Voiko maksullinen pano olla hyvää?
Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää osaa hommansa ja tekevät temppunsa taidokkaasti loppuun asti, enemmän se on kiinni miehen suorituskyvystä ja kestävyydestä miten nopeasti se käy.
Kyllä on taidokkaita ammattilaiset, vaikka olen luullut olevani kestävä, niin ei tarvi kauvaa panna, kun jo lentää. Usein sitten otetaan uusinta ja se kestää sitten jo kauemmin, saa tosissaan panna, että tulee uudelleen, Joskus joutuu nainen auttamaan kädellä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää osaa hommansa ja tekevät temppunsa taidokkaasti loppuun asti, enemmän se on kiinni miehen suorituskyvystä ja kestävyydestä miten nopeasti se käy.
Kyllä on taidokkaita ammattilaiset, vaikka olen luullut olevani kestävä, niin ei tarvi kauvaa panna, kun jo lentää. Usein sitten otetaan uusinta ja se kestää sitten jo kauemmin, saa tosissaan panna, että tulee uudelleen, Joskus joutuu nainen auttamaan kädellä loppuun.
Taidokkaita ovat, mutta silti ei minulla nalli pala. Vaimon kanssa kyllä laukean. Ehkä se tunnin pano ei vaan riitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on seksissä, kun nainen ei syty, eikä saa orgasmeja, eikä halua miestä oikeasti. Ei mitään, yhtä tyhjän kanssa. Hyvän seksin idea on juuri siinä, että mies saa naisen kuumaksi ja kiimasta sekaisin. Jos ei saa on mies epäonnistunut. Maksullisessa tämä ei toteudu, kun nainen ei alunperinkään ole halunnut miestä, vaan rahaa.
Siksi sitä seksiä ei vaimon kanssa viitsi harrastaakkaan.
Voi olla ja todennäköisesti onkin.
Eipä se seksi kovin hääppöistä ollut avioliitossakaan. Vaimo makasi paikallaan ja minä sain tehdä kaikki hommat. Oli jo melkoinen ihme, jos hänet sai edes päälle tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulisen kanssa olen saanut sekä parasta, että pahinta seksiä. Pahinta on kliininen jyystäminen, toki sekin joskus tekee hyvää. Mutta, kun osuu kemiat kohdalleen minun ja maksullisen kanssa, niin se on taivaallista. Moni maksulinen nainen aidosti nauttii seksistä ja läheisyydestä, ja olemme vain ihmisiä toisillemme. Silmistä sen jo näkee, kun katseet kohtaavat ja suutelemme. Maksullisethan ovat juuri rakkauden ammattilaisia,
Tuossahan voi saada hivin, tippurin, kuosn ja klamydian pelkästä suutelemisesta. Lisäksi huuli ja genitaaliherppes.
Noita voi saada vaimoltakin. Itse sain klamydian. Nykyinen ex-vaimo oli käynyt panemassa muita suhteemme aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mieheltä seksiä ja kyllä nautin. En tarvitse mitään tunteita seksiin.
Tietääkö vaimosi asiasta?
Ei, mutta kun antoi minulle rimjobin, ihmetteli miksi peräaukkoni oli kuin räjähdyksen jäljiltä, valehtelin että mahani on ollut niin kovalla jo viikon.
Ostan parikertaa kuukaudessa samalta naiselta palveluja. Aina tunti, ja ei, ei me tuntia naida. On ihanaa olla hetki ihmisen kanssa, ihan vain koska hänellä ei ole kiire, aika on varattu vain minulle.
Ja onko seksi hyvää, on se. Ja etteikö se olisi vaimonkin kanssa hyvää, mutta kun pääsee hyvä seksin makuun voi siitä hyvin mielin vähän maksaakin.
Kaverilta kuulin, että voi olla suorastaan taivaallisen hyvää. Hän käy semivakituisesti yhden maksullisen luona, jonka olen kerran nähnyt livenä. Naisella oli muun kauneuden lisäksi älyttömän herkullinen pyöreä kiinteä pylly, erottinen suu, ja sellainen katse joka saa polvet notkahtamaan. Kuulemma juuri se suu osaa tehdä sellaisia juttuja joista meinaa pyörtyä puhtaasta nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten ole saanut kotilahnaa syttymään? Hän sentään meni naimisiin sun kanssa, maksullinen ottaa rahat ja näyttelee hyvin. Ja sä saat pitää tämän tärkeän ajatuksen, että tajuat jotain panemisesta.
Juuri näin. Kun kemiat kohtaa maksullisen vakkarin kanssa on seksi tosi mukavaa ja nautinnollista. Useamman kerran on hupakko saanut orkun. (Ja sitä vapinaa ei voi naytellä)
Voittaa kotilahnan mennentullen😙
Voi olla erinomaista parempaa, ei ainoastaan hyvää. Lähes aina parempaa kuin parisuhdeseksi.
tietenkin.
eihän kukaan (suomalainen) ole niinhulluja että mistään tyhjästä maksaa?
-
(paitsi mafiosoiden sähkö + ruoka & tupakkaviina suomessa..)
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta kuulin, että voi olla suorastaan taivaallisen hyvää. Hän käy semivakituisesti yhden maksullisen luona, jonka olen kerran nähnyt livenä. Naisella oli muun kauneuden lisäksi älyttömän herkullinen pyöreä kiinteä pylly, erottinen suu, ja sellainen katse joka saa polvet notkahtamaan. Kuulemma juuri se suu osaa tehdä sellaisia juttuja joista meinaa pyörtyä puhtaasta nautinnosta.
Mulla kanssa ihan tavallisen näköinen mies "tuttu kertoi", että se oli kiihottavaa katsoa kun kaunis nuori nainen makasi jalkojen välissä ja otti taitavasti suihin. Kun tuttuni oli laukeamassa siitä suuhoidosta, nainen ei lopettanutkaan, mihin tuttuni oli tottunut, vaan kiihdytti tahtiaan ja painoi kalua syvemmälle suuhunsa. Ja kun hän laukesi, niin nainen ei yökkäillyt, mutta veti vartalonsa kaarelle ja pyöritti pyöreää pyllyään. Kokemus oli kuulemma niin epätodellisen kiihottava ja täydellisen tyydyttävä, ettei tuttuni ollut kokenut mitään niin hyvää aikaisemmin.
Miksei voisi olla. Jos menen hierojalle, ja valitan kipeää selkää tms. niin hyvä hieroja tietää mistä kohtaa ja millä tavoin pitää hieroa. Samoin jos menisi maksulliselle, ja sanoisi, että kaipaa hellää rakastelua, villiä panemista, tai sitten jotain extraa. niin hyvä maksullinen tietää "mistä kohtaa ja millä tavoin pitää hieroa". Ei, etteikö kotihierontakin voisi olla hyvää, mutta ammattilainen osaa sen todennäköisesti vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mieheltä seksiä ja kyllä nautin. En tarvitse mitään tunteita seksiin.
Tietääkö vaimosi asiasta?
Hinuri! ,🙈 oksu
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ja todennäköisesti onkin.
Eipä se seksi kovin hääppöistä ollut avioliitossakaan. Vaimo makasi paikallaan ja minä sain tehdä kaikki hommat. Oli jo melkoinen ihme, jos hänet sai edes päälle tulemaan.
Tyypillistä suomalaisen lahnan passiivisuutta.
Viime viikolla oli kauhea sekä panetus, että kosketuksen kaipuu. Soitin maksulliselle, ja sovitiin tapaaminen. Oltiin kerran aiemmin tavattu, ja tiesin mitä voi odottaa. Täydellistä tyttöystävä meininkiä, suudeltiin, kosketeltiin, kiusoteltiin ja oltiin monessa eri asennossa. Siinä kaksi ihmistä nautti täysin toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko maksullinen parturikäynti tai hieronta olla molemmille osapuolille mukava kokemus? Niissäkin kosketaaan toista rahan vuoksi. Palvelun myyntiä ja ostamista. Maksullinen seksi ei ole kovinkaan paljon eri asia.
Seksistä maksamiseen yhdistetään usein jotenkin halua alistaa, häpäistä ja nöyryyttää naista tai naisia ylipäätään. Itse kuvittelen, että useimmat seksistä maksajat haluavat molemmille mukavan kokemuksen. Luulen, että seksistä maksaneet miehet ovat ihan yhtä kaukana raiskaajista ja sadisteista kuin miehet keskimäärinkin.
Väheksymättä ja sivuuttamatta maksulliseen seksiin liittyviä ongelmia, niin silti täytyy sanoa, että kiivaimmilla vastustajilla tuntuu aika usein olevan taustaoletuksena se, että pääsääntöisesti mies kaipaa seksissä aina jotain alistamis-, hyväksikäyttö-, hyötymis-, "saamis"- tms näkökulmaa ja seksistä maksetaan juuri siksi, että näitä haluja voitaisiiin toteuttaa, kun kerran ollaan maksava asiakas.
Otan tähän kömpelön autovertauksen: Kun autofiili toyota mies vuokraa kerran elämässään ferrarin, niin ei hän halua lähteä ajamaan moottoria huuhdattaen ja vaihteita survoen rallicrossia kivikkoon ja purakkoon ja yrittää saada unelmakiesi rikki, vaan palvoa ja nautiskella tuosta ihanuudesta kiitollisena ja liki nöyränä sileällä motarilla.
Ostan seksiä pari kertaa kuukaudessa. Aina on ollut erinomainen palvelu. Useinkaan en osta samalta naiselta, vaan vaihtelen, niin ei kyllästy. Joku aiemmin kirjoitti, että maksulliset naiset ovat ylipainoisia rumia naisia. Just katsoin, että Suomesta löytyi 370:n naisen ilmoitus. Tämä vain yhdestä www -palvelusta. Kaikki aika hyväkroppaisia naisia. Aika namua.
Voi se olla jos siinä saa vaikka toteuttaa jotain unelmafetissiään.
TODELLAKIN! Silloin kun panettaa eikä mitään pusupusu juttuja saati tunteilua niin ihan parhautta.