Menisitkö Naked Attraction ohjelmaan?
Ulkomuodon perusteella AV-mammoja tuolla useitakin...
Kommentit (112)
Miksi suurin osa miehistä siinä ohjelmassa on pienikullisia?
Voisin mennä. Oon hyväkroppainen transnainen.
oli sillä super raskausarpisella jotenkin erityisen karme sukuelin, en ole ikinä nähnyt moista, kuin isosta muovailuvahasta tummastasavesta jasattu. ja toinen töysin käsittämätön oli 14.11 olevan elin samoilla sanoilla. mutta mikä oli se musta paksu massa sen raskausarpisen sisähuulet,,,mua on oksettanut sen jälkeen kun piirtyi verkkokalvolle noi kaksi jalkoväliä, nuo ei enää sitä normaali yksilöllisyyttä jossa laajaskaala, nää oli hirviöstä,katsokaapa uudellee, se vaalea rillipää suht nuori raskausarpia tod paljon ja 14 pv se 52 v muide.
akoilla usein ei bäy häppäreitä vain iso lihava häpykumpu, sitten juontaja kysyy mitä pidät vaginasta, iso maha, iso lihava kumpu, kaikki jää piiloon, pitäisi myös levittää haarat täysin auki kuin gynellä ja sitten takaapäin nähtynä' laaja levitys pyllistys,, tämä myös laihoille naisille. ukoilla on joo kaikki näkyvillä.
En ikinä kuuna päivänä! Eikä ole edes ylipainoa eikä tatskoja eikä lävistyksiä eikä Kouvola-tukkaa...
Isä vetäis korvasta pois ja meidän suvussa puhuttaisiin toiseen polveen, kun täti ohjelmaan meni. Äiti itkisi silmät päästään, että mitä ihmisetkin sanoo...
Täällä pikkukaupungissa (jossa juttu olisi kaikkien tiedossa ennenkuin itse on kotona) kaikki katsoisi "sillä silmällä".
Eikä varmaan sopisi työnantajallekaan.
ei varmaan oo tunkua tonne kun noin rumia ihmisiä on valittu tonne..
kaikki täysin eriparia
Ajattelen, että ohjelmaan osallistuu ihmiset, joilla on tarve paljastaa itseään tai muuten jonkinlainen fetissi alastomuudesta. Normaali "häveliäisyys" on heiltä kadonnut. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ohjelmaan osallistuu ihmiset, joilla on tarve paljastaa itseään tai muuten jonkinlainen fetissi alastomuudesta. Normaali "häveliäisyys" on heiltä kadonnut. Surullista.
Alastomana kaikki ovat maailmaan syntyneet ja se on täysin luonnollista sekä normaalia. Itse olet rajoittunut, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa miehistä siinä ohjelmassa on pienikullisia?
Huvittavaa sinänsä että niitä poistuvia miehiä kyllä kuvataan tarkkaan alapäästäkin mutta kun nainen poistuu niin näytetään vähän takamusta ja etukuva on tisseistä ylöspäin.
Kroppa on kyllä timmi ja treenattu mutta pippeli vain keskikokoa 😞
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rumempaa olemassakaan kun sukupuolielimet 🤢.. Hyi yök.
Kuulut varmaan ihmisiin, jotka haluaa koirillekin tarran peppureiän päälle, että sitä ei tarvitse katsella.
Onko rumempaa... no, heittämällä lävistykset, tatuoinnit, veriset elimet ja kirurgiset operaatiot. Ruumiinavaus. Kaikki rumempia kuin sukupuolielimet ja silti niitä näytetään aivan vapaasti.
Kuinka vieraantunut luonnosta pitää olla, että joku ihmisen luonnollinen osa, joka ei ole edes tekemässä mitään, on ällö?
Mä haluaisin tarran koiran kakka-aukon päälle. Mutta se vain koira lirputtaisi sen pois ja sitten kääntyisi nuolemaan omistajansa naamaa oikein ruskeankielisillä pitkillä vedoilla. Ja omistaja tietysti pusuttelisi takaisin 🦮😚
Koira ei yleensä yltä nuolemaan peppureikäänsä. Siksihän ne hankaa pyllyään mattoon, jos siihen jotain jää.
Pimppaa tai pippeliään ne kyllä ylttyy helposti lipomaan.
Voi tietysti olla rotukohtaista. Meillä on monen rotuisia eikä ylty pehvaa nuolemaan yksikään.
Menisin, että siellä olisi kerrankin yksi suht hyväkroppainen ihminen. Viimeksi kun avasin vahingossa television, niin oli kyllä taas aivan järkytys. Miksi ne kehopositiiviset kurttumunat ja pubiruusut tuonne hakee??
Jos menee puistossa tai kadulla esittelemään sukuelimiään, saa sakot, heti kun poliisi osuu paikalle. Telkkarissa niitä saa vapaasti esitellä..
Ohjelma on todella nolo. Siis todella!
Sellaista rahasummaa ei ole että edes nuorempana olisin mennyt, nykyään tuskin pyydettäis.
Rappiotilassa maailma on näistä sen näkee.
Kuka valitsee puolisoa alastomuuden perusteella? Siis pelkästään. Ei kukaan. Itseään paljastelevia ovat. Tyhmää ja ällöä.
Sitten joku näistä hakee jotain kokeaa virkaa tms, ai jaa olit siinä ohjemassa, katsotaampa...hmmm
Kyllä ja nuolisin jokaisen naisen peräpään kunnolla.
En katso mitään tosi-tv-ohjelmia enkä menisi niihin.
Nykyään on naked attraction kun menee uimarannalle kesällä. Naiset esittelevät perseitään hyvin estoitta.
Ohjelman voisi lopettaa. Taitaa olla huonoimmasta päästä mitä telkkarista tulee.
Minulla on poikkeuksellisen iso lepopenis, joten voitto olisi varma. En silti menisi.
Vähän on mielestäni liian maskuliininen.