Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivan naapurin huuto-oksennusyskökset

Vierailija
21.08.2026 |

Luulis, että ihmisellä itsellään saattaisi tulla mieleen röökin lopettaminen, jos oma elämä on pahimmillaan liki tauotonta kaikkien sisälmysten pihalle yrjöämiseltä kuulostavaa limayskää. Komeasti kuuluu pitkin taloa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, mulla on astma. Pakko yskiä.

Vierailija
2/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päivittäin yhden Saton talon ohi jonka joltain parvekkeelta kuuluu semmoista YÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖÖGGGGHHH-tyylistä köhimistä melkein joka kerta, ihan omaan rintakehään alkaa aina sattua 😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En polta, mulla on astma. Pakko yskiä.

Toivottavasti saat toimivan lääkityksen.

Vierailija
4/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , kuulostaa välillä hirveältä .Mienaa itseltäkin tulla yökkäys .

Vierailija
5/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen päivittäin yhden Saton talon ohi jonka joltain parvekkeelta kuuluu semmoista YÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖÖGGGGHHH-tyylistä köhimistä melkein joka kerta, ihan omaan rintakehään alkaa aina sattua 😲

Tämä just, että jos itse kärsisin samasta niin kyllä aika lujaa panostaisin tumppaamiseen. Ei se nyt mikään Jeesuksen ihmeteko ole, lukemattomat ihmiset saa sen aikaiseksi. 

Vierailija
6/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naapurilla sama ja kyse vielä vartin välein tupakkaa vetävästä 4 pienen lapsen äidistä! Huh huh... 🙉🙉

Vierailija
7/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢 otan osaa.

Vierailija
8/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla samanlainen. Ja sitten taas pihalle röökille. Lapsi kyselee että ei kai mummi kuole. Mitäs tuohon nyt voisi sanoa. 

Vierailija
9/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse istut partsilla kytäten ja juoden kaksin käsin kaljaa

Vierailija
10/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin kun syövän saanut ihminen esitteli kurkussaan olevaan reikää ja selitti miten imetään siitä limaa että pystyy hengittämään ja vaivoin pystyi puhumaan mutta opetus meni perille .

Vierailija
11/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja itse istut partsilla kytäten ja juoden kaksin käsin kaljaa

Ei kuule tarvi kytätä, voi esim. nukkua ja joutua heräämään noiden limatsunamien ääniin. 

Vierailija
12/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä just, että jos itse kärsisin samasta niin kyllä aika lujaa panostaisin tumppaamiseen. Ei se nyt mikään Jeesuksen ihmeteko ole, lukemattomat ihmiset saa sen aikaiseksi. 

Toivottavasti älyää edes ryhtyä rappiostriimaajaksi, jos ei muuta saa aikaiseksi. 

Vierailija
13/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti älyää edes ryhtyä rappiostriimaajaksi, jos ei muuta saa aikaiseksi. 

Oma ASMR-kanava

Vierailija
14/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Ap omat huuto-yrjöämiset humalassa. Sitä jatkuvaa pöntön ääressä arvaamista jaksa kukaan kuunnella, joten voisit opetella elämää oikein etkä arvostelemaan muita.

Sillä et ole itsekään mikään ruusunen vaan vittumainen ihminen.🖕🖕

Vierailija
15/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä flunssa.

En tupakoi. Tein COVID-19 

testin aamulla. Nega. 

Muu pöpö aiheutti yskän ja

nuhan. E

Vierailija
16/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Ap omat huuto-yrjöämiset humalassa. Sitä jatkuvaa pöntön ääressä arvaamista jaksa kukaan kuunnella, joten voisit opetella elämää oikein etkä arvostelemaan muita.

Sillä et ole itsekään mikään ruusunen vaan vittumainen ihminen.🖕🖕

Huutoyrjöävä tupakan lutkuttaja ilmoittautuu!

Vierailija
17/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ASMR-kanava

Sätkäpäällikkö-nimellä !

Vierailija
18/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trölliähän tämä vain on, tietenkin.

Eipä täällä mitään muuta ole.

Kuullut yskintää talossa.

Muillakin asukkailla on flunssaa.

Varmaan sama pöpö kaikilla.

E

Vierailija
19/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan polta Kannabista 

sisällä kuten talomme (wt) tapana

näyttää olevan. Etelässä siitä 

napsahtaa häätö. Täällä se on ok.

Täällä kaikki on ok. E

Vierailija
20/21 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pitkään jatkuva yskä kolmeen otteeseen vuosien varrella. Yks oli joku influenssa ja muut joku muu pöpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi