Lähihoitajan tuntipalkka on hieman reilu 13€. Onko se mielestäsi riittävä?
Aika kehno mutta ainakin saa joitakin lisiä päälle kun tekee iltaa ja viikonloppuja.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Isompi kuin mulla ravintolassa.
Ravintolassa ei ole vastuuta kenenkään hengestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi kuin mulla ravintolassa.
Ravintolassa ei ole vastuuta kenenkään hengestä.
No kyllä erityisruokavaliot ja allergiat on syytä ottaa vakavasti. Muuten voi tulla sairaalareissu.
Vierailija kirjoitti:
Täysillä tunneilla 2200 €/kk on ihan hyvä palkka.
Mulla peruspalkka 2380€, lisät sitten tuohon päälle.
Vähän reilu 13e tunti se on mullakin laitoshuoltajana. Eikä tarvitse potilaisiin koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla peruspalkka 2380€, lisät sitten tuohon päälle.
Ja on ihan eri olla töissä Jämsässä tai Helsingissä. Vaikuttaa palkkaan huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
https://palkkavertailu.com/palkka/l%C3%A4hihoitaja
alapeukuttajat voisi ottaa asioista selvää
Muutama kuukausi sitten lakkoilitte ja neuvottelitte itsellenne uudet palkat. Joko nyt taas iski rahapula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://palkkavertailu.com/palkka/l%C3%A4hihoitaja
alapeukuttajat voisi ottaa asioista selvää
2177 on naapurikaupungilla laitoshuoltajan peruspalkka. Siihen lisätäänkokemusvuosi-, vuoro- ja henkkoht lisät. Lähäri tienaa paremmin.
Yksityisellä alle tuon 13. Eikä nuo palkankorotukset koskeneet yksityistä sos. tessiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähemmäs 15e/h.
Turussa sh saa 15e/h, kaikilla ikälisillä 17-18e/h.
Hoitajilla on huonopalkka. Pyhätöillä, yövuoroilla ja ylimääräisillä työvuoroilla saa kohtuullista palkkaa. Mutta sekin on huono palkka lopulta työmäärään nähden ja kurja perheelle. joulut, juhannukset ja vapaapäivät töissä, että saa muutaman satkun lisää palkkaa. Kuinka kauan jaksaa painaa 60-70h viikkotunneilla.
Toivottavasti pääsen opiskelemaan. Tavoite on 3500e kuukausipalkka, päivätyö ja etätyömahdollisuus.
Kyllä mulla oli lähes 16 euroa, kun sitä työtä tein 8 vuotta sitten.
Katsoin juuri palkkalaskelmaa ja reilu 58 euroa näytti olevan tuntiansio. En kyllä 13 eurolla suostuisi nousemaan edes sängystä ylös.
Mulla tuntipalkka Attendolla 13,87 ja sisältää kahdeksan vuoden kokemuslisän. Enää yksi kokemuslisä tulossa tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Laskuvaraa olisi vielä.
Siihenhän te kokoomuslaiset tähtäätte.
Saan tekstinkäsittelijänä 16 euroa tunnissa. Voi pitää taukoja välillä ja työ on leppoisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähemmäs 15e/h.
Turussa sh saa 15e/h, kaikilla ikälisillä 17-18e/h.
Hoitajilla on huonopalkka. Pyhätöillä, yövuoroilla ja ylimääräisillä työvuoroilla saa kohtuullista palkkaa. Mutta sekin on huono palkka lopulta työmäärään nähden ja kurja perheelle. joulut, juhannukset ja vapaapäivät töissä, että saa muutaman satkun lisää palkkaa. Kuinka kauan jaksaa painaa 60-70h viikkotunneilla.Toivottavasti pääsen opiskelemaan. Tavoite on 3500e kuukausipalkka, päivätyö ja etätyömahdollisuus.
Tavoitteita pitää olla, mutta missä päivätyössä meinasit saada heti 3500 euroa palkkaa?