Uskoitko oikeasti, että Olli Rehn laittaa mökkimatkallaan autossaan Kehä 3:sen jälkeen nupit kaakkoon ja biisin Juankoski Here I Come?
Kommentit (245)
Sen verran tylsä tyyppi, että kuuntlee radiosta jotain puheasiaohjelmaa, tai urheilua
Vierailija kirjoitti:
Te ette taida tuntea henkilökohtaisesti Rehnin kaltaisia? Minusta hänen kaltaisissa ei ole erityisesti mitään vikaa tai haukuttavaa. Ei ole jäänyt kiinni lapsiin sekaantumisesta, on käsitellyt siskonsa kuolemaa, sitoutunut perheeseensä ja hoitanut töitään. On kohtuulliset elämäntyylit eikä vaikuta solmuun traumatisoituneelta miltään osin. Ei kaikki siihen pysty. Rehn on hyvä neuvottelija, hän kunnioittaa erilaisia ihmisiä, malttaa kuunnella ja ymmärtää taidetta ja sielunelämääkin. Miksi hänenlaisia pitää niin ankarasti moittia? Itse suhtautuisin epäilevämmin mm. entisiin koulukiusaajiin presidenttikisassamme.
Pankkiiri ja WEF:in sätkynukke
Salella on ollut vaikutuksensa Suomen ilmapiiriin ja niin tulee seuraavallakin pressalla olemaan. Mä yleensä veikkaan asiat aika persiilleen, mutta Stubbin värähtelyt jättäisi kyllä kansan kylmäksi ja ikään kuin heitteille. Haavisto yllättäisi varmaan vastustajatkin, kun alkaa tapaamaan ja kommentoimaan. Olisi hyvä nuorten suomalaisten elämään aktivoitumisen suhteen, ja jo sen vuoksi voisi olla voitokas kausi. Ei varmaankaan kompurointia ulkopolitiikassa. Rehn on minusta ns. varma nakki, sopivasti tässä ajassa ja tulevassa. Hyväntahtoinen, muttei höpöttäjä. Juttaa kaipailisin framille, mutta nyt menee liian pitkäksi. Tekikö sosdemit tämän tahallaan? Li vaan on niin väärästä puoluekannasta ja Jussi kans. Ei siinä yhden venäjänkielen taito auta jos softa on mitä on.
Pitäiskö meidän kaikkien nyt vaan mennä lenkille? Ääni Rehnille minultakin.
Uskon että Olli Rehn sammuu mökkireissullaan kehä 3 jälkeen taksin takapenkille.
Jos joku noista ukkeleista pitää kotibileet, meen mieluiten Rehnille. Jos joku ukkeleista kutsuu vain mun miehen bileisiinsä, toivon sen olevan Rehn. Jos joku noista ukkeleista kutsuu mun tyttären tai pojan bileisiinsä, se saa luvan olla Rehn, tai he eivät saa lupaa mennä. Arvot, ne arvot nimittäin ratkaisee!!
Kaikista vaikeinta mun oli uskoa eiliseen Stubbin Kaija Koon biisivalintaan ja selitykseen. Niin bränditoimiston kamaa. Varmaan kannatuksessa kuoppa naispuolisten keski-ikäisten lähärien ja toimihenkilönaisten kohdalla, niin halusi valloittaa kaikki oman elämänsä kaija koot.
Vierailija kirjoitti:
Hei, on alhaista herjata Rehn-keskustelua keskustalaiseksi trollaamiseksi. Tunnetusti pressavaaleissa ei äänestetä tiettyä puoluetta jos tyyppi ei miellytä. Rehn miellyttää minuakin, kaikin tavoin. Eilisen jälkeen vielä enemmän.
Ootko yksinkertainen vai vaan lapsellinen.
Kummastuttaa EU-vastaisuus ja jatkuva Venäjä-huoli. Siis mehän ollaan länsimaa. Venäjästä ei tule kunnollista naapuria vaikka voissa paistaisi, eikä siitä asiasta kannata toivoa pitää yllä. Venäjä voi hiljalleen muhia liemissään, mutta panoksemme on oltava lännessä, Euroopassa ja NATO:ssa. Siispä presidenttinä on hyvä olla joku, joka osaa ulkopolitiikan ja saa myös kotimaan arvokeskustelussa luottamusta ilmapiiriin. Rehn ei ole mikään entinen taistolainen, entinen koulukiusaaja, rasistikiihottaja, vasemmistolainen tai keskustalaisten maalaistollukoitakaan. Mun äänelle noi on ratkaisevia ja hän herättää kokonaisvaltaisen luottamukseni. Koetetaan nyt valita pressa, joka ei elä missään Venäjä-painajaisessa, vaan rakentaa tulevaisuutemme terveemmälle pohjalle. Tässä ketjussa on ollut hyviä näkökulmia Stubbin ja Rehnin erilaisuudesta.
Iltalehti irvailee ettei tullut uutta Ahtisaari -ilmiötä. Ei tullu mutta jotenkin tuntuu että nämä ukko gubbelssonnit uivat miinaan, maailma on muuttunut, upi-ukko tekee ittestään pelleä, halla-aho omissa sfääreissään, sìhen päälle hevosnaama ja kepulainen, valtava mainos-osasto takana, miltonit ja stetsonit, Sauli Ellun kanoineen ja nöyrine vaimoineen, siihen vielä se ex-tiedottaja joka puolustaisi vaikka itse saatanaa! Makkonen . Nyt SDP! Voisitte laittaa tuohon soppaan vaikka minkälaisen ehdokkaan niin ei voi epäonnistua!
Mä olin nuori äänestäjä, mutta tykkäsin äänestellä semmosia työmyyriä ja harmaita tekijöitä kuin vaikka Liisa Jaakonsaari. Puoluekanta on liikkunut vuosikymmenien ja vaalien saatossa. Nykyään pidän käsivarren mitan päässä kaikkien puolueiden öyhöttäjät, joihin pressakisassa luen Halla-Ahon, Stubbin, Aaltolan ja Hjalliksen. Mulla on jatkuva ikävä -ei menneisiin kabinetteihin ja poikien peliin- tollasiin asianhoitajiin, niinku Rehn tai Urpilainen. Olen ollut tekemisissä vain Rehnin kanssa, mutta Juttakin vaikuttaa itsetunnoltaan turvalliselta ja sosiaalisilta taidoiltaan mainiolta. Jutta on väärästä puolueesta, koska en enää kannata SDP:n linjoja, ihan kotimaan politiikan vuoksi. Eli jos Korkman tai Penttilä ei ole kisassa, se on sitten Rehn minun puolestani.
Oikeesti uskon , että laittaa. Tosi hyvää automusaa kesällä varsinkin. Juice ym...
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti irvailee ettei tullut uutta Ahtisaari -ilmiötä. Ei tullu mutta jotenkin tuntuu että nämä ukko gubbelssonnit uivat miinaan, maailma on muuttunut, upi-ukko tekee ittestään pelleä, halla-aho omissa sfääreissään, sìhen päälle hevosnaama ja kepulainen, valtava mainos-osasto takana, miltonit ja stetsonit, Sauli Ellun kanoineen ja nöyrine vaimoineen, siihen vielä se ex-tiedottaja joka puolustaisi vaikka itse saatanaa! Makkonen . Nyt SDP! Voisitte laittaa tuohon soppaan vaikka minkälaisen ehdokkaan niin ei voi epäonnistua!
Mitä sinä ehdotat tilalle, kun niin rakentavaa sorttia olet? MOntako vuosikymmentä on mennyt irvaillessa kaikelle, eikä sen valmiimpaa tule?
Vierailija kirjoitti:
On se harmaa kaveri... Kuuntelee varmaan jotain harmaata musiikkia harmaassa kiikkustuolissaan...
Olen Rehnin ikäluokkaa. Tällä elämänkokemuksella harmaus on kehu. Asiat on hoidettu melua pitämättä, melua aiheuttamatta.
Ja kyllä kotiseutuun liittyvä musiikki voi hyvinkin tietyissä tilanteissa tulla mieleen. Oma kotiseutuni on Pohjanmaalla ja mm. Antti Tikanmäen surumieliset melodiat ovat hyvää kotiseutumatkamusiikkia.
Hei varmaan laittaa soimaan! Minä uskoin. Rehn on kyllä ihan unelmavävy tai -poika, jos vertaa noihin muihin. No, Jutta ois myös unelmaminiä tai -tytär.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Olli Rehn sammuu mökkireissullaan kehä 3 jälkeen taksin takapenkille.
Rehn ei ole mikään juoppo. Olen pari kertaa ollut samassa ravintolapöydässä sen kanssa ja kyllä se piripintaisen ottaa ja pari lasia punaviiniä mutta siihen se sitten jää.
No kyseessä sen verran kehno biisi että vaikea uskoa. Ei Juicen parhaimmistoa ainakaan mun mielestä. Lisäksi Rehnillä ilmeisesti liittyy asiaan surullinen muisto, joten miksi hän kääntäisi nupit kaakkoon? Mutta en minä voi tietää tietenkään.
Tosi outoja noiden ehfokkaiden musavalinnat kyllä.. Ainoa musiikillisesti iso teos oli se Leonardo Cohenin kappale mutta siinäkään suomalainen esitys ei sitten ollut lähimainkaan sitä tasoa mitä tuollaisessa soisi olevan. En ole varmaan koskaan kuullut kunnollista suimalaista versiota tuosta.
Diandra toki lauloi sinänsä ok. Se toinen laulaja oli aika heikko. Diandran ääni vain ihan väärä tuohon biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku noista ukkeleista pitää kotibileet, meen mieluiten Rehnille. Jos joku ukkeleista kutsuu vain mun miehen bileisiinsä, toivon sen olevan Rehn. Jos joku noista ukkeleista kutsuu mun tyttären tai pojan bileisiinsä, se saa luvan olla Rehn, tai he eivät saa lupaa mennä. Arvot, ne arvot nimittäin ratkaisee!!
Minä äänestän Suomen ulkopolitiikan johtajaa. En itse tarvitse itselleni mitään ihmeen arvojohtajaa. En edes tiedä eri kandidaattien arvoja kunnolla. Korkeintaan Halla-ahon ja Anderssonin.
Eduskuntavaaleissa mulle painaa arvot paljon enemmän sitten. En jaa Sauli Niinistön kanssa samoja arvoja, mutta katson hänen johtaneen ulkopolitiikkaa silti aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ehdotat tilalle, kun niin rakentavaa sorttia olet? MOntako vuosikymmentä on mennyt irvaillessa kaikelle, eikä sen valmiimpaa tule?
Olen surkea luuseri, anteeksi. Kauhean kauaa en ole puuttunut mihinkään. Mun mielipide ei kiinnosta ketään. Kunhan kerroin että eilinen elämäni biisi oli niin väsynyt että oisko kamppanjatoimistojen kannattanut miettiä pitääkö tollaseen lähteä. Ehkä seuraava pressa valitaan Vain elämää -formaatilla? Tai halonhakkuulla? Kivipapersakset? Selviytyjät Suomi? Amazing race suomi ( äänestäisin rallikuskikartanlukijaa)
Pitäisikö tutkivan journalismin tutkia millaisia puoluekantoja on niillä ihmisillä, jotka ovat Suomea kiinteistö kiinteistöltä myyneet Venäjälle? Että kenelle ei ole niin väliä, mistä raha just omalle tilille tulee.