Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Asian vierestä, sain äidiltäni satasen käytettäväksi jalkahoitoon. Nyt se kirjekuori pyörii tuossa, kun en halua jalkahoitoon, enkä tiedä mihin muuhun sen kehtaisin käyttää. Ei hemmottelulahjakorteille tai muille vastaaville, joita lahjan saaja ei ole pyytänyt.
Sievä kukkapuska ja muutama hyvä mielenkiintoinen lukuromaani ja lämpimät villasukat. Uusi lukulamppukin voisi olla ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään, mulla on kaikkea ja haluan valita tavarani itse. Hemmottelulahjakortit on perkeleestä. Jos ihan pakko tuoda jotain, niin pullo skumppaa tai kallis viski. N51.
Juuri näin. Itselle kelpaisi jo luetelluista ainoastaan pullo samppanjaa.
Täytyy todeta, että me kuusikymppiset ollaan kyllä vaatimattomia ihmisiä, luin kolme ekaa sivua ketjusta ja ihanin lahja näyttää olevan lahjakortti hierontaan. Toivottavasti sentään 10 kerran lahjakorttia toivotaan eikä yhtä 45 minuutin sessiota. N59
Työpaikka 5 vuodeksi olis ihan kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tikkapelin tikat ja Halla-ahon sekä Purran kasvokuvat. Sopivat hyvin Kosolan ja Hitlerin viereen kuvien viereen. Eräänlainen perhetaulu.
Ei sais nauraa, mutta...
1000 palan palapeli
uusi kännykkä. Mieluiten samsungin taitettava versio
Kahden tunnin elämyspaketti lentosimulaattorissa tai laskuvarjohyppy
Vierailija kirjoitti:
Onko alkavaa muistisairautta. Muistipeli olis aika hyvä. Työssäolovuosia vielä useita. Ei voi sairastua.
Iso talo meren rannalta, 50 autoa (klassikoita), hyvä terveys, kaksi muodokasta blondia (2x30v=60v) ja tilille kymppi.
Näistä jokin: Diorin jacquardin laukku (oli sellainen 80-luvulla jonka ikävä kyllä annoin pois). Puuvillasatiini pussilakanat ja aluslakanat. Käsintehtyjä suklaita (Fazer kelpaa). Hotelliyöpyminen (hotelli Haven tai George) kahdelle stadissa (matkustamme paljon ulkomailla joten olisi kiva yöpyä joskus kotimaassa muualla kuin kotona).
Kohta se 60v on edessä. Pidämme puolison kanssa juhlat jossain ravintolassa. Bändi on ehdoton, hyvää ruokaa ja juomaa.
Olen vasta hieman vajaa 50, mutta en usko että toivomukset muuttuu.
-matka, johon kuuluu hyvä matkaseura
-ravintolaillallinen tai ravintolalahjakortti
-käsintehtyjä suklaakonvehteja
-iso kukkakimppu
Ensi vuonna.
Piti oikein miettiä, mitä haluaisin. Hieronnassa käyn säännöllisesti, hajuvesiä kaappi täynnä. Leffani maksan itse, jos joskus harvoin jaksan lähteä. Vaatetta ja tavaraa on.
Joten en keksi mitään, mitä tarvitsisin.
En kyllä aio juhliakkaan kyseistä päivää, joten en odota keneltäkään lahjoja.
Mutta samoin kuin joku alussa laittoi, kaunis kukkakimppu ilahduttaa aina mieltä, jos joku nyt ehdottomasti haluaisi jotain laittaa
Merinovillainen hartialämmitin tai paita.
Haluaisin päästä Islantiin ja saada seuraksi jonkun, joka haluaa, ehtii ja uskaltaa kierrellä saarta autolla pidemmän aikaa.
Minulle valittu tai kirjoitettu runo,, minua varten harjoitettu musiikki- , tanssi- tms. kertaluonteinen esitys, nallekarkkeja tai lahjakortti tyyliin: lähden kanssasi karpalosuolle tai tapetoin vihdoin olohuoneen.
Oma koti ja rakas.