Voiko maksullinen pano olla hyvää?
Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?
Kommentit (169)
Aika montaa karkeaa pillua tämä karvaturri on nuollut, parempi pehmeä luonnollinen karva.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää osaa hommansa ja tekevät temppunsa taidokkaasti loppuun asti, enemmän se on kiinni miehen suorituskyvystä ja kestävyydestä miten nopeasti se käy.
Kyllä yleensä tulen nopeasti, en vaan pystty pidättlemään, kun ei ole pakko. Toinen kerta kyllä kestää pidempään ja ehtii vaikka vaihdella asentojakin.
Sellaista kuin 'tunteeton pano' ei voi olla olemassa, terveiden ihmisten kesken. Peuhaaminen muodostaa erittäin vahvoja koktaileja jota koostuvat monista herkkuhormoneista, ne tuovat tunteet puuhaan ihan väkisin, niitä ei voi tahdonvoimalla nollata.
Moni maksullinen pano on peruslahnaa parempi. Kaikista panoista top 100:ssa yli 60 on maksullisia.
Voiko psykologikäynti olla "hyvää" vaikka hän kuuntelee vain rahasta vailla "oikeita" tunteita?
Varmaan jos ei mitään aitoa haekaan, maksullinen on ihan ok.
Voi ja useimmiten onkin. Palvelualtis, hyvävartaloinen ja kaunis (eli ei suomalainen) nainen joka tekee just sitä mitä haluat = ei paljon kannata maksuttomiin suominaisiin aikaansa haaskata.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos ei mitään aitoa haekaan, maksullinen on ihan ok.
Se on ihan aitoa peuhaamista, vaikka veloitus on per kerta. Mies maksaa monin tavoin vaimostaan, paljon enemmän.
Tulisipa tänne joku maksullinenkin kertomaan mietteistään onko se tosiaan poikkeuksetta näin oikeaa, kuumaa ja ihanaa, mitä näissä kaikissa kommenteissa vakuutetaan.
Itselläni ehkä 30 % maksullisista on ollut hyviä kokemuksia. Poikkeuksetta he ovat olleet submissiivisia luonnostaan. Jos naisella on vähänkään dominoivuutta, on kokemus aina ollut huono. Tosi tarkkaan tulee nykyisin valittua ja suosittua niitä hyviä palveluntarjoajia. Silloin se satanen puolesta tunnista on hintansa väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulisen kanssa olen saanut sekä parasta, että pahinta seksiä. Pahinta on kliininen jyystäminen, toki sekin joskus tekee hyvää. Mutta, kun osuu kemiat kohdalleen minun ja maksullisen kanssa, niin se on taivaallista. Moni maksulinen nainen aidosti nauttii seksistä ja läheisyydestä, ja olemme vain ihmisiä toisillemme. Silmistä sen jo näkee, kun katseet kohtaavat ja suutelemme. Maksullisethan ovat juuri rakkauden ammattilaisia,
Tuossahan voi saada hivin, tippurin, kuosn ja klamydian pelkästä suutelemisesta. Lisäksi huuli ja genitaaliherppes.
Baaripoka, tai nykyään Tinderella, on tautien suhteen tilastollisesti vaarallisempi. Sanovat syyksi, että ammattilaiset ovat tarkempia suojauksen suhteen.
KäyttäjäMikeB kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ovatko molemmat sheivattuja, suuseksi on molemmille, sekä antajalle että saajalle nautinnollisempaa
voi näyttää paremmalta mutta sheivattu iho on usein karkea, jopa kova. Luonnollinen karvoitus alapäässä on myös hygieenisempi puhtaana. Karvoilla on ihan tarkoitus!
Miksi karvaintoilijat aina valehtelevat, mainostaessaan omien mieltymyksien puolesta? Yksikään väite tuossa ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suomesta vain ei tahdo löytyä kauniita maksullisia.
Ei ilmeisesti osaa käyttää internettiä kovin paljon.
Mistä niitä löytää?
Toisin kuin vaimo, niin maksullinen edes esittää halukasta ja saa aikaan intiimin tunteen. Ja on hyvä seksissä.
Lahnana makaava nainen ei innosta seksiin.
Miten hemmetissä miehet valitsee näitä "lahnoja" vaimoikseen? Kannattaisko kuitenkin kokeilla se esiaviollinen seksi ennen naimisiin menoa, ni ei sitten kaduttais jälkeenpäin?
Ostin mieheltä seksiä, jälkeenpäin sanoi, että ei mulle enää myy. Olin kuulemma ryskyttäny perseen riekaleiksi. Oli joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle. Terv. Isokalujack.
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä miehet valitsee näitä "lahnoja" vaimoikseen? Kannattaisko kuitenkin kokeilla se esiaviollinen seksi ennen naimisiin menoa, ni ei sitten kaduttais jälkeenpäin?
Jotain ilmeisesti mokasin matkan varrella. Kun lapset oli tehty ja omakotitalo rakennettu, niin alkoi kiinnostus seksiin vähetä.
Olisi tullut halvemmaksi ja varmasti saanut parempaa seksiä maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he kokeilevatkin, mutta naiset näyttelevät rakastuneita, jotta saaavutettavat omat tavoitteet. Useasti vasta lapsiluvun täytyttyä lopettavat näyttelemisen, ehkä just ja just sen verran muruja pöydältä että se mahdollistaja ei häivy kokonaan. Ainakaan heti.
Yleensä maksulliset on hyvin ammattitaitoisia. Saa hyvää käsi- ja suuhoitoa ja kun pääsee pukille, niin ei kauaa kestä, kun lähtee kuti. Josku olen pystynyt kolmeen kertaan ja sen jälkeen on kyllä tyydytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Maksulisen kanssa olen saanut sekä parasta, että pahinta seksiä. Pahinta on kliininen jyystäminen, toki sekin joskus tekee hyvää. Mutta, kun osuu kemiat kohdalleen minun ja maksullisen kanssa, niin se on taivaallista. Moni maksulinen nainen aidosti nauttii seksistä ja läheisyydestä, ja olemme vain ihmisiä toisillemme. Silmistä sen jo näkee, kun katseet kohtaavat ja suutelemme. Maksullisethan ovat juuri rakkauden ammattilaisia,
Jarmo, äiti kutsuu sua.
Mike on nyt kyllä nuollut jonkun jalkapohjaa. Posliini pillu ei ole karkea. Se on aivan varma.