Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Ikisinkkuudesta

Vierailija
06.11.2023 |

En saa linkitystä, mutta kaksi järjevän ja kivan oloista kolmekymppistä kertoo, ettei ole ikinä seurustellut. Ikinä ei tunne ole ollut molemminpuolista.

Ainakaan tuo nainen ei halua kädenlämpöistä suhdetta. Mutta mistä tietää, onko suhde muutakin kuin haalea, jos ei seurustele? Minulla ainakin tunne tulee hitaasti. Se vahva kemia on intohimoa, mutta onhan niitä toisenlaisiakin tunteen vahvistumisia. Jotenkin ajattelen, että jos toinen ihminen tuntuu mielenkiintoiselta ja turvalliselta, niin suhteessa voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin.

vai mitä te ajattelette?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ikisinkkumies ja ikää 33v, tuo artikkeli oli minusta ehkä jopa outo. Tuli sellainen olo että kyseiset henkilöt "kärsii" siitä että he ovat sinkkuja. Itse olen varmaankin sinkku omasta halustani koska olen introvertti ja olen itsenäinen eli pärjään arjen askareista yksin sekä elätän itseni.

Olen ollut lähes aina se joka on antanut pakit naiselle jos se on halunnut tutustua minuun paremmin.

Outoa on myös se että miksi yhä (iki)sinkkuja ihmetellään yhä koska sehän on vain elämäntyyli miten elää.

Ehkä he kärsivätkin? Kaikki eivät ole sinkkuja omasta tahdostaan.

Yks pitkään sinkkuna ollut mies kirjoitti eilen ettei pode huonoa omatuntoa hakiessaan naista tietoisesti laastariksi. Naisen pitää suostua miehen asettamiin hellittely aikoihin. Miehet eivät suostu käsittämään ettet voi manipuloida ketään jäämään onnettomaan suhteeseen. Tääkin oli lopulta jätetty.

Vierailija
22/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve pullukkanaisena yliarvioi tasonsa.

Todennäköisemmin hänen itseilmaisussaan on jotain häikkää. Ehkä hän vuodattaa miehille heti aivan asiaankuulumattomia asioita ja häpeää seurustelemattomuuttaan näkyvästi, että hänestä tulee epätoivoinen ja epäilyttävä vaikutelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve varmasti pluskokoisena naisena etsii miestä joka on:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Miksi sille ei kelpaa kaltaisensa seura vaan hän haluaa pariutua ylöspäin?

Kuka ihme haluaa itselleen ruman ja tyhmän puolison? Kaikki etsivät hyvännäköistä ja fiksua, hyväksy se vaikket itse osu kumpaankaan kategoriaan.

Vierailija
24/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Kuka ihme haluaa itselleen ruman ja tyhmän puolison? Kaikki etsivät hyvännäköistä ja fiksua, hyväksy se vaikket itse osu kumpaankaan kategoriaan.

Tai seksittömän suhteen

Vierailija
25/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivuhuomiona kiinnititin huomiota vain noihin tyyppeihin;: molemmat näyttävät yli nelikymppisiltä.

Vierailija
26/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Eve on aika alhaisen tason nainen, hänen on vaikeaa saada miestä joka on komea ja kouluttautunut koska ne miehet saa niitä kauniita naisia.

Vierailija
27/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen huono kokemus voi vaikuttaa pitkään. Esim. olin aikoinaan kiinnostunut yhdestä naisesta ja kun hän sai tietää kiinnostuksestani, kohteli minua ihan kuin roskaa, tavallaan loukkaantui syvästi siitä, että tällainen tyyppi oli hänestä kiinnostunut! Vaikka hän olisi halutessaan voinut sen kertoa asiallisestikin, että ei ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
28/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Eve on aika alhaisen tason nainen, hänen on vaikeaa saada miestä joka on komea ja kouluttautunut koska ne miehet saa niitä kauniita naisia.

Nainen pärjää kyllä sinkkuna. Tästä löytyy ihan tilastojakin.

Vierailija
29/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Pariutumista täytyy katsoa realistisesti. Eve on p ullukkanaisena matalatasoisin vaihtoehto miehille mutta hän ei itse hae matalatasoisimpia miehiä.

Vierailija
30/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Eve kylläkin kertoo näin: Ulkoisten avujen tai tiettyjen kriteerien sijaan hän toivoisi mieheltä hyviä käytöstapoja, sosiaalisuutta ja elämänhallintaa: sitä, että perusasiat ovat kunnossa. Eve viehättyy ulospäinsuuntautuneista miehistä, jotka tuovat esiin hänen oman ekstrovertin puolensa.

Minusta sekä mies ja nainen olivat ihan viehättäviä taviksia.

Vierailija
31/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Eve kylläkin kertoo näin: Ulkoisten avujen tai tiettyjen kriteerien sijaan hän toivoisi mieheltä hyviä käytöstapoja, sosiaalisuutta ja elämänhallintaa: sitä, että perusasiat ovat kunnossa. Eve viehättyy ulospäinsuuntautuneista miehistä, jotka tuovat esiin hänen oman ekstrovertin puolensa.

Se mitä nainen kertoo ja se minkälaisia miehiä nainen swaippailee oikealle sovelluksissa voi olla täysin ristiriidassa toistensa kanssa.

Vierailija
32/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Se mitä nainen kertoo ja se minkälaisia miehiä nainen swaippailee oikealle sovelluksissa voi olla täysin ristiriidassa toistensa kanssa.

Miksi pitäisi huolia joku? Se että te miehet olette valmiita huolimaan kenet tahansa ja tekemään tästä itsellenne tahdottoman orjan ei koske naisia. Naisilla löytyy moraali.

Vierailija
33/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-normaalipainoinen

-hyvännäköinen

-korkeakouluttautunut

-vähintään 180cm pitkä

Pariutumista täytyy katsoa realistisesti. Eve on p ullukkanaisena matalatasoisin vaihtoehto miehille mutta hän ei itse hae matalatasoisimpia miehiä.

Parempi yksin kuin matalatasoisen jämäpalan kanssa.

Vierailija
34/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ikisinkkumies ja ikää 33v, tuo artikkeli oli minusta ehkä jopa outo. Tuli sellainen olo että kyseiset henkilöt "kärsii" siitä että he ovat sinkkuja. Itse olen varmaankin sinkku omasta halustani koska olen introvertti ja olen itsenäinen eli pärjään arjen askareista yksin sekä elätän itseni.

Olen ollut lähes aina se joka on antanut pakit naiselle jos se on halunnut tutustua minuun paremmin.

Outoa on myös se että miksi yhä (iki)sinkkuja ihmetellään yhä koska sehän on vain elämäntyyli miten elää.

niin, monella se on valinta. Mutta yksinäisyys on valtavan yleistä. Ja se on surullista.

Ei ihminen välttämättä ole yksinäinen vaikka onkin yksin. Surullisinta ovat ihmiset jotka ovat seurassa, mutta silti yksin.

Vierailija
35/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllähän Eve voi haluta sen korkeatasoisen miehen eli komean ja kouluttautuneen mutta Eve itse on pluskokoinen eikä mikään kaunis joten vaikeaa hänelle tulee olemaan kumppanin löytyminen.

Jos minä ylipainoisena miehenä joka työskentelee vaikka rakennusmiehenä raksalla haluaisin itselleni kauniin ja normaalipainoisen naisen luokkaa "Sara Sieppi" niin olisin ikisinkku.

Olen 100% varma että jos se ylipainoinen raksamies lähestyy Eveä niin pakit se antaa sille. 

Haluta saa vaikka kuun taivaalta mutta se on eri asia saako sitä sieltä.

Vierailija
36/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.

No en kyllä suosittele suin päin etenemistä kenen tahansa kanssa. Olen tehnyt tuota "heittäytymistä", ja siitä on seurannut vain hyväksikäyttöä. Tiettyä harkintaa ja ajattelua pitää olla.

Kyllä, mutta ei yliajattelua.

Deittailussa pitää uskaltaa tutustua avoimesti uusiin ihmisiin. Ei tarkoita mitään suinpäin syöksymistä "karataan Las Vegasiin naimisiin" -tyylisesti. Mutta sen verran pitää olla rohkeutta ja avoimuutta, että pystyy tutustumaan toiseen ihmisenä.

Jos yliajattelee koko ajan, ei pysty tutustumaan toiseen ihmiseen.

Vähän sama juttu, jos aikoisi ylittää katua, ja jäisi kadun varteen vain pohtimaan riskejä. Entä jos liukastuu, kaatuu, lyö päänsä, kohtaa humalaisen tai ikääntyneen autoilijan, tai sattuu Jotakin Muuta. Kohta on sellaisessa tilassa, että ei uskalla lähteä enää mihinkään, ja kaiken mahdollisen pelossa konttaa kypärä päässä turvallisesti varoitusääntä pitäen takaisin kotiin.

Vierailija
37/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.

No en kyllä suosittele suin päin etenemistä kenen tahansa kanssa. Olen tehnyt tuota "heittäytymistä", ja siitä on seurannut vain hyväksikäyttöä. Tiettyä harkintaa ja ajattelua pitää olla.

Kyllä, mutta ei yliajattelua.

Deittailussa pitää uskaltaa tutustua avoimesti uusiin ihmisiin. Ei tarkoita mitään suinpäin s

Naisen on miesasiamiesten takia pakko käyttää päätään. Näillä miehillä löytyy kymmenen kohdan ohje valmiiksi luotuna naisten polvilleen vetoa varten. Ei millään voida mennä terapiaan, vaan pitää imeä naisesta kaikki irti lähtevä energia ja aika. 

Vierailija
38/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet enää uskalla lähestyä naisia, koska metoo-metoo-metoo-metoo.

Vierailija
39/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet enää uskalla lähestyä naisia, koska metoo-metoo-metoo-metoo.

Lähestyminen ei tarkoita kaupan ahtaiden hyllyjen välissä hiiviskelyä ja hivuttautumista naisen takaata hihitellen. Kasvakaa aikuisiksi

Vierailija
40/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle olisi heti vientiä jos laihduttaisi noin 20kg alkuun ja vähän treenaisi. Jarkon kaljuun ei auta edes peruukki. Sellaista se elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi