Oletko kova panomies
Koetko olevasitai miehesi olevan jotain näistä;
A: Aloitteleva panomies, neitsyt mutta kiinnostunut asiasta
B: Noviisi panomies, löydän valot päällä kohteeseen ja osaan hoitaa oman orgasmini
C: Panomies, osaan tämän tarvittaessa käsikopelolla ja rassaan naista yhtä hyvin kuin osaan rynkynkin purkaa ja kasata silmät kiinni
D: Hyvä panomies, Kaikki edellä mutta toisinaan molemmat saavat orgasmin
E: Kova panomies, 100% orgasmitakuu molemmille, naiset puhuvat tästä miehessä työpaikan kahvitauolla ja naiset saalistavat tätä urosta tilaisuuden tullen
Kommentit (43)
Mun mies on toi E , onneksi. Antaa mulle paljon orgasmeja ihan aina.
Panomies sanaan en ota kantaa, mutta jostain syystä olin naisten suosiossa. Meno oli nuorena miehenä vähän sama kuin levottomat elokuvan päähenkilöllä. Hirvitti itseäkin pikapano tuntemattoman kanssa.
En osaa sanoa, 62 naista pannut, osaa useastikin.
En. Ei tällä vehkeellä keulita panohommissa.
m49
Olen vain kolmea naista pannut joista kaksi maksullisia. Minkäs teet näillä korteilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen velho. Ei panokokemusta.
Mikä on velho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen velho. Ei panokokemusta.
Mikä on velho?
Yli 30 vuotias neitsyt mies. Siellä olis jollekin kunnon mälli lypsettävänä.
Kovin hyvä panomies joo. Olen kivastiylipainoinen, sensuellistihikoileva ja kiimaiseltahieltä tuoksuva aina muotiverkkareissa ja cuccincrockseissa vain tallustava hyvä panomies, joka kivansopivasti pitää myös huolta eroottisesta kunnostaan eikä yksin siitä seksikkäästi upeastakropastaan. Kun tähän lisätään hienostuneen sharmikkaastikaljuuntunut sivistynyt tyylikkyys siten, että alkoholituotteet ne arvokkaatjuomat maistuvat, olematta mitenkään liikaa viinaan menevä. Lisäksi yksinkertainen hyvä naismaku kauneutta aina, 'sillä silmällä' katsova. Kesäsin moottoripyörällä ja talvella premiumautolla ajava hyvä panomies? Joo, sanoisko: sullepa kans..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kovin tässä maassa.
jaa. no mikä 'osa' sussa on:
kovaa?
30 kiloa ylipainoa, karvainen kuin karhu, ruma kuin perse, löysähkö 12-senttinen kalu, lyhyt kieli ja
huolimattomasti pukeutuva; eli mikäpä muukaan kuin panokone...
Vierailija kirjoitti:
30 kiloa ylipainoa, karvainen kuin karhu, ruma kuin perse, löysähkö 12-senttinen kalu, lyhyt kieli ja
huolimattomasti pukeutuva; eli mikäpä muukaan kuin panokone...
Kyllä kaikille vastakappale löytyy.
Olen mahtisonni, todella kova panomies enkä yhtään Helkama
Poissa on marjamies kun saapuu panopano mies
Miesystäväni on kova panomies. Rynkkyä ei osaa sivarina kasata, mutta eipä tuo taito liitykään pitenkään taitoon olla loistava rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on kova panomies. Rynkkyä ei osaa sivarina kasata, mutta eipä tuo taito liitykään pitenkään taitoon olla loistava rakastaja.
harmi. ikävää kuulla vaikka itselläni tuo, kasari ajan version 'RK 76/jotai', purku ja kasaaminen oli aina se: 'piece of cake', joka kerta sen kanssa touhuessa.
tosin. kuin noide eukkoje(seksi-oikkujen) 'purku ja kasaus'? siitä ei ikinä tullut, ei#asta,eikä *#askaakaa.
Rakastan rynkkyy! - (enemmän kuin mitää*ussuu..)
_SA-int/86
Joo olen