Menisitkö Naked Attraction ohjelmaan?
Ulkomuodon perusteella AV-mammoja tuolla useitakin...
Kommentit (112)
Ohjelma on itsensäpaljastajien unelma. Kaikki pervot saa tilaisuuden.
Miksi kaikki sheivaa ohjelmaan? Posliini ukkoja täynnä. Prinssinakki ei sillä pitene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Minulla on velttonakin sen verran iso kulli sekä pallit että olisi kiva esitellä niitä televisiossa.
Ihanaa kun näkisin sinut siellä😍. Kaikki ohjelmassa olevat miehet ovat niin pienikullisia😢.
N44
Riippukassit .Ei todella mitään kaunista katsottavaa.
Nämä jotka sanoo että menisivät ohjelmaan, jos siellä olisi paremman näköisiä tyyppejä: Ainakin ulkomaan versioissa se joka hakee kumppania on tuotannolle sanonut millaista etsii ja niiden mukaan valitaan ne ehdokkaat. Joko Suomessa ei ole sama systeemi tai osallistujia niin vähän että on vaan pakko tunkea summan mutikassa ne vähäiset sinne sermien taakse.
Kyseessä on kuitenkin deittailuohjelma ja vaikka toki viihteellä suuri painoarvo niin toivottavaa olisi myös että samanhenkiset ihmiset löytäisivät toisensa
En enkä ymmärrä miksi kukaan sinne menee
En, mutta juontaja on aika nami. Rotusääret.
Vierailija kirjoitti:
Välillä miettii miten suomalaisessa saunakulttuurissa ollaan alastomuuden kanssa niin amerikkalaisia?
Mielestäni kaikki treffit maailmassa voisi tehdä alasti, koska silloin ei ihminen ole vain alasti mutta myös ilman mitään roolia. Nykyään voidaan esittää mitä vain ulkoisilla avuilla (vaatteet, meikit, autot,veneet, jne), mutta alastomana ihminen on rehellisimmillään. Ei ole sattumaa että Suomessa tehdään vieläkin kauppoja saunan lauteilla, kun ihmisiltä on riisuttu kaikki status symbolit. Ja ei sitä voi kiistää, etteikö toisen alaston keho ole myös vetovoimatekijä ja myös parisuhteeseen vaikuttava tekijä. Näkisin, että on parempi nähdä toinen ensin alasti ennemmin kuin menee baarin kautta makkariin ja päätyy vaikka yhden yön pikaisiin, jonka jälkeen ei koskaan enää nähdä ja molemmille jää hommasta huono fiilis.
Mä olen enemmän kiinnostunut siitä ihmisen pään sisällöstä. Ja luulen ettei miehet pystyisi keskittymään minkäänlaiseen keskusteluun, jos olisin siinä heidän edessään alasti.
Selkeästi Suomessa on liian vähän innokkaita tähän ohjelmaan, koska samat henkilöt pyörivät useamman kerran. Lisäksi siellä on OF ja muita vastaavan alan ihmisiä hakemassa seuraa, jotka harvemmalle ihmisille edustaa ns. "taviksia". Brittiversiossa on selkesti enemmän vaihtelua ja ikähaarukkaakin vaikka välillä siellä meininki menee pelleilyksi. Ruotsin versio on taas naurettava kun pudottajan pitää väkisin kehua jokaista pudotettua jostain piirteestä ettei näille vain tulisi paha mieli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä miettii miten suomalaisessa saunakulttuurissa ollaan alastomuuden kanssa niin amerikkalaisia?
Mielestäni kaikki treffit maailmassa voisi tehdä alasti, koska silloin ei ihminen ole vain alasti mutta myös ilman mitään roolia. Nykyään voidaan esittää mitä vain ulkoisilla avuilla (vaatteet, meikit, autot,veneet, jne), mutta alastomana ihminen on rehellisimmillään. Ei ole sattumaa että Suomessa tehdään vieläkin kauppoja saunan lauteilla, kun ihmisiltä on riisuttu kaikki status symbolit. Ja ei sitä voi kiistää, etteikö toisen alaston keho ole myös vetovoimatekijä ja myös parisuhteeseen vaikuttava tekijä. Näkisin, että on parempi nähdä toinen ensin alasti ennemmin kuin menee baarin kautta makkariin ja päätyy vaikka yhden yön pikaisiin, jonka jälkeen ei koskaan enää nähdä ja molemmille jää hommasta huono fiilis.
Mä olen enemmän kiinnostunut siitä ihmisen pään sisällöstä. Ja luulen ettei miehet pystyisi keskittymään minkäänlaiseen keskusteluun, jos olisin siinä heidän edessään alasti.
Kenen pään sisällöstä mahdat olla oikeasti kiinnostunut kun näytät luokittelevan ihmiset joita et edes tunne jo etukäteen valmiisiin lokeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja on kuuma.
Juontaja on sameaääninen tyhmyri.
kts Naked Attractionin brittiversio ja opi.
En kestä sitä juontajaa-kamala ääni ja tuperät puheet, brittijuontaja on mahtava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontaja on kuuma.
Juontaja on sameaääninen tyhmyri.
kts Naked Attractionin brittiversio ja opi.
En hirveästi jaksaisi katsoa sitä brittijuontajan liioiteltua räväkkyyttä millä tuo kommentoi osallistujien muotoja tai elimiä. Mutta muuten kyllä ok juontaja.
Onhan se tietty ymmärrettävää ettei briteissä alastomuus kuulu kulttuuriin.
Alastomuus kuuluu kulttuuriin. Niinpä niin mutta saunassa missä tarkoitus on puhdistua ja rauhoittua. Ei suomalaista ole esitellä itseään telkkarissa alasti.
Tottakai menisin. Minulla on hyvä kroppa ja iso muna. Kaikki mitä naiset haluaa
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus kuuluu kulttuuriin. Niinpä niin mutta saunassa missä tarkoitus on puhdistua ja rauhoittua. Ei suomalaista ole esitellä itseään telkkarissa alasti.
Enpä tiiä. Suomileffassa kun näyttelijät ravaa jossain kohtauksessa jostain mystisestä syystä taas kerran munat (tai muut osaset) heiluen pitkin maisemaa, suomikatsoja toteaa vaan että hohhoijaa aina tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai menisin. Minulla on hyvä kroppa ja iso muna. Kaikki mitä naiset haluaa
Ja jos sinulla olisi oikeasti iso niin tietäisit ettei oikeasti monikaan halua liian isoa.
Vierailija kirjoitti:
Idioluutio-kuvan klippi näemmä ikärajoitettu.
Mieluummin söisin vaikka pieniä kiviä ja alkaisin feissariksi..