Voiko maksullinen pano olla hyvää?
Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on seksissä, kun nainen ei syty, eikä saa orgasmeja, eikä halua miestä oikeasti. Ei mitään, yhtä tyhjän kanssa. Hyvän seksin idea on juuri siinä, että mies saa naisen kuumaksi ja kiimasta sekaisin. Jos ei saa on mies epäonnistunut. Maksullisessa tämä ei toteudu, kun nainen ei alunperinkään ole halunnut miestä, vaan rahaa.
Jos tämä ei haittaa miestä eikä seksiä rahaa vastaan myyvää, niin miksi se haittaa sinua? Ei kai kukaan ole vaatinut sinua seksiä myymään?
Vierailija kirjoitti:
Maksulisen kanssa olen saanut sekä parasta, että pahinta seksiä. Pahinta on kliininen jyystäminen, toki sekin joskus tekee hyvää. Mutta, kun osuu kemiat kohdalleen minun ja maksullisen kanssa, niin se on taivaallista. Moni maksulinen nainen aidosti nauttii seksistä ja läheisyydestä, ja olemme vain ihmisiä toisillemme. Silmistä sen jo näkee, kun katseet kohtaavat ja suutelemme. Maksullisethan ovat juuri rakkauden ammattilaisia,
Tuossahan voi saada hivin, tippurin, kuosn ja klamydian pelkästä suutelemisesta. Lisäksi huuli ja genitaaliherppes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on seksissä, kun nainen ei syty, eikä saa orgasmeja, eikä halua miestä oikeasti. Ei mitään, yhtä tyhjän kanssa. Hyvän seksin idea on juuri siinä, että mies saa naisen kuumaksi ja kiimasta sekaisin. Jos ei saa on mies epäonnistunut. Maksullisessa tämä ei toteudu, kun nainen ei alunperinkään ole halunnut miestä, vaan rahaa.
Jos tämä ei haittaa miestä eikä seksiä rahaa vastaan myyvää, niin miksi se haittaa sinua? Ei kai kukaan ole vaatinut sinua seksiä myymään?
Kyseknen mielipide liittyi kylläkin keskustelun aiheeseen ja otsikkoon aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle, miehenä, sellainen seksi haittaisi ja olisi yhtä tyhjän kanssa. En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa, jota en olisi saanut halukkaaksi ja kiimaan, haluamaan minua. Jos en saisi naista tuohon tilaan olisin epäonnistunut yrityksessäni, eikä minua seksi kiinnnostaisi, kun miehisyyteni ei haluaisi sitä.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Ammattilainen osaa hommansa huomattavasti paremmin kuin amatööri.
Kohta viisi vuotta siitä, kun vaimon kanssa harrastettu minkäänlaista seksiä. Olisihan se vaihtelua käteenvedon sijaan, jos joku ammattilainen hoitelisi maksua vastaan. Tyyliin kalu suuhun, tunteetonta mutta sitäkin ammattitaitoisempaa laukeamiseen tähtäävää imuttelua ja lutkutusta kunnes lasti lentää suuhun, housut jalkaan, maksu + tippi hyvästä hoidosta, ja takaisin arkiaskareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko maksullinen parturikäynti tai hieronta olla molemmille osapuolille mukava kokemus? Niissäkin kosketaaan toista rahan vuoksi. Palvelun myyntiä ja ostamista. Maksullinen seksi ei ole kovinkaan paljon eri asia.
Seksistä maksamiseen yhdistetään usein jotenkin halua alistaa, häpäistä ja nöyryyttää naista tai naisia ylipäätään. Itse kuvittelen, että useimmat seksistä maksajat haluavat molemmille mukavan kokemuksen. Luulen, että seksistä maksaneet miehet ovat ihan yhtä kaukana raiskaajista ja sadisteista kuin miehet keskimäärinkin.
Jos menen vaikka parturiin, en mene toista kertaa, jos parturista näkee, että ei voisi vähempää kiinnostaa leikata hiuksiani.
Ihan sama asia se olisi seksiäkin ostaessa, vaikka en ole ikinä ostanut enkä varmaan ostakaan. Ja tuohan toimii myös siihen suuntaan, että ihan yhtä lailla joku voi haluta alistaa muuta työtä tekevää ihmistä. En näe, että miksi se liittyisi juuri seksiin. Helpointa alistaminen on hierarkisissa organisaatioissa, missä saa valtaa toiseen. Seksinmyyjät ovat kai itsenäisiä yrittäjiä ja ei heitä voikaan siten alistaa.
Ammattilainen antaa kyllä hyvän kyydin. Voin sanoa kokemuksella ja vielä jos on rahaa tilata luxus seuralainen niin mahtavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se kyllä on usein parisuhteissakin. Tämä perustuu siihen, että:
-miehet harrastavat irtoseksiä vähemmän tasokkaiden naisten kanssa
-naiset harrastavat irtoseksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa
Parisuhteeseen naiset valitsevat turvallisia miehiä, joilla ei ole mahdollisuuksia pettää ja jotka ovat tyytyväisiä saadessaan siivun lahnaseksiä TAI sitten naisella on itsekeskeinen tapa lähestyä seksiä, jossa miehen kuuluu kiihottua naisesta ja nainen säännöstelee kehuja, ei halua nähdä miestään alasti ja lähestyy seksiä siitä näkökulmasta, että nainen on objekti (halun kohde) ja mies on subjekti eli haluaja. Useimmat miehet eivät saa naisten perusjuttuja eli tunnetta siitä, että nainen himoaa hänen vartaloaan ja sukuelintään ilman sirkustemppuja ja roolileikkejä, vaikka normaaliälyinen nainen kyllä osaisi pienellä vaivalla päätellä, mistä mies tykkäisi.
Useimmat miehet eivät saa naisten perusjuttuja eli tunnetta siitä, että nainen himoaa hänen vartaloaan ja sukuelintään ilman sirkustemppuja ja roolileikkejä,
Mistä sinä tiedät saavatko vaiko ei. Jos sulla on ollut huonoja kokemuksia, niin älä yleistä. Tokkopa minun tyyppiset miehet on harvinaisia, joiden naiset tai vaimot haluaa miestään ja osoittaa halunsa. Itselläni olisi ollut matkanvarrella paljonkin ottajia, mutta vaimo pitänyt niin hyvää huolta, ettei ole ollut varaa menettää vaimoa, eikä haluja. Ilman säännöllistä seksiä en ole enkä olisi suostunut elämään. Halukas nainen olisi löytynyt ihan varmasti, jos kotona olisi viilentynyt. Kyllä tuo on pitkälti miehen omissa käsissä miten toimii ja miten onnistuu.
Itse olen vähän kinky mies ja olen maksanut useita kertoja bdsm-sessioista, sekä niin, että olen ollut alistuva eli sub, sekä niin että olen ollut dom eli alistaja. Ei siis mitään perus pippeli pimppiin -tyylistä juttua, mutta kuitenkin ihokontaktia ja seksuaalisia tekoja rahaa vastaan.
Kaikki naiset ovat nauttineet työstään, tai ainakin tehneet sitä täysin vapaaehtoisesti. Muutaman kanssa olemme tavanneet useammankin kerran, ja meillä on ollut tavatessa tapana kysyä kuulumiset jne. Yksi jäi pari kertaa luokseni hetkeksi session jälkeen juomaan teetä, ja siinä jutellessa tuli ilmi, että meillä on sama luova harrastus, ja esittelimme puhelimilta omia tuotoksiamme toisillemme. Eli kai tuota voi jo sanoa jonkinlaiseksi ystävyydeksi.
Voi olla että itse sessio on enemmän tai vähemmän mekaanista, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö esim arvostaisi toista ihmisenä.
Minulle vanhempi mies ehdotti seksiä rahallista korvausta vastaan. En heti suostunut, mutta ehdottelu jatkui usein kun tapasimme. Lopulta päädyin miehen sänkyyn, siitä alkoi seksisuhde välillämme. Mies luuli minun tekevän sitä rahan tarpeessa. Todellisuudessa nautin seksistä hänen kanssa, olisin maannut hänen kanssa ilmaiseksi, mutta otin rahatkin joka kerta.
Se, että miehet harrastavat irtoseksiä vähemmän tasokkaiden naisten kanssa ja naiset harrastavat irtoseksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa, on luonnonlaki. Seksityöntekijät ovat ulkonäöllisesti ja seksitaidollisesti yleensä parempaa keskiluokkaa muihin naisiin nähden (aikalailla edellytys menestykselliselle seksityölle), ja mahdollistavat huomattavasti parempia seksikikokemuksia ihan tavismiehille kuin saatavilla oleva irtoseksi.
Juuri näin. Kun kemiat kohtaa maksullisen vakkarin kanssa on seksi tosi mukavaa ja nautinnollista. Useamman kerran on hupakko saanut orkun. (Ja sitä vapinaa ei voi naytellä)
Voittaa kotilahnan mennentullen😙
Se on juurikin näin. Itsekkin löysin tosi kivan pimun joka oikeasti nauttii tehdä sitä. Ei voi olla huomaamatta. Onneksi hän ei tee tätä harrastusta tai (siksi hän sitä kutsuu) kovin usein. Muuten olisin vararikossa😄 Toki näitä huonojakin kokemuksia on ollut. Yksikin oli niin kännissä et ei sängyssä pysynyt. Silloin parempi poistua.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kun kemiat kohtaa maksullisen vakkarin kanssa on seksi tosi mukavaa ja nautinnollista. Useamman kerran on hupakko saanut orkun. (Ja sitä vapinaa ei voi naytellä)
Voittaa kotilahnan mennentullen😙
Ei voi näytellä... Muista et hän on ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Voisitte lopettaa tän fraasin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle, miehenä, sellainen seksi haittaisi ja olisi yhtä tyhjän kanssa. En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa, jota en olisi saanut halukkaaksi ja kiimaan, haluamaan minua. Jos en saisi naista tuohon tilaan olisin epäonnistunut yrityksessäni, eikä minua seksi kiinnnostaisi, kun miehisyyteni
Tuosta kokemuksestahan monet miehet maksavat, että joku heitä haluaisi. Aina näissä keskusteluissa löytyy se mies tai miehet, jotka ovat vakuuttuneita, että ostettu nainen nauttii ja saa jopa orgasmin.
Halutuksi tulemisen kokemus on tärkeä. Kaikki seksin ostajat eivät ole pelkästään fyysisen aktin perään, vaan heille seksi on mahdollisuus kokea jonkinlaista hyväksyntää naisen taholta.
Kyseessä siis on sama asia mitä sinä haet seksistä. Jotkut tämäntyyppiset asiakkaat jopa ihastuvat seksin myyjään.
Eiköhän jokainen ammattitaitoinen seksin myyjä pyri siihen, että akti on miellyttävä, jos asiakas on miellyttävä. Kaikki asiakkaat eivät ole miellyttäviä ja toiset ovat sellaisia, joiden ei ikinä toivo tulevan takaisin, joten heitä ei myöskään palvella hyvin. Sellaisia ovat mm. tinkijät, todella pahalle haisevat ja kovakouraiset tai muuten oudot ja ällöttävät.
Voiko ostettu seksikokemus olla hyvää riippuu varmaan täysin miehestä ja siitä millaista seksiä hän arvostaa. Ei oikeaa seksiä ja maksettua seksiä oikein voi verrata, kun kyseessä ovat ihan erilaiset asiat ainakin normaalille miehelle, jolla on ollut normaalia seksiä.
Jos hakee jotain tiettyä asiaa, niin kannattaa antaa ohjeet ihan niin kuin tavallisessakin seksissä. Mutta sellaiset asiakkaat ovat rasittavia, jotka alkavat kinuta jotain ihan oikeaa ja omaa reaktiota, koska siitähän koko jutussa ei ole kyse. Sellaista reaktiota ei voi ostaa, ihan periaatteestakaan, eihän sellaista reaktiota halua ventovieraille jakaa. Jokaisella on nämä rajat, monikaan ei esimerkiksi suutele asiakasta ikinä eikä saa suudella kaulaakaan.