Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?

Vierailija
04.11.2023 |

Herätkää jo 2000-luvulle. Avoimet suhteet ovat tätä päivää. 🙄

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta useampi mies, enkä halua jakaa miestä muiden kanssa. Avoin suhde olisi itseni rääkkäämistä. Ennemmin olen kokonaan ilman suhdetta.

Toisin sanoen sinulla on vain huono itsetunto.

AP

Kun ihminen tietää mitä hän haluaa eikä hän tyydy huonompaan niin hänellähän on pikemminkin hyvä itsetunto. 

Vierailija
102/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan avoimen suhteen niin paneskelen miehiä ihan sinkkuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mus limi ja olen avoin avioliitolle, jossa miehellä on enemmäin kuin vain minä vaimona. Kunhan elättää sekä minut että sen toisen vaimon kaikkien pakollisten kulujen osalta.

Vierailija
104/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautista touhua.

Vierailija
105/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi ollut periaatteessa kiinnostusta olla yhdelle varatulle miehelle numero kakkonen ja pelkkä tyttöystävä kun hän antoi ymmärtää että se olisi heille ok, mutta just mikä vattu se on että miesten on pakko tosiaan lorttoilla joka ilman suuntaan, kun kävikin sitten ilmi etten olisikaan mikään kakkonen vaan joku paljon isompi luku!!! Meni fiilikset kun tajusin tämän ja pysynkin vaan sinkkuna, ihan älytöntä menoa että pitää saada kaikki, olisin ollut muuten valmis ns kevytsuhteeseen ilman tuota miehen ympäriinsä horoilua. Ja syistä kun kommentoidaan niin tällä oli just egon pönkityksestä selvästi kysymys. Hyi olkoon.

Miten sulle selvisi, että miehellä oli paljon muitakin ns. sivuhoitoja? Selvisikö somesta, tultiinko sulle kertomaan asiasta vai näitkö omin silmin?

Mulla vähän sama tarina, olisin voinut olla rakastajatar, mutta sitten omin silmin somesta näin flirttailut monille muillekkin naisille, luulin, että hän flirttaa vain minulle ja minä olen hänen ainut rakastajatar. Myös mulle sanottiin, että toi mies flirttaa jokaiselle ja yrittää jokaista.

Vierailija
106/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista se on niin että naisen puolelta on suljettu ja miehen puolelta avoin. Koska jos nainen on miehen kanssa jota rakastaa niin nainen ei halua olla muiden miesten kanssa. Mutta mies haluaa olla muiden naisten kanssa vaikka rakastaa omaa naistaan. Tätä eivät naiset voi millään käsittää. 

Totta, tässäkin ketjussa naiset sanovat tuon totuuden että haluavat olla vain yhden kanssa. Onko jossain mies joka ei halua useampaa naista oli parisuhde status mikä hyvänsä? Ei.

Kyllä te incelit parhaanne teette mustataksenne teitä paremmin pärjäävien miesten kunniaa. Jollen minä saa, ette saa tekään. Miesten välistä solidaarisuutta ei ole olemassa.

Vierailija
107/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi hyvin! 

Aviomieheni on ihana, avulias, rakastava ja arvostava. Auttaa kotona ja toteuttaa meidän yhteisiä unelmia mun kanssani. Mun paras ystäväni. 

Olisi ihanaa kun olisi myös se rakastaja joka silittelee, sylittelee, rakastelee tuntikausia, kävelee käsikkäin ja nauttii siitä että olen lähellä iho ihoa vasten! 

Luulen ettei tuo sopisi miehelleni jonka kyvyt ja halut on hiipuneet terveydellisistä syistä:( Hänellä ei ehkä kävisi flaxi enää

Vierailija
108/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa ehkä joskus lapsiakin.

Lapset taas ei kuulu avoimeen suhteeseen, koska pidemmän päälle sellainen ei saman henkilön kanssa kestä. Ja jos mies haluaa avointa suhdetta, tämän tarpeet menee lasten edelle eli ei mies ole valmis isäksi. 

Miksi kuluttaa aikaa mieheen, joka ei ole koskaan lasten kanssa kotona vaan toteuttamassa omia mielihalujaan. 

Vierailija
109/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa vieläkään uskoa mutta pamautti tämän totuuden muina miehinä itse mulle päin naamaa kuin olisi vaan joku pikku juttu! Ja vielä aika herkällä hetkellä, joten tuskin toivun enää koskaan deittailemaan ketään! Otan osaa että sullekin kävi lähes samat!

Vierailija
110/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla niin, että useammin naisilla vaan on kaipuu yksiavioiseen suhteeseen eli harrastaa seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Miehet sitten useammin haluavat seksiä monen eri ihmisen kanssa, vähän kuin kaato ja saalistusmielessä. Ehkä liittyy tunteisiin, joita liittää seksin harrastamiseen. Jos ajattelee seksiä mekaanisena suorituksena, eikä sielujen sinfoniana ja suurena rakkaudenosoituksena, niin ehkä sitten avoin suhde sopii sukupuoleen katsomatta. Joillekin seksi vaan on intiimiä ja ajatus, ettei kumppani pidä sitä myös intiiminä, ei houkuta, niin jättää avoimet suhteet väliin. 

Vierailija
111/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkumiehenä minua kiinnostaa vain avoinsuhde koska en halua sitoutua yhteen ja koen että naista tarvitsen vain seksiin. 

M32

Vierailija
112/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on super kiva siihen saakka kun se ei ole enää kiva. Jossain vaiheessa sitä saa siipeensä ja sattuu, olo jää tyhjäksi ja kyyniseksi. 

Vierailija
113/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla toimii hormonit toisin kuin miehillä, tulee vahvempaa kiintymystä. Näin on, jotta naiset kestäis lapsiaan, eikä jättäis niitä ja se näkyy muissakin ihmissuhteissa eri tavoin.

Vierailija
114/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumiehenä minua kiinnostaa vain avoinsuhde koska en halua sitoutua yhteen ja koen että naista tarvitsen vain seksiin. 

M32

No miksi sulla sitten pitää mitään suhdetta edes olla? Sen kun paneskelet menemään ihan sinkkumiehenä.

Vierailija
115/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on super kiva siihen saakka kun se ei ole enää kiva. Jossain vaiheessa sitä saa siipeensä ja sattuu, olo jää tyhjäksi ja kyyniseksi. 

Jep, sivusta huomioita tehneenä yhdestä avoimesta suhteesta, niin vaikutti että ainainen draama heillä on päällänsä ja kaikkien osapuolten tunne-elämä on täysin kuollut.

Vierailija
116/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meinaa vieläkään uskoa mutta pamautti tämän totuuden muina miehinä itse mulle päin naamaa kuin olisi vaan joku pikku juttu! Ja vielä aika herkällä hetkellä, joten tuskin toivun enää koskaan deittailemaan ketään! Otan osaa että sullekin kävi lähes samat!

Oletko sinä se, jonka varatulla miehellä oli liuta muitakin naisia?

Mun myönsi suoraan, että flirttailee kaikille. Ja ettei se muka tarkoita mitään, pelkkää kevyttä flirttiä. Just joo.

Eli ei riittäny vaimo ja salarakas, vaan yritti liutaa muitakin ja taatusti siis oli muita, muutakin kuin flirttiä.

Vierailija
117/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo haluavansa avoimen suhteen, tulee kuva henkilöstä joka ei pysty sitoutumaan, vaan mieluummin juoksee mielitekojensa ja impulssiensa perässä, itsekäs ihminen siis. Monen mielestä pettäminen on tuomittavaa ja tuossahan ihminen sitten etukäteen jo sanoo pettävänsä ja hankkivansa sille oikeutuksen. Tuolta se kuulostaa sellaisen korviin, joka ei halua avointa suhdetta. Miten avoin suhde sitten eroaa siitä, että on yksi vakip ano ja sen lisäksi monta muuta p anoa? Eikö tuota voisi harjoittaa ihan sinkkuna, ilman mitään suhteilua?

Vierailija
118/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse avoimessa suhteessa oleva nainen.Mieheni on 10 v vanhempi 

Vierailija
119/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Kun kerta et halua sitoutua yhteen ja haluat panna ympäriinsä, mihin tarvitsisit sitä "vakireikää" sitten?

Kun tarvitset naista siis vain tarpeiden tyydyttämiseksi.Niin mikset pysy sinkkuna?

Vierailija
120/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se, jonka varatulla miehellä oli liuta muitakin naisia?

Mun myönsi suoraan, että flirttailee kaikille. Ja ettei se muka tarkoita mitään, pelkkää kevyttä flirttiä. Just joo.

Eli ei riittäny vaimo ja salarakas, vaan yritti liutaa muitakin ja taatusti siis oli muita, muutakin kuin flirttiä.

Juu olen sama, tää uusittu palsta ei aina jotenkin toimi niin lainaus jäi pois. Kurja toi sunkin juttu! Joo ei riittänyt tällekään että sais kaksi, minkä luulis olevan ihan unelma tilanne monelle miehelle! vaan montakohan lienee olikaan, en halunnut edes kuulla, päin naamaa sitten asian tosiaan laukaisi ja olin jo melko pitkän aikaa luullut että meillä on jotain hieman kahdenkeskisempää niin putosin kyllä aika korkealta kun oli persoonana vieläpä niin ihana ja kaiken hillinnän ja tasaisuuden perikuva etten olisi ikänä kyllä tätä uskonut! Tsemppii siis meille ja toiv ei mitään tälläst jaskaa enää ikinä!