Uskoitko oikeasti, että Olli Rehn laittaa mökkimatkallaan autossaan Kehä 3:sen jälkeen nupit kaakkoon ja biisin Juankoski Here I Come?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vatun Olli Rehn fan club täällä pitää karkeloitaan?
Heh, ei tämä mikään fan clubi ole, mutta palstalaisena kotiäitinä kai saan sanoa, että eilen minulle Rehnistä huokui jotain sellaista mikä ei kaipaa selityksiä, ei tarvitse sanoja. Kyllä jokainen sen sisimmässään tuntee. Minut hänen olemuksensa oikeastaan sulatti. En ihan vielä osaa sitä edes sanoiksi pukea. Hän oli samanaikaisesti sekä rauhoittava että sytyttävä hahmo. Turvallinen, jolla on pilkettä ja itseironiaa silmäkulmassa. Näin hänessä tasapainoa, mitä nykypäivänä näkee yhä harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset toimivat miten sattuu, kommenttina postaukseen nro 24.
Niin, voihan tuon noinkin kääntää. Osaltaan Keskustan alamäki johtuu nimenomaan juurien (Maalaisliitto) unohtamisesta. Maanviljelijät näkevät osittain ihan syystä EU:ssa peikon.
Jos Rehn on EU-myönteisyydessään tuonut yhteisöön maita, jotka eivät sinne olisi kuuluneet, niin se siitä hänen arvostetusta tietämyksestään.
Ihan todellako kuvittelet, että Olli Rehn on päättänyt mitkä maat aloittavat EU-jäsenyysprosessin? Ja EU-jäsenyys on ollut Suomelle voittopuolisesti myönteinen asia. Miten meille olisi käynyt, jos emme olisi olleet edes EU-jäseniä, kun Venäjä suistui autoritääriselle tielle.
Taivaan kiitos Paavo Väyrysen kannattajat eivät ole tämän maan kehitystä ohjailleet.
Jotenkin
Tuollaisia argumentteja yleensä esittävät ihmiset, joilla on varsin heikko käsitys yhteiskunnallisista asioista. Niin tässäkin tapauksessa...
EU-vastaisuus on yksinkertaisesti hölmöläisten hommaa. Euroopalla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä kansainvälisessä kilpailussa ilman että puhalletaan yhteen hiileen talousalueen merkeissä - federaatiokehitykselle laajeneminen panee stopin jo luonnollisistakin syistä. Ja sitten on vielä turvallisuuspolitiikka. Vain todellinen ääliö ajattelee, että Turkki kannattaa pudottaa pois jäsenyysneuvotteluista.
Mutta olenhan minä huomannut, että palstalla on hyvä edustus persuja, joten en ihmettele sen enempää.
Helposti. Nämä on minua vanhempia äijiä jotka jotain Juicea kuuntelee, ja itsekin olen jo vanha ukko. Sopii kuin Sika joulumusiikiksi.
Stubb seurailisi EU:n meininkiä presidenttinä, ja tämä kannattaa ottaa huomioon, olipa sitten puolesta tai vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumman ottaisit mieluummin opettamaan lastasi päivittäin koulussa, Rehnin vai Stubbin?
Kumman haluaisit järjestävän vanhustenhoitoa Suomessa?
Jos molemmat tekevät väitöskirjaa, kumpi luultavasti oikoo tai fuskaa tutkimuksessaan?
Kumpi on lukenut laajemmin ja keskittyneemmin asiatekstejä ja proosaa?
Kumman laittaisit mieluummin neuvotteluhuoneeseen Venäjän johtajan kanssa?
Kumman somesisältöä ehkä joutuu presidentinkanslia selvittelemään?
Kun saapuu vaimonsa kanssa kesämökille, kumpi laittaa saunan lämpiämään ja grillin päälle ja kumpi lähtee omalle lenkille?
Vähän samat ajatukset minulla. Olen katsonut presidenttiehdokkaita sillä silmällä, että kenelle uskoisin jonkin tärkeän asian omassa elämässäni hoidettavaksi, lompakkoni tai asuntoon liittyvät byrokratiat tms.? Kukaan muu ei saa tätä luottamusta kuin Rehn. Oikeasti uskoisin hänen hoidettavakseen itselleni tärkeän asian.
Siis joka ehdokkaalle on oma ketju, oman puolueen perustama.
Keskusta onkin ollut aika näkymätön täällä, noin trollausmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Kyllä minä ainakin olen ihan tavallinen kotiäiti, minua ei kiinnosta puoluepolitiikka, mutta sitäkin enemmän tämänhetkinen presidentinvaali. Onhan minun omat edut näissä vaaleissa kyseessä.
Pelle. Ajoi EU:ssa Turkin EU-jäsenyyttä. Lapsikin tajuaa ja jopa meitsi mihin se olisi johtanut. Aika paljon on ihmisvirtaa Eurooppaan ihan muutenkin. Mikkelin kultapoika voisi muuttaa vaikka Puumalan kunnanjohtajaksi, siellähän koko stadi tuntuu olevan puolet vuodesta. Supliikki-ihmisiä enemmän kuin tekijöitä niin kuin pohjanmaalaiset. Vara-osamyyjän työ ei ole huono, näinhän hallitus kertoo, kaikki työ on arvokasta!
Niin viisas että luulisi olevan kuuntelematta mitään. laulun tekijät vaan koittaa aivopestä ihmisiä.
Poliitikoilta pitäisi kieltää laulujen kuuntelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Kyllä minä ainakin olen ihan tavallinen kotiäiti, minua ei kiinnosta puoluepolitiikka, mutta sitäkin enemmän tämänhetkinen presidentinvaali. Onhan minun omat edut näissä vaaleissa kyseessä.
Monestiko aiot samassa ketjussa mainita olevasi tavallinen kotiäiti?
"Täällä on vain meitä tavallisia kotiäitejä ja koti-isiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vatun Olli Rehn fan club täällä pitää karkeloitaan?
Heh, ei tämä mikään fan clubi ole, mutta palstalaisena kotiäitinä kai saan sanoa, että eilen minulle Rehnistä huokui jotain sellaista mikä ei kaipaa selityksiä, ei tarvitse sanoja. Kyllä jokainen sen sisimmässään tuntee. Minut hänen olemuksensa oikeastaan sulatti. En ihan vielä osaa sitä edes sanoiksi pukea. Hän oli samanaikaisesti sekä rauhoittava että sytyttävä hahmo. Turvallinen, jolla on pilkettä ja itseironiaa silmäkulmassa. Näin hänessä tasapainoa, mitä nykypäivänä näkee yhä harvemmin.
Jännä juttu, että Rehnissä on kaikki niiin hyvää ja Stubb on vähintään murhannut puolet suvusta ja polttanut koulunsa....
En usko että Rehnillä on fan club äänessä, mutta eikö mikään saa koskettaa?? Muistan Rehnin jo ennen EU-aikoja. Kuuntelinkin kantojaan. Varovainen hän on, mutta pystyy etenemään ja tekemään päätöksiä. Niinhän Salekin on, paitsi paljon epäselvempi ollut vuosien saatossa puheiden osalta. Syttyi varsinaisesti vähän ennen Ukrainan sotaa. Kyllä pidän Rehnistä, hänhän on mainio ihmisenä ja politiikan osaajana. Marinin jälkeen en kyllä millään jaksa hypettäjiä, jotka osoittautuvat opportunisteiksi ja kaahottajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pressakisassa on tarjolla jatkuvasti pakoon juokseva koulukiusaaja ja hirveyksiä blogiin kirjoittanut rasisti. Rehn on näihin verrattuna todellakin järjen ja sydämen ääni, tasapainoinen ihminen ja varmaan laulaakin autossa kovaa ton biisin mukana. Nykyään ei tunnu olevan missään arvossa ihmiset jotka hoitaa hommansa, ovat sivistyneitä ja joihin voi luottaa.
Tämä on kyllä totta. Kaikkialla maailmassa on ollut viime vuodet päättäjissä aikuisen ihmisen puute. On yhtä sekoilua ollut vuoden 2015 jälkeen ja meno pahenee
Uskon, että kuuntelee. Merja Rehn ja Juice ovat liki samalta kylältä, muutama kilometri matkaa, Juice Losomäestä, Merja Viitaniemestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestiko aiot samassa ketjussa mainita olevasi tavallinen kotiäiti?
"Täällä on vain meitä tavallisia kotiäitejä ja koti-isiä".
Entä montako kertaa sinä itse vielä tulet Eurooppa-kritiikkiäsi tänne syöttämään? Se on läpinäkyvää. Tässä ketjussa puhuttiin automatkan biisistä ja eilisestä ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kuuntelee. Merja Rehn ja Juice ovat liki samalta kylältä, muutama kilometri matkaa, Juice Losomäestä, Merja Viitaniemestä.
Ja minä niiden välistä. En silti tunne erityistä yhteyttä kumpaankaan. Juice toki Suomen toiseksi paras biisin tekijä (Helismaa tietty ykkönen).
Sinua taitaa ottaa päähän, että et hallitse tätä palstaa yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Pelle. Ajoi EU:ssa Turkin EU-jäsenyyttä. Lapsikin tajuaa ja jopa meitsi mihin se olisi johtanut. Aika paljon on ihmisvirtaa Eurooppaan ihan muutenkin. Mikkelin kultapoika voisi muuttaa vaikka Puumalan kunnanjohtajaksi, siellähän koko stadi tuntuu olevan puolet vuodesta. Supliikki-ihmisiä enemmän kuin tekijöitä niin kuin pohjanmaalaiset. Vara-osamyyjän työ ei ole huono, näinhän hallitus kertoo, kaikki työ on arvokasta!
Kylläpäs sinussa piisaa vihaa. Mikkelin kultapoika ja Puumalan kesänvietto hiertää, ja varmaan pari muutakin asiaa? Varmaan painokkaan halla-aholaisen numeron piirrät äänestyslippuun. Turkki on olemassa, ja monet muut vaikeat poliittiset seikat, halusitpa tai ei. Tuntuu että sulla on vaikeuksia nähdä harmaan sävyjä ja neuvottelujen taakse.
Taitaa saada Suomi naispresidentin. Ei tommosista lampaista ole johtamaan Isänmaatamme! Li Anderssonista tulisi varmaankin absoluuttisesti oikeudenmukaisin pressa, SDP ei oo tajunnu että Jutta olisi tuleva pressa jos ne ois ees vähän yrittäneet. Minäkin melkein kuuskyt katoin näitä ukkoja että herranen aika, ketä noitten jorinat kiinnostaa.
Samaa mieltä. Harmittaa että kokoomus työntää Stubbin ehdolle. Ehdottomasti näen Rehnin taitavimpana tähän pestiin. Meillähän tulee myös kovaa vääntöä ja vastakkainasettelua kotimaan politiikassa. Stubb tulee kääntämään selkänsä kaikelle kotimaiselle harmille ja puutteelle. Somettaa sitten maailman kabineiteista. Rehnillä riittää paukut varmaan molempiin, vaimollaan myös. Vaikuttaa mieheltä, jonka haluaisi omaksi naapuriksi ja ystäväksi.