Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?

Vierailija
07.11.2023 |

Yritän napata täältä ideoita lahjaan 

Kommentit (504)

Vierailija
41/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään, mulla on kaikkea ja haluan valita tavarani itse. Hemmottelulahjakortit on perkeleestä. Jos ihan pakko tuoda jotain, niin pullo skumppaa tai kallis viski. N51.

Vierailija
42/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kampaamoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku klassikkorolex synttärikaiverruksella (joo, tiedetään että heikentää arvoa).

Vierailija
44/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään, mulla on kaikkea ja haluan valita tavarani itse. Hemmottelulahjakortit on perkeleestä. Jos ihan pakko tuoda jotain, niin pullo skumppaa tai kallis viski. N51.

On siis joku muukin joka ei arvosta noita "hemmottelu"juttuja! En tykkää että vieras ihminen lääppii. Skumppa kelpaa kyllä mullekin. 

Vierailija
45/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toivomus oli puutarhamatka Englantiin. Sen sainkin - tavallaan - mutta matkaa ei ole vielä tehty koska ensin oli koronavuodet ja nyt muita suunnitelmia

Oikeasti olisin onnellinen siitäkin jos jok järjestäisi mulle synttärijuhlat! 

Vierailija
46/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana vanha hopeinen kalevalakoru, mitä mulla ei vielä ole . Hankalasti metsästettävissä,  koska kultasepänliikkeistä ei ole saanut 50 - 80 vuoteen vastaavia. Mahdoton homma etsiä ja täysi tietää, mitä mulla jo on. Vaihtoehto nro 2 olisi s- tai K-ryhmien lahjakortti. 

Vierailija
47/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen lahjan antajasta, mutta jos esim. lempiveljenpoikani ehdottaisi yhteistä Tallinnan retkeä laivan bisnesluokassa ja jokunen tunti perillä olisin aivan innoissani. 

250 euron arvoinen lahjakortti hyvätasoisessa ravintolassa niin, että voisin mennä sinne jonkun ystäväni kanssa.

Lahjakortti oopperaan tai balettiin, mutta niin että voin lunastaa lahjakortilla myös seuralaisellekin lipun.

Vegekurssi kodissani (löytyy elämyslahjakorteista). Jos lahjan antaja haluaa mukaan tervetuloa. 

Yleensäkin sellainen lahjakortti, joka  kattaa myös seuralaisenkin kulut . Niitä yksinäisiä hyvintointipalveluja saan ostettua ihan itsekin ja käytän muutenkin säännöllisesti.

Jos rahat ovat tiukalla jo 50 e lahjakortti harrastuksiani varten on kiva esim. Eurokangas, kirjakaupat, lankakaupat yms.

Jos ei ole rahaakaan itse askarreltu synttärikortti on aina arvokas.Tai jos osaa kirjoittaa runon/esseen/pitää puheen niitä parempaa ei vois ollakaan,

Vierailija
48/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja olisi, ettei kukaan muistaisi. Ahdistaa huomio.

Vierailija
49/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahjakortti

Vierailija
50/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallilan koivuaiheiset lakanat😂

Muista taksiuudistus, jos meinaat Bernerille maksaa.

Vierailija
51/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bike packing -reissuihin sopivan polkupyörän.

Vierailija
52/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin pari vuotta sitten ja mieheni osti minulle uuden auton.

Vierailija
53/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierontaan ym mitä haluaa, syömään perheen kanssa hienoon paikkaan ja siellä joku erityinen juttu, kukkia.

Vierailija
54/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä ravintolaillallinen kelpaisi mulle hyvin.

Vierailija
55/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaijin tai Malediivien matka

Vierailija
56/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chevy Bel Air -57 kiitos!

Vierailija
57/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään tavaraa! Lahjakortti olisi kiva, esim. hemmottelu-, ravintola- tai teatterilahjakortti.

Vierailija
58/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku klassikkorolex synttärikaiverruksella (joo, tiedetään että heikentää arvoa).

"Hyvää syntymäpäivää Reiskalle" -kaiverrus  : D

Vierailija
59/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tasokkaan "lepolassen", tosi mukava. En raaski paljon käyttää, kun pitää aina käytön jälkeen kantaa sisälle, ettei linnut kakkaa. Tyynyyn oli tehty päällinen lapsuuteni mekon  helmasta. Voi miten oli mieluinen lahja😉

Vierailija
60/504 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää yhtään mistään hieronnoista tai vastaavista. Lahjaksi minulle kävisi hyvät vastamelukuulokkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme