Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään, mulla on kaikkea ja haluan valita tavarani itse. Hemmottelulahjakortit on perkeleestä. Jos ihan pakko tuoda jotain, niin pullo skumppaa tai kallis viski. N51.
On siis joku muukin joka ei arvosta noita "hemmottelu"juttuja! En tykkää että vieras ihminen lääppii. Skumppa kelpaa kyllä mullekin.
Minä tykkään hoidoista, ja käyn säännöllisesti, mutta valitsen itse hoitopaikkani. Skumppa, suklaa, kukat ... ne on hyviä.
Matkalahjakortti ( ei naapurimaat)
Ei mitään tavaraa, ellei juhlakalu ole jotain spesifiä juttua toivonut.
Hemmottelulahjakorttia ei kannata antaa jos ei tiedä miellyttääkö sellainen lahjansaajaa, mulla ainakin jäis käyttämättä varmaan tai menis kiertoon.
Järkevin tietysti se tavaratalon lahjakortti, tai joku herkkukassi jos osaa sinne valita oikeat tuotteet.
Itse esim näen kukat ihan turhakkeena, mieluummin sillä rahalla vaikka halpakin kuohuviini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uuden valaistun karttapallon. 😂
Kirjan "Se kaikki valo, jota emme näe". Näin jo leffan, mutta kirjan haluaisin lukea.
Uusi lämmin, lötkö pyjama.
Sekä käpykakun, suurta herkkuani.
Ja tietenkin haluaisin nauttia tuon kakun lasteni kanssa.
Oih, valaistusta karttapallosta ja käpykakusta tulee ihan oma lapsuus mieleen.
Toi karttapallo oli ihan parasta, sitä tutkittiin tosi paljon, ja käpykakku liittyi aina jouluun.
Löysin tommosen karttapallon roskiksesta, kun täytin 61. Ilahduin kuin lapsi. Toimii. Kaunis yövalona...
Toivoisin että tuossa iässä ei olisi enää mitään materialistisia toiveita, vaan ennemminkin kasassa hyvä kööri jonka kanssa juhlistaa vanhenemista. Mutta jos oikeasti joku juttu, niin kaveriporukalla ulos syömään niin ettei päivänsankarin tarvitse maksaa laskua. Ei tarvii olla mikään fancypancy paikka vaan ihan normimestakin riittää. Ruokaa, hyvää viiniä ja ystäviä. Se on elämää :)
N31
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko muistuttaa 😡
Höh. Ikä on vain numero😉
N62
Minä ottaisin lahjakortin vaikka Partiovatusteeseen, ostaisin vaikka hyvät vaelluskengät tai kunnollisen ulkoilitakin ja/housut. Minulla on kaksi koiraa ja säässä kuin säässä kävelen ulkona monta kilometriä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Moni toivoo ravintolaillallista, millainen sen pitäis olla? Jossain "romanttisessa ja paremmassa" ravintolassa mahd. puolison kanssa vai onko kivempi kavereiden kanssa rento pizza- ja kaljailta?
Meille puolison kanssa oli järjestetty treffit ravintolaillallisineen. Täytettiin molemmat peräkkäin 60 v, eikä haluttu mitään juhlia, niin läheiset oli salaa järjestäneet kaikki kuljetuksista alkaen. Jäi ihanat muistot.
Haluaisin syödä kotona tai ravintolassa aidon Babetten pitojen ranskalaisen illallisen:
The seven-course menu in the film consisted of:
"Potage à la Tortue" (turtle soup) served with Amontillado sherry
"Blinis Demidoff" (buckwheat pancakes with caviar and sour cream) served with Veuve Clicquot Champagne
"Cailles en Sarcophage" (quail in puff pastry shell with foie gras and truffle sauce) served with Clos de Vougeot Pinot Noir
an endive salad
"Savarin au Rhum avec des Figues et Fruit Glacée" (rum sponge cake with figs and candied cherries) served with Champagne
assorted cheeses and fruits served with Sauternes
coffee with vieux marc Grande Champagne cognac.
Tom of Finland lakanat.
Olisi mukava piehtaroida Penan kanssa niissä.
T.Teppo
Raha kelpaa aina. Sillä voi tehdä sitten monenlaista, mitä itse haluaa ja valitsee.
Joku make over olisi varmaan ihan paikallaan, kun se olisi paikallaan jo nyt reilu 5-kymppisenäkin, mutta jos sellaisen antaisi joku lahjaksi, se olisi sitten varmaan siinä se suhde.
Puutarhamullalle olis aina käyttöä.
Hyväntekeväisyyskin olis ihan ok.
Mä odotan jo kovasti omaa 60v-päivääni kesäkuussa, ollaan kreikkalaisella saarella, menis nyt äkkiä tää masentava talvikausi!
Lahjoja en tarvitse, yhdessäoloa vaan, toivottavasti saan muutakin matkaseuraa kuin puolison ja paikalliset tutut saarella.
Minä sain kumisaappaat ja ihan tarpeeseen.
Tikkapelin tikat ja Halla-ahon sekä Purran kasvokuvat. Sopivat hyvin Kosolan ja Hitlerin viereen kuvien viereen. Eräänlainen perhetaulu.
Reikan matka