaan enää nähdä ja molemmille jää hommasta huono fiilis.