Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö puolisosi vuoksi asioita, joita et välttämättä itse niin haluaisi?

Vierailija
05.11.2023 |

Minkälaisia asioita? 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti?

Vierailija
42/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin seksiin liittyvää. Maksan asumiskulut ja yli puolet ruoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin toisinaan herätä ihan rauhassa ite, laittaa kuulokkeet päähän ja mennä kahville parvekkeelle ja tupakalle ihan yksin. Mies kuitenkin haluu joka aamu herätä keittämään mulle kahvin ja tulla mukaan parvekkeelle ja jutella, joten joka aamu tehdään niinkun mies haluaa.

Mä en myöskään oikein viihdy baareissa, mutta meen miehen mukaan toisinaan, koska hän niin haluaa. 

Vierailija
44/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljoa mitään sellaista, mitä en muutenkin tekisi. Teen usein ruokaa hänellekin (emme asu yhdessä), leivon, tapaan hänen sukulaisiaan, koska se on hänelle tärkeää, tuon kaupasta esim. hänen haluamiaan tarjoustuotteita, järjestän kesällä grillaukset myös hänen lapsilleen, lähden kaveriksi lenkille, vaikka aina ei huvittaisi ja niin edelleen. Osaan myös sanoa ei, jos en kertakaikkisesti halua tai jaksa, mutta yleensä yritän olla mieliksi.

Vierailija
45/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän vuoksi en tehnyt mitään. En edes seksiin ryhtynyt vain miehen vuoksi. Exää en rakastanut. Nykyisen vuoksi teen vaikka ja mitä ihan vain siksi, että hän olisi onnellinen. Koska rakastan paljon. 

Näinhän se naisilla aina on suhteen alussa. Jonkin ajan kuluttua ei toisen vuoksi enää mitään tehdäkään, kun pelkkä toisen naama alkaa  vit**tamaan.

Koska se toinen ei anna mitään takaisin. 

Vierailija
46/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän vuoksi en tehnyt mitään. En edes seksiin ryhtynyt vain miehen vuoksi. Exää en rakastanut. Nykyisen vuoksi teen vaikka ja mitä ihan vain siksi, että hän olisi onnellinen. Koska rakastan paljon. 

Näinhän se naisilla aina on suhteen alussa. Jonkin ajan kuluttua ei toisen vuoksi enää mitään tehdäkään, kun pelkkä toisen naama alkaa  vit**tamaan.

Mä olen lopettanut miesten paapomisen suhteen alussa. En tee ruokaa tai hiero tai mitään muutakaan kivaa, koska sitä saa tehdä loputtomiin ilman vastakaikua. Toki voisin, mutta näin mies näkee minut sellaisena kuin olen silloin kun minua ei huomioida, ottaa sitten tai jättää. Jos sellainen ihme tapahtuu, että mies huomioi silti minua, niin olen valmis joustamaan.

Vierailija
47/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja kyllä vietän monesti miehen kanssa aikaa vaikka ei tekisi juuri silloin mieli. Asumme siis yhdessä, ja mies tykkää istua sohvalla ja katsoa jotain yhdessä telkkarista. Mä taas haluaisin enemmän omaa aikaa esim. pelaamiseen ja kirjojen lukemiseen rauhassa. 

Vierailija
48/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran panin peukun sen pyllyyn

Vierailija
49/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Osa tuntuu isoilta uhrauksilta, kuten että asun paikkakunnalla joka ei ole ykkösvalintani tai vietän säännöllisesti aikaa ihmisten kanssa joita en ikinä ottaisi elämääni ilman miestäni. Osa on pieniä kompromisseja kuten syön ja teen usein ruokaa mistä en erityisesti pidä, käytän osan vapaa-ajastani asioihin joilla ei ole mulle muuta merkitystä kuin että ne tekevät mieheni iloiseksi. Arvoistani ja unelmistani en tingi. Ja kompromisseja ja uhrauksia täytyy tulla myös minun suuntaani. Ja tuleekin.

Vierailija
50/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mies saa seksiä aina, kun haluaa ellen ole kipeä, jos on sen arvoinen. Se on helppoa, kunhan rakastaa ja kunnioittaa aidosti. Teen ruokaa, hieron, annan läheisyyttä, annan tilaa, ostan miehelle lahjoja jne. Mies saa asua luonani ilmaiseksi.

Eikä silti anna sinulle?

Vierailija
51/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko kysymys, vaaditteko puolisoa tekemään asioita mitä itse ette suostuisi tekemään?

Vierailija
52/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lopettanut miesten paapomisen suhteen alussa. En tee ruokaa tai hiero tai mitään muutakaan kivaa, koska sitä saa tehdä loputtomiin ilman vastakaikua. Toki voisin, mutta näin mies näkee minut sellaisena kuin olen silloin kun minua ei huomioida, ottaa sitten tai jättää. Jos sellainen ihme t

Miksi sitten puolison pitäisi huomioida sinua kun et selvästikkään itsekään huomioi puolisoa?

Vierailija
53/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen pidä tehdä mitään mitä itse ei halua. Miesten pitää kyllä unohtaa omat halunsa ja miesten pitää tehdä niin kuin naiset haluavat

Vierailija
54/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän kyllä joudun tekemään. Joudun elättämään aikuista ihmistä jonka mielestä työnteko on liian rankkaa eikä se ole häntä varten kun hyvinhän me pärjätään pelkästään minun tuloilla.

Takaraja alkaa lähestymään että jos ei elettäkään tee vuoden vaihteeseen mennessä että alkaisi hankkimaan tuloja meidän perheelle niin uusi vuosi alkaa eron vauhdittamana

Vierailija
55/55 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tein 20 vuotta.

En tee enää mitään hänen takiaan.

Teen ainoastaan lasten ja itseni vuoksi asioita.

Odotan tajuaako tehdä mitään minun eteen ennenkuin lapset muuttaa pois. Jos ei niin lähden samalla oven avauksella viimeisen lapsen kanssa.