Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö puolisosi vuoksi asioita, joita et välttämättä itse niin haluaisi?

Vierailija
05.11.2023 |

Minkälaisia asioita? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken asioita joita en halua tehdä, mutta fakta on että parisuhteen eteen on nähtävä jonkun verran vaivaa, esim. huomioimalla toista välillä niinäkin aikoina kun on itse väsynyt, huonolla tuulella yms. On kiinnostunut toisen kuulumisista ja mielipiteistä silloinkin kun on itse toista mieltä. Peruskunnioitukseen liittyviä juttuja.

Vierailija
22/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Ihan pikkujuttuja ainakin.

Näin esimerkkinä katsotaan välillä leffoja, mistä hän tykkää  ja mä en lainkaan. Ja vastapainoksi välillä sellasia mistä hän ei tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Näin esimerkkinä katsotaan välillä leffoja, mistä hän tykkää  ja mä en lainkaan. Ja vastapainoksi välillä sellasia mistä hän ei tykkää.

Me katsotaan sellaisai leffoja, joista kumpikin tykkää. Yksin katsotaan sitten sellaisia, joista toinen ei välitä. Miksi pilata hyvä leffailta katsomalla jotain mistä ei todellakaan tykkää, kun sellaisiakin löytyy, josta molemmat pitävät? 

Vierailija
24/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten moni täällä vastaa antaneensa seksiä. Miksi ihmeessä olette suhteessa? Yksin jäämisen vuoksiko?

Vierailija
25/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

En minä ainakaan haluaisi katsoa yhdessä elokuvaa, jos tiedän ettei toinen siitä pidä. Mitä iloa tuollainen yhdessä katsominen sitten antaa? Toinen kärsii siinä vieressä ihan vaan mieliksi? 

Vierailija
26/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Me katsotaan sellaisai leffoja, joista kumpikin tykkää. Yksin katsotaan sitten sellaisia, joista toinen ei välitä. Miksi pilata hyvä leffailta katsomalla jotain mistä ei todellakaan tykkää, kun sellaisiakin löytyy, josta molemmat pitävät? 

Välillä makuasiat vaikka leffagenrejen suhteen saattavat mennä todella ristiin parisuhteessakin, jos toinen tykkää kauhusta ja toinen romcomeista. /eri

Vierailija
27/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan enemmän kuin siivoaisin yksin asuessani. Kutsun siskoni juhliin, koska mies niin toivoo, itse olen jo liian luovuttanut tuon ihmisen suhteen että haluaisin pitää välejä yllä.

Vierailija
28/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Välillä makuasiat vaikka leffagenrejen suhteen saattavat mennä todella ristiin parisuhteessakin, jos toinen tykkää kauhusta ja toinen romcomeista. /eri

No en minä halua, että toinen alkaa katsoa kauhua minun kanssa, jos hän ei kauhusta pidä. Mitä järkeä tuossa on? Kaukana jostain mukavasta leffaillasta. 

Vierailija
29/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainut asia mihin en suostu kenenkään toisen vuoksi. Imuroida voin, pyykätä voin ja mennä sukulaisiin, mutta seksi on ehdoton ei jos itseä ei haluta. Ja niin sen pitäisi olla JOKAISELLA naisella. 

Vierailija
30/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä saatan välillä antaa miehelle suuhoitoa mikäli ei yhdyntä syystä tai toisesta huvita. Minusta on ihan reilua huomioida toinen ja toisen halut jos itseä haluttaa merkittävästi harvemmin/vähemmän.

Vierailija
31/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millaisia asioita? en ihan keksi asioita ihan lennosta. luettele ne asiat niin katotaan tarkemmin

Vierailija
32/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nytkin keittelen nakkikastiketta ja kuoriperunoita. Yyh, itse en tykkää noista yhtään.

Vierailija
33/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän vuoksi joo. Aukaisin sakset vähintään viisi kertaa viikossa vaikka mulle olisi riittänyt kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
34/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen antanut puoliväkisin vaimolle seksiä. Itse en juuri haluaisi, ainakaan näin syksyllä; kausimasennusta, univaikeuksia ja yleistä väsymystä.

Teen paljon muutakin, mitä en itse haluaisi. 

Vierailija
35/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa miten moni täällä vastaa antaneensa seksiä. Miksi ihmeessä olette suhteessa? Yksin jäämisen vuoksiko?

No ei tuo nyt maalta merelle ole nakannut, jos rouvaa vähän miellyttää, vaikka itselle ei jää ns. mitään käteen. Ei tule halpa eikä käytetty olo.

Vierailija
36/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän vuoksi en tehnyt mitään. En edes seksiin ryhtynyt vain miehen vuoksi. Exää en rakastanut. Nykyisen vuoksi teen vaikka ja mitä ihan vain siksi, että hän olisi onnellinen. Koska rakastan paljon. 

Näinhän se naisilla aina on suhteen alussa. Jonkin ajan kuluttua ei toisen vuoksi enää mitään tehdäkään, kun pelkkä toisen naama alkaa  vit**tamaan.

Vierailija
37/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muilla, toisinaan seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta harrastan sitä kuitenkin toisen mieliksi.

Aina kutsuttaessa vietän myös hänen (työ)kaveriporukan kanssa iltaa, vaikka ennemmin tunkisin haarukan syvälle silmääni. He eivät liiemmin muusta keskustele kuin työasioista ja viimeisimmistä baari valloituksistaan, tai kovaan ääneen homottelevat toisiaan ja muita ympärillään.

Vierailija
38/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi näyttäisi olevan se vastenmielisin touhu suomalaisten parisuhteissa, aika erikoista.

Vierailija
39/55 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän vastentahtoisesti puutteessa mieheni haluttomuuden vuoksi.

Minä sanoin miehelle, että lähden tästä nyt maksullisiin miehiin. Oli erittäin hyvä kokemus ja sen jälkeen päätin vaan erota. Miehelle sanoin, että kerrankin sai kunnon munaa. 

Jännä kuinka näinpäin tehtynä kommentti saa yläpeukkua ;)

Vierailija
40/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään . Oon aina miellyttänyt ja ollut kunnon panopatja ja kiusallinen ratsastaja. Ei enään ikinä kukaan mua pakota seksiin.