Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko maksullinen pano olla hyvää?

Vierailija
06.11.2023 |

Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos parturia ja hierontaa voi verrata seksiin, niin silloin myös perinteisessä parisuhteessa ollessa on ihan yhtä normaalia harrastaa seksiä muiden kanssa, kuin hieroa toisen hartioita?

No niinhän se onkin, jostain syystä asiasta pitää tehdä isompi kuin se onkaan. Kyllä minä ainakin nautin parisuhteessa olevana myös maksullisten naisten palveluista ja rinnastan sen hierojalla käymiseen. Mutta tiedän ettei vaimo ajettelisi asiasta samalla tavalla, niin en tietenkään kerro hänelle.

Vierailija
62/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee morkkis, nuorena tuli kokeiltua maksullista ja en kokeile uudestaan. Siitä on ollut pitkälle yli 20 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla, koska nainen ei halua, eikä syty miehestä itsestään. Eikä häntä edes kiinnosta miehen mahdollinen halu tyydyttää, kun ei edes miestä halua. Kaikki naisen halut on feikkiä ja ainut mikä kiinnostaa on raha.

Säälittävää, jos mies ei saa naisen kiinnostusta itseensä kuin rahalla.  Miehen kannattausi mennä itseensä ja miettiä miten kohtelee ja arvostaa naisia. Mikä on miehen asenne naisiin jos naisilta ei kerran saa vastarakkautta ja halun osoituksia.

Vierailija
64/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parasta !

Vierailija
65/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla hyvää tai huonoa. Vaikea on vain ilmoituksen perusteella valikoida se hyvä. Tosin kokemusta ei ole kuin viidestä. Ja kaksi niistä ollut taivaallisen hyviä. Tullut käytyä nyt kerran vuodessa itselleni vähän niinkuin syntymäpäivälahjaksi. Ensimmäiset kaksi oli oikeastaan ihan perus panoa josta tuli morkkis. Rahat hukkaan.. kolmas kerta olikin mielenkiintoinen, ilmoitin tulostani ja sain osoitteen. No sisään ja yllätyksenä olikin kaksi naista vastassa. Halaus ovella ja kuiskutti korvaani että haluatko kaksi? No totta hitossa halusin. Siinä tuli vain pieni pettymys kun toinen heistä oli aika vahvassa humalassa ja tätä naidessani meinas hieman fiilis mennä vaikka tämä selvempi nainen masturboi vieressä. No otettiin välihuili ja jatkettiin tämän selvemmän kanssa että saatiin hyvä setti aikaiseksi. Eli ihan suht ok kokemus.

Seuraavana vuonna eli vuosi sitten olikin se paras kokemus. Daami oli perus 25v opiskelijan oloinen ns.naapurintyttö. ja suomalainen. Meillä synkkasi oikeasti hyvin ja heitettiin läppää. Naitiin oikeasti kuin kanit pitkin sitä kämppää. Yks pöytäkin särky siinä rytäkässä. Taivaallisen kauniin masturbointi esityksen hän esitti myös ja halusi päätteeksi spermat rinnoilleen. Olin jo yli ajalla kun pyysi vielä kanssaan suihkuun. Suukoteltiin vartaloitamme ja hellittiin pienillä käsihommilla toisiamme. Hyvä että en ihastunut tähän. On nyt jonkun verran laiteltu viestiä hänen kanssaan mutta harmikseni asustelee ihan liian kaukana. Tekee keikkaa vain muutaman kerran vuodessa eri kaupungeissa. Kerää siis extra tuloja sillointällöin.

Tämä viimeisin muutaman viikontakaa olikin sitten n.50v nainen joka haluaa olla se kuka määrää. Oikein mukava suomi daami tämäkin mutta ehkä minulle liian määräilevä. Hän kusi naamalleni (tosin ennalta oltiin sovittu) hajareisin sguirttaili naamallani, nuoletti jalkojaan ja pillua. Otti syväkurkkuun ja edgetti yms. Itse pano oli aika tavallinen. Joo no olen ihan tavan perheenisä ja bi sellainen. Eukkokin tietää näistä mun reissuista. Nämä on vain kokemuksia siinä kuin joku etelän matka.

Vierailija
66/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillunmyyjä esim yliopisto-opiskelija, saattaa pitää esim yhden työpäivän viikossa tyyliin esim 45 min/200e.

Asiakkaita ehtii päivässä siis monia. Laskekaa nyt.

Olisiko kuitenkin niin, ettei panot hänelle ole yhtään mitään, ei mitään kliimakseja, vaan mahd nopeasti mies laukeamaan tyyliin millä hyvänsä ja ovesta ulos kivalla tavalla, et tulee toistekin. Ei tarvi pelätä uutta asiakasta hänen tilalleen. Työtä. Rahan ansaitsemista.

Pikapesulle.

Ja seuraava asiakas. Jne työpäivä.

Mieskö luulee, että "henkilökemiat pelaavat, miellyttävää seuraa..."

"Olisi kiva matkustaa yhdessä" haluaa, että ostat hänet tuntiliksalla tai pakettihintaan käyttövälineeksi.

Vierailija
67/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin mieheltä seksiä ja kyllä nautin. En tarvitse mitään tunteita seksiin. 

Tietääkö vaimosi asiasta?

Hinuri! ,🙈 oksu

Vaimo on ex. Yksi aikuinen lapsi. Olen kaapissa ollut aina.

Käyttänyt maksullisia miehiä paljonkin elämässä heterosuhteen ohessa. Valehdellut siis paljon.

Olen bi ja minulla fetissejä/perversioita.

Olen siirtynyt vanhemmiten lähes pelkästään miehiin niin maksullisilla kuin vapaa-ajalla muutenkin. Ikää pian 60.

Vierailija
68/169 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee morkkis, nuorena tuli kokeiltua maksullista ja en kokeile uudestaan. Siitä on ollut pitkälle yli 20 vuotta. 

Vierailija
69/169 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää osaa hommansa ja tekevät temppunsa taidokkaasti loppuun asti, enemmän se on kiinni miehen suorituskyvystä ja kestävyydestä miten nopeasti se käy. 

Saattaa olla niin kiihottava tilanne, että mies laukeaa ja kortsun laitossa.

Vierailija
70/169 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea enkä pohdi mitään moraalisia puolia. Jos puhutaan seksipalveluiden ostamisesta, niin seksi voi olla ihan uskomattoman hyvää. Ja myös niin huonoa että on vaikea tulla.

Osa maksullisista saa sut tuntemaan itsesi halutuksi ja vaikka tiedät että he näyttelee, niin tekevät sen niin hyvin että se on kiihottavaa. Osa ei ole mukana hommassa lainkaan, hyvä etteivät kattele kelloa (ja osa jopa kattoo).

Homma ei tosin ole niille, jotka vaativat pitkän tutustumisen ja henkisen yhteyden ja rakkauden ennekun pystyvät seksiin. Muiden täytyy vaan kokeilla ja etsiä sopiva maksullinen.

Vierailija
71/169 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt huorissa kahdesti ja molemmat kerrat olivat aivan karmeita

Vierailija
72/169 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei tosiaan juurikaan hyvännäköisiä maksullisia löydy, mutta ulkolaisen palvelualttiin kaunottaren kanssa saa elämänsä parhaat kyydit sopuhintaan. Suosittelen kaikille miehille, olitte sitten parisuhteissa eli ette. Se hekuma on aivan toista luokkaa, sittenpä näette. 

Vierailija
73/169 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ei tosiaan juurikaan hyvännäköisiä maksullisia löydy, mutta ulkolaisen palvelualttiin kaunottaren kanssa saa elämänsä parhaat kyydit sopuhintaan. Suosittelen kaikille miehille, olitte sitten parisuhteissa eli ette. Se hekuma on aivan toista luokkaa, sittenpä näette. 

Sulla vaan on liian laiha lompakko.

Vierailija
74/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin maksullisissa (ajatus ei ole täysin vieras), niin haluaisin ehkä jotain muuta kuin ns. normipanon. En tietenkään odottaisi, että siinä olisi syvällisiä tunteita tai rakkautta, mutta en myöskään mitään kylmäkiskoista hymytöntä palvelua naiselta, joka näyttää, että vihaa työtään. Maksullisissa päätarkoitus lienee antaa asiakkaalle seksuaalista nautintoa. Itselleni tämä voisi olla sitä, että nainen ottaisi suihin niin pitkään, että laukean. Tämä sen takia, että laukean kyllä suihinotossa, ja se antaa minulle kaikkein voimakkaimman orgasmin, mutta en ihan helposti. Normaalissa suhteessa itsestäni alkaa tuntua pahalta jos nainen joutuu ottamaan yhtäjaksoisesti suihin +20min. Mutta sellaisen kanssa joka tekee sitä työkseen, voisin vain antautua nautinnolle, ja antaa ammattilaisen hoitaa homma ammattitaidolla suuhun laukeamiseen saakka. Se olisi erittäin nautinnollista seksiä minulle, vaikkakin täysin ilman mitään tunteita.

Vierailija
75/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi ja useimmiten onkin itselläni aina hyvää/loistavaa, tilanteet vaihtuu kuten muutenkin seksissä ja elämässä.

Vierailija
76/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt viimeisen kahden vuoden aikana noin 10 000 eur maksulliseen seksiin, pääosin 1-to-1, mutta myös kimppoja kahden naisen, ja kerran kolmen naisen kanssa.

Seksi voi olla uskomattoman hyvää ammattilaisen kanssa, ja erityisesti kun tapaat useamman kerran samaan ammattilaista, siinä on ihan samoja juttuja kuin vaimonkin kanssa - kumpikin tietää mistä tykkää. En tietenkään voi olla varma, onko ammattilainen myös hyvä näyttelijä orgasmissaan (varmaan on) --- mutta sama tietenkin on omankin vaimon kanssa, mistä voit tietää esittääkö vaimo orgasmiaan vai saako oikeasti. Miehellä ejakulaatio paljastaa aina orgasmin, naisesta ei voi tietää _varmaksi_.

Vierailija
77/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana vuonna eli vuosi sitten olikin se paras kokemus. Daami oli perus 25v opiskelijan oloinen ns.naapurintyttö. ja suomalainen. Meillä synkkasi oikeasti hyvin ja heitettiin läppää. Naitiin oikeasti kuin kanit pitkin sitä kämppää. Yks pöytäkin särky siinä rytäkässä. Taivaallisen kauniin masturbointi esityksen hän esitti myös ja halusi päätteeksi spermat rinnoilleen. Olin jo yli ajalla kun pyysi vielä kanssaan suihkuun. Suukoteltiin vartaloitamme ja hellittiin pienillä käsihommilla toisiamme. Hyvä että en ihastunut tähän. On nyt jonkun verran laiteltu viestiä hänen kanssaan mutta harmikseni asustelee ihan liian kaukana. Tekee keikkaa vain muutaman kerran vuodessa eri kaupungeissa. Kerää siis extra tuloja sillointällöin.

-  missä päin tämä nuori nainen on, mahtaako vielä tehdä keikkaa?

Vierailija
78/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa, onko palvelun hankkija mies vai nainen, kyse on kai siitä, onko siellä kotona molemmilla tarve hyvään seksiin ja jos ei ole, se jolla tarve on, hakee sen muualta.

Muutama ajatus, 

- voiko seksin aikana olla hyvä valaistus, jossa vastapuolen ja oma eroottisuus näkyy sopivasti, rinnat, sukuelimet, kasvot, vartalo kokonaisuudessaan. Kaiken tavoitteena molempien aistikkuus

- ovatko molemmat sheivattuja, suuseksi on molemmille, sekä antajalle että saajalle nautinnollisempaa kun ollaan siistittyjä

- pukeudutaanko seksiin, siistit, paljastavat alusasut molemmilla

- onko molempien nautinto tavoitteena, saada ja antaa

- aktiivinen molempien osallistuminen

- onko tavoite molemmilla useampi laukeaminen ja useamman orgasmin saaminen

- eihän kyse ole toisen alistaminen tai velvoittaminen tai palkitseminen, vaan puhtaasti hetkessä oleminen ja win/win

Jos nuo toteutuu kotona, miksi silloin lähtisi maksullisen luo. Se on selvää, jollei nuo toteudu, niin haetaan nuo maksulliselta, sieltä ne varmuudella saa. 

Vierailija
79/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä itse 19 vuotiaan latinon hoidettavana ja tule kertomaan oliko hyvää seksiä 😀

80/169 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ovatko molemmat sheivattuja, suuseksi on molemmille, sekä antajalle että saajalle nautinnollisempaa

voi näyttää paremmalta mutta sheivattu iho on usein karkea, jopa kova. Luonnollinen karvoitus alapäässä on myös hygieenisempi puhtaana. Karvoilla on ihan tarkoitus!