Voiko maksullinen pano olla hyvää?
Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?
Kommentit (169)
Tottakai voi olla.
Suomessa harvemmin, mutta esim. Thaimaassa on kun tytöt myy girlfriend experienceä. Tosi hyviä on ollut siellä vuosien varrella.
Ei, joka sitä ei tajua, on hyväksikäyttäjä.
Ehkä mä vain olen outo, mutta en vaan pysty olemaan intiimisti naisen kanssa joka on samana päivänä jo hässinyt menemään kuka ties minkälaisten pallomahojen kanssa ja edellispäivänä ja sitä edellisenä...
Kyllä löytyy, mutta ei kadulta
Olen pannut useampaakin todella kaunista 18 - 25 vuotista tyttöä hotellihuoneessani hintaan 250 - 300 euroa
Eikä siis mitään puolen tunnin tapaamisia vaan vietetään ilta kiireettömästi yhdessä ja naidaan monta kertaa
Se 18v tyttö näytti ajokorttinsa niin, että näin kuvan ja syntymäajan, mutta en nimeä. Myöhemmin hänet oppi tuntemaan monetkin suomalaiset..
Jos tykkää että toinen vaan esittää
Ei aina esitä, olen antanut useammallekin nuorelle naiselle kunnon orkun huotellihuoneessani
Ei tietysti tarvitse uskoa
Tetveisin mies 195 cm, 45v ja 19,7 cm
Kyllä voi, jopa loistavaa. Löysin joku aikasitten ihanan aikuisen naisen, jäin koukkuun ja olen vieraillut luonaan useamman kerran. Monipuolista ja parasta seksiä ikinä! Nuoria naisia on runsaasti alalla, vanhempaa hyvää vaikeampi löytää.
" Väheksymättä ja sivuuttamatta maksulliseen seksiin liittyviä ongelmia, niin silti täytyy sanoa, että kiivaimmilla vastustajilla tuntuu aika usein olevan taustaoletuksena se, että pääsääntöisesti mies kaipaa seksissä aina jotain alistamis-, hyväksikäyttö-, hyötymis-, "saamis"- tms näkökulmaa ja seksistä maksetaan juuri siksi, että näitä haluja voitaisiiin toteuttaa, kun kerran ollaan maksava asiakas.
Otan tähän kömpelön autovertauksen: Kun autofiili toyota mies vuokraa kerran elämässään ferrarin, niin ei hän halua lähteä ajamaan moottoria huuhdattaen ja vaihteita survoen rallicrossia kivikkoon ja purakkoon ja yrittää saada unelmakiesi rikki, vaan palvoa ja nautiskella tuosta ihanuudesta kiitollisena ja liki nöyränä sileällä motarilla."
Vähän oudon näkemyksen saa naisten käsitykseen miehen seksuaalisuudesta, kun maksulliseen seksiin erittäin usein liitetään ajatuksia naisvihasta, vahingoittamimisen ja alistamisen halusta ja jotenkin ikäänkuin mies haluaisi maksaa siitä, että saa suunnilleen raizcata ja hväksikäyttää tieten tahtoen heikossa asemassa olevaa ihmistä ja samalla jotenkin ikäänkuin kostaa ja nöyryttää koko naissukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina esitä, olen antanut useammallekin nuorelle naiselle kunnon orkun huotellihuoneessani
Ei tietysti tarvitse uskoa
Tetveisin mies 195 cm, 45v ja 19,7 cm
No muu muut menee läpi, mutta ihan millilleen oot kullin mitannu 🤣🤣
Mies kai haluaa tyydytyksen ja saa sen rahalla. Nainen ei saa miehen kanssa, ei edes rahalla, kuin äärimmäisen harvoin, ja ei ehkä haluakkaan. Nainen atrvitee tunteen mukaan mies vain pillun.
Se pieni ero. Eläköön se pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä miehet valitsee näitä "lahnoja" vaimoikseen? Kannattaisko kuitenkin kokeilla se esiaviollinen seksi ennen naimisiin menoa, ni ei sitten kaduttais jälkeenpäin?
Kyllä he kokeilevatkin, mutta naiset näyttelevät rakastuneita, jotta saaavutettavat omat tavoitteet. Useasti vasta lapsiluvun täytyttyä lopettavat näyttelemisen, ehkä just ja just sen verran muruja pöydältä että se mahdollistaja ei häivy kokonaan. Ainakaan heti.
Noin käy vain ja ainoastaan silloin kun mies ei ole pystynyt tyydyttämään naistaan. Jokainen mies on varmasti omasta mielestään panokone, mutta todellisuudessa vaimo ei ole ehkä koskaan saanut orgasmia. Kun lapset on tehty niin miksi enää tuhlata aikaa huonoon seksiin?
Nainen joka saa parisuhdeseksissä orgasmeja ei muutu lahnaksi.
Sen kun työnnätte kikkelinne tautipesiin. Ajatelkaa, panneet jo tuhannen muun miehen kanssa 🤮
Vaimot pihtaa tai on lahnoja kun mies ei vaan osaa 😀 ja sitten helpotusta hakevat muualta.
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä miehet valitsee näitä "lahnoja" vaimoikseen? Kannattaisko kuitenkin kokeilla se esiaviollinen seksi ennen naimisiin menoa, ni ei sitten kaduttais jälkeenpäin?
Esiaviollinen seksi on haureutta ja synti. Pakko mennä sokkona vihille.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun työnnätte kikkelinne tautipesiin. Ajatelkaa, panneet jo tuhannen muun miehen kanssa 🤮
Eivät kaikki. Itse käyn välillä panemassa naisen kanssa kuka tekee tätä vain minun kanssa. Maksan hänelle riittävästi niin ei tarvitse panna kaikkien kanssa. Hän on tarkka, pakottaa käyttämään kumia ja tekee silti kolmen kuukauden välein sukupuolitauti testit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää
osaa hommansa ja tekevät temppunsa
SIIS MITÄ TEKEVÄT 🤣
LYPSETÄÄN RAHAT JA NÄYTELLÄÄN 😅
taidokkaasti loppuun asti, enemmän se on kiinni miehen suorituskyvystä ja kestävyydestä miten nopeasti se käy.
Siis mitä tekevät yhdynnässä?
Mitä temppuja?
Iso O kymmenen asiakkaan kanssa vuorokaudessa?
Aina ei ehdi kunnolla pillua edes pestä.
Mieti: kymmenen jätkää päivässä höylää js sinä joukossa. 🤣
Ei koskaan orgasmia.
10 asiakasta päivässä.
Invalideja, syrjäytyneitä, bimiehii, transtyyppejä, perheenisiä pienin pippelein, ujoja poikia, keskikaljabaarien jätkiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy, mutta ei kadulta
Olen pannut useampaakin todella kaunista 18 - 25 vuotista tyttöä hotellihuoneessani hintaan 250 - 300 euroa
Eikä siis mitään puolen tunnin tapaamisia vaan vietetään ilta kiireettömästi yhdessä ja naidaan monta kertaa
Se 18v tyttö näytti ajokorttinsa niin, että näin kuvan ja syntymäajan, mutta en nimeä. Myöhemmin hänet oppi tuntemaan monetkin suomalaiset..
Tytttäresi luokkatoveri. Jo sla-adteelta tuttu, kun oli teillä leikkimässä ja joskus yökylässä.
Kerran kokeilin maksullista, tylyä ja kylmää kyytiä. Kyllä laukesin, mutta ei tuntunut oikein hyvälle. Nainen oli niin poissaoleva ja tuntui että haluaa vaan nopeasti eroon minusta.
Kyllä suurin osa on ollut oikein hyviä kokemuksia, huonoja todella harvoin.