Uskoitko oikeasti, että Olli Rehn laittaa mökkimatkallaan autossaan Kehä 3:sen jälkeen nupit kaakkoon ja biisin Juankoski Here I Come?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Kumman ottaisit mieluummin opettamaan lastasi päivittäin koulussa, Rehnin vai Stubbin?
Kumman haluaisit järjestävän vanhustenhoitoa Suomessa?
Jos molemmat tekevät väitöskirjaa, kumpi luultavasti oikoo tai fuskaa tutkimuksessaan?
Kumpi on lukenut laajemmin ja keskittyneemmin asiatekstejä ja proosaa?
Kumman laittaisit mieluummin neuvotteluhuoneeseen Venäjän johtajan kanssa?
Kumman somesisältöä ehkä joutuu presidentinkanslia selvittelemään?
Kun saapuu vaimonsa kanssa kesämökille, kumpi laittaa saunan lämpiämään ja grillin päälle ja kumpi lähtee omalle lenkille?
Ainakin oppinut suomen surkeasta koulutusjärjestelmästä että ei kannata lisääntyä kun lapset vaan joutuu tekemään itsarin turhien suojatyöpaikka opettajien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joka ehdokkaalle on oma ketju, oman puolueen perustama.
Keskusta onkin ollut aika näkymätön täällä, noin trollausmielessä.
Olet väärässä. Kyllä minä ainakin olen ihan tavallinen kotiäiti, minua ei kiinnosta puoluepolitiikka, mutta sitäkin enemmän tämänhetkinen presidentinvaali. Onhan minun omat edut näissä vaaleissa kyseessä.
Monestiko aiot samassa ketjussa mainita olevasi tavallinen kotiäiti?
"Täällä on vain meitä tavallisia kotiäitejä ja koti-isiä".
Entä montako kertaa sinä itse vielä tulet Eurooppa-kritiikkiäsi tänne syöttämään? Se on läpinäkyvää. Tässä ketjussa puhuttiin automatkan biisistä ja eilisestä ohjelmasta.
Kenelle puhut?
Minä olen laittanut kaksi viestiä, eli ihmetellyt kun keskustakin tänne löysi, ja maininnut kotiäiti-hokemisesta.
Mutta Euroopasta puhuminen ja yleensä hiiltyminen kertoo uudesta keskustatrollista, joka ei vielä osaa hommaansa. Mutta tsemppiä, kyllä se siitä. Mieluummin täällä teitä näkee, kuin persuja tai venäläisiä.
Eilen tuli mieleeni, että Stubb on varmaan lapsilleen ns. hyvä kaveri, kun taas Rehn on isä. Lapsena valitsisin isäksi isän, enkä kaveri-isää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada Suomi naispresidentin. Ei tommosista lampaista ole johtamaan Isänmaatamme! Li Anderssonista tulisi varmaankin absoluuttisesti oikeudenmukaisin pressa, SDP ei oo tajunnu että Jutta olisi tuleva pressa jos ne ois ees vähän yrittäneet. Minäkin melkein kuuskyt katoin näitä ukkoja että herranen aika, ketä noitten jorinat kiinnostaa.
Olen eri mieltä. Presidentinvaaleissa ei ole pienimmässäkään määrin kysymys sukupuolesta. Kysymys on taidoista, osoitetusta kyvykkyydestä, kokemuksesta ja kompetenssista. Kyse ei siis ole missään mielessä mies-nais-kysymyksestä, vaan taitoon, kokemukseen ja henkilöön liittyvästä vaalista.
Vierailija kirjoitti:
Eikähän se nyt ole selvää että jos haluaa kunnolla pärjätä Venäjän kanssa (joka mielestäni on presidentin ykköstehtävä), niin valinta on Halla-aho, sitä ei pyccä kuseta.
Eikö persut just huor..nnu Venäjän kans. Few years ago?
Milloin EU-vastaisilla helpottaa tuo Venäjän pelko ja rähmällään olo? On siihen Venäjään konsteja: rautaa, digisota ja länsimainen demokraattinen yhteistyö. Mitä ketjun kysymykseen tulee, niin minusta just tollaset Rehn-sedät luukuttaa koviten vaimojensa kanssa perjantain mökkimatkalla. Katelkaa vaikka viereisiä autoja kesäperjantaisin. Paras ja sopuisin meininki niillä on.
Vierailija kirjoitti:
Siis joka ehdokkaalle on oma ketju, oman puolueen perustama.
Keskusta onkin ollut aika näkymätön täällä, noin trollausmielessä.
Keskustan vaitiolo yleensäkin selittää sen, että Rehn on yhä suosittu.
Hei, on alhaista herjata Rehn-keskustelua keskustalaiseksi trollaamiseksi. Tunnetusti pressavaaleissa ei äänestetä tiettyä puoluetta jos tyyppi ei miellytä. Rehn miellyttää minuakin, kaikin tavoin. Eilisen jälkeen vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eikähän se nyt ole selvää että jos haluaa kunnolla pärjätä Venäjän kanssa (joka mielestäni on presidentin ykköstehtävä), niin valinta on Halla-aho, sitä ei pyccä kuseta.
Halla-aho taitaa olla ainoa persu joka ei ole itään rähmällään, mutta se ei vielä kerro mitään kyvyistä pressana. Ei ikinä Jussia.
Tyhmä kansa uskoo, että soittaa jokakerta mökkimatkalla Juisen yhtäkappaletta täysillä.
Se höiritsee kanssa matkustajia. Kappaleeseen luulisi kyllästyvän ja soitaa jotain muuta toisella reissulla.
Vaalitemppu, joka menee tyhmään kansaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Hei, on alhaista herjata Rehn-keskustelua keskustalaiseksi trollaamiseksi. Tunnetusti pressavaaleissa ei äänestetä tiettyä puoluetta jos tyyppi ei miellytä. Rehn miellyttää minuakin, kaikin tavoin. Eilisen jälkeen vielä enemmän.
Kun ottaa huomioon miten paljon täällä on äärioikeistoa, niin ei ole muilta puolueilta yhtään alhaista tulla myös joukkoon mukaan. Kun persuja ei saa häädettyä pois, niin kaikki vaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada Suomi naispresidentin. Ei tommosista lampaista ole johtamaan Isänmaatamme! Li Anderssonista tulisi varmaankin absoluuttisesti oikeudenmukaisin pressa, SDP ei oo tajunnu että Jutta olisi tuleva pressa jos ne ois ees vähän yrittäneet. Minäkin melkein kuuskyt katoin näitä ukkoja että herranen aika, ketä noitten jorinat kiinnostaa.
Olen eri mieltä. Presidentinvaaleissa ei ole pienimmässäkään määrin kysymys sukupuolesta. Kysymys on taidoista, osoitetusta kyvykkyydestä, kokemuksesta ja kompetenssista. Kyse ei siis ole missään mielessä mies-nais-kysymyksestä, vaan taitoon, kokemukseen ja henkilöön liittyvästä vaalista.
Presidentinvaaleissa on ehdottomasti kyse sukupuolesta. Koska kannattaa valita aina lähinnä itsensä kaltainen presidentti. Miespresidentti esimerkiksi ei lähde sahaamaan miesten oksaa, koska istuu sillä itse. Samaten olisi vaikeaa kuvitella vähemmistönaisen ajavan minun eli vh-miehen asioita tai olemaan edes samaa mieltä niistä. Korkeintaan vaihtoehtojen puute eli esim. liuta naisia ja taistolaismiesehdokas saisi minut harkitsemaan uudestaan tätä.
Nykyajassa on ihan pöljää sekin, että jos joku lenkkeilee saatanasti, niin sitä pidetään muutenkin asiaihmisenä. Lenkkeily kultivoittaa tasan lenkkeilyyn. Ei sillä oo siirtovaikutusta muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kuuntelee. Merja Rehn ja Juice ovat liki samalta kylältä, muutama kilometri matkaa, Juice Losomäestä, Merja Viitaniemestä.
Ja minä niiden välistä. En silti tunne erityistä yhteyttä kumpaankaan. Juice toki Suomen toiseksi paras biisin tekijä (Helismaa tietty ykkönen).
Se tästä nyt enää puuttuu että olli ja merja leipovat jotain riepuskoja ja piepuskoja, vannovat isänmaan nimen. Vastapuolella rauhanlähettiläs ja kampaajapuoliso. Kansa äänestää kuin tanssiitähtienkanssa-skabassa konsanaan. Se on se MUNAVOI joka ratkaisee tulevan presidenttimme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö persut just huor..nnu Venäjän kans. Few years ago?
Kyllä ne viisumivapaus-, kaasuputki- ym sekoilut löytyy vähän toiselta suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaaleissa on ehdottomasti kyse sukupuolesta. Koska kannattaa valita aina lähinnä itsensä kaltainen presidentti. Miespresidentti esimerkiksi ei lähde sahaamaan mies
Presidentinvaaleissa kannattaa äänestää sivistyksen ja ulkopolitiikan osaajaa. Sivistys tuo mukanaan sen piirteen, että ajattelee muitakin yhteiskunnan osia kuin vain itsensä kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette taida tuntea henkilökohtaisesti Rehnin kaltaisia? Minusta hänen kaltaisissa ei ole erityisesti mitään vikaa tai haukuttavaa. Ei ole jäänyt kiinni lapsiin sekaantumisesta, on käsitellyt siskonsa kuolemaa, sitoutunut perheeseensä ja hoitanut töitään. On kohtuulliset elämäntyylit eikä vaikuta solmuun traumatisoituneelta miltään osin. Ei kaikki siihen pysty. Rehn on hyvä neuvottelija, hän kunnioittaa erilaisia ihmisiä, malttaa kuunnella ja ymmärtää taidetta ja sielunelämääkin. Miksi hänenlaisia pitää niin ankarasti moittia? Itse suhtautuisin epäilevämmin mm. entisiin koulukiusaajiin presidenttikisassamme.
Just näin. Jokainen toivottavasti tuntee tällaisen Rehnin kotoaan, suvustaan tai lähipiiristään. Kantavia voimia yhteiskunnassa, yhdessä epäitsekkäiden hoivaajanaisten kanssa. Heitä arvostan yhteiskunnassa
Totta tuokin. Rehn on pyrkyri, mutta kukapa vallanpitäjä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai uskon, onhan Rehn ulkoiselta olemukseltaan ja käyttäytymiseltään varsinainen huumorimies ja spontaani heittäytyjä sekä hassuttelija.
Sarkasmi on vaikeaa täällä.
Aikoinaan puolusti järkähtämättä ystäväänsä Alpo Rusia, mikä oli kunnioitettava teko.