Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti esim. kasvohoitoon, kampaamoon, hyvään ruokaravintolaan, hierontaan, koruliikkeeseen
Ei passaisi mikään noista. Kasvot on täydelliset ilman hoitojakin, tukka on millin sänki, inhoan ravintoloita, hierontaa ja koruja.
Haluaisin lahjakortin jalkahoitoon, kasvohoitoon , teatteriin, musikaaliin tai konserttiin. Tai jos joku yksin antaa lahjan, niin lahjakortti lounaalle, jäätelökioskille tai kahville.
Minua ilahduttaisi ravintolaillallinen (en ole tainnut koskaan Suomessa ollakaan sellaisella), oopperaliput tai sitten vaikka viiniä ja jokin kaunis kukkakimppu.
En tarvitsisi mitään, jos niin nuorenisin muutamalla vuodella😁
No, ajattelin että lahjakortti johonkin liikkeeseen, itse olisin iloinen Prisman lahjakortista
Osarahoitusta yhteen pöytälamppuun Stockalta. Laitan itse sit loput. Ja ostan joulukuussa alekupongilla.
Joko Tynell tai Poulsen, en osaa päättää. Enkä oikeesti tarvi kumpaakaan, mutta kun nyt kysyit.
Kylpylä reissu Suomen parhaaseen kylpylään Nokian Edeniin. Huoneeksi valikoitui koira huone,koska lemmikkimme oli mukana. Eli hieman parempi huoneisto jäi haaveeksi.
Ehkä vodka- tai ginipullo, illallislahjakortti tms. Tavaraa en tarvitse.
Tarkkaan miettiä, että mihin lahjakortin ostaa, kun firmat keikahtelee ykskaks yllättäen.
Tutulle kerättiin porukalla erään puutarhamyymälän lahjakorttiin, että saa sitten laittaa kasveja ja muuta, kun ehtii.
Eipä saanut mitään, kun konkurssipesä ei huolinut lahjakorttia.
En osta lahjakorttia enää ikinä.
Lipun Eminemin keikalle. Lennot ja majoitukset voisin hankkia itse.
Itte tässä on saanu tähänki asti kaikki lahjat itelleen ostaa.
Kuuskymppiset meni jo, enkä ihan totta edes muista missä olin.
Viiskymppisiäni vietin Lofooteilla tappajavalassafarilla (tietäjät tietää). Oy Vekkkaus Ab osallistui juhlan kustannuksiin 1300 eurolla. Hyvin riitti ja vielä jäi tukku rahaakin nopeisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin.
Tämä on oikeasti aika mielenkiintoinen keskustelu. Itse kuljen vakaasti kohti 60 ikävuotta ja tässä näkee miten eri ikäisiä esim 60-vuotiaat ovat: toinen ehdottaa "rauhallista ajelua päivänsankarin mieluisten paikkojen kautta" toinen Eminemin keikkalippuja.
Tärkeintä on siis tuntea lahjan saaja.
itse vihaisin kaikkia lahjakortteja 'hemmottelunhoitoihin' tai 'oopperaan' (tai sinne Eminemin keikalle) JA olen niin onnekas että olen saanut elää elämän, missä olen saanut hankittua 'sen mitä tarvitsen'. Itse toivoisin, ja ohjaisin, mahdolliset lahjat joko Itämeren suojeluun tai Naisten Pankille (eli siis asioille, millä minulla on merkitystä) - ken tuntee minut ei turhia lahjakortteja ja maljakoita paketoida kuitenkaan vaan esim jonkun "mennään yhdessä Kakolan pakohuonepeliin" 😃
Voisivat maksaa mun velkani ja pyytää anteeksi.
1000 euron lahjakortti Rosebud-kirjakauppaan.
Riippuu keneltä lahjaa odottaisin. Jos lahjanantaja olisi kumppani, niin toivoisin yllätyseväsretkeä merenrantaan. Sellainen retki, missä olisi otettu huomioon kaikki, mieleiseni eväät, lämpöiset viltit jos olisi viileämpi ilma jne.. Skumppapullo ja suklaata vielä päälle.
Lapseltani toivoisin kukkia, se olisi tosi hieno lahja.
Muut ketkä minut tuntevat, tietäisivät lahjoittaa lahjarahat eläinsuojeluun. Se olisi paras lahja minulle.
Itse koen lahjanantamisen todella vaikeaksi, varsinkin jos en tunne lahjansaajaa todella hyvin. Todennäköisesti yrittäisin tasapainoilla kukkien, rahalahjan ja lahjakorttien välissä, riippuen saajasta.
Itse sain 60-vuotislahjana Kreetan matkan ja Tukholman risteilyn. Olivat hyvät ja rakkaat lahjat.
Kukkakimppu ja shampanja olisivat myös riittäneet hyvin.
Tosin mennään syömään tytön ja miehen kanssa. Oikeesti haluaisin juhliakkin mutta ei ole ketä kutsuisi.