Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?

Vierailija
07.11.2023 |

Yritän napata täältä ideoita lahjaan 

Kommentit (504)

Vierailija
261/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala Itämerta. Ks. John Nurmisen säätiö.

Vierailija
262/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän lähivuosina 60, ja toivon totisesti, ettei kukaan osta lahjakortteja hierontaan, kasvohoitoon tmv. 

Moni on antanut niille yläpeukkuja, mutta en tajua miksi. Lahjan ostajan kannattaa miettiä oikeasti, minkälainen luonne ja elämäntyyli lahjan saajalla on, eikä miettiä mitä itse siinä tilanteessa haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelysauvat ja Niket

Vierailija
264/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan

Vierailija
265/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän lähivuosina 60, ja toivon totisesti, ettei kukaan osta lahjakortteja hierontaan, kasvohoitoon tmv. 

Moni on antanut niille yläpeukkuja, mutta en tajua miksi. Lahjan ostajan kannattaa miettiä oikeasti, minkälainen luonne ja elämäntyyli lahjan saajalla on, eikä miettiä mitä itse siinä tilanteessa haluaisi.

Voimme kertoa vain oman toiveen, koska emme tunne ap:ta

Vierailija
266/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku adressi tai edes kortti postissa olisi ollut hieno.

Vierailija
267/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai.

Tarkoitin vain sitä, että ei kannata ostaa lahjoja heti yleisimpien toiveiden mukaan, vaan miettiä myös kenelle ostaa.

Ei minulla ole mitään lahjakortteja, tai kauneushoitoja, tai hierontaa vastaan. Kaikki ei vain niitä halua itselleen. 

Vierailija
268/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jalkahoitoon tai hierontaan. Lahjan saajasta riippuen myös lahjakortti vaikkapa juustopuotiin yms...

Vierailija
269/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan Koh Yao Yaille

Vierailija
270/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten ollaanko jotenkin mielikuvituksettomia vai onko noi "hoidot" sitten oikeesti niin ihania ja ihmeellisiä että ne on tosi monilla näköjään ensisijainen toive. Tää nyt on taas tätä kun en ite tajuu, mä olisin ainakin tosi ankeena jos saisin jonkun jalkahoitolahjakortin ja kukkakimpun. Ennemmin vaikka Hesen lahjakortti ja sixpack siideriä. 

Vierailija
271/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoitus kehitysmaiden auttamiseksi, kummilapsi Afrikasta

Vierailija
272/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasimplantti

Vierailija
273/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ikäisellä on jo kaikkea, mutta nautinnot kelpaa aina.

Siispä vinkkinä mukava ilta hyvässä seurassa, hyvässä ravintolassa!   

Vierailija
274/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin terveyssopimuksen me hiläiseen, joka maksettaisiin lahjana vuosikausiksi eteenpäin. Saisi käydä labroissa ja lääkäreissä, jos tarve tulee. Taitaa näitä kk veloitus sopimuksia olla jo muillakin. 

Vierailija
275/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot juhlat, jossa on koolla sukulaiset ja ystävät.     Ei tarvita lahjoja tai rahaa.  Rakkaus on tärkeämpää.  Mahdollisuus olla yhdessä, jakaa muistoja ja luoda uusia 

Vierailija
276/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaluokka? Jos vähän kalliimpaa voi toivoa, niin jokin matkalahjakortti. Esim. Lennot jonnekin tai hotelliviikonloppu Suomessa.

Jos taas jokin halvempi toive, niin suklaata, esim. Mozartin kuulia, joista pidän erityisen paljon.

Vierailija
277/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai.

Tarkoitin vain sitä, että ei kannata ostaa lahjoja heti yleisimpien toiveiden mukaan, vaan miettiä myös kenelle ostaa.

Ei minulla ole mitään lahjakortteja, tai kauneushoitoja, tai hierontaa vastaan. Kaikki ei vain niitä halua itselleen. 

Lue se aloitus uudelleen, mikä oli kysymys.

Vierailija
278/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mukava sana olis ollut kiva kuulla.

Vierailija
279/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin silloin saavani ompelukoneen  🤗.

Ja sen myös sain.

En ole saanut muulloin mitään  syntymäpäivä lahjaa suvultani. Siskoni lopetti (?) myös korttien lähettämisen syytä kertomatta. Että olen lahjaton tapaus. Monessa  mielessä. 

En muista muita kuin lähimpien syntymäpäivät, mutta muistan aina, kun saan juhlakutsun. Siis, jos haluat, että sinut muistetaan, älä istu kotona uhritumassa, vaan lähetä kutsut ajoissa ja laita bileet pystyy. 

Anteeksi kaikille, joiden syntymäpäivät olen unohtanut tähän saakka ja tästä eteenpäin.

Vierailija
280/504 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan yhtään mitään. 

N58