Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?

Vierailija
04.11.2023 |

Herätkää jo 2000-luvulle. Avoimet suhteet ovat tätä päivää. 🙄

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku jaksaa väittää, että ihminen on luonnostaan siis moniavioinen ja se on luontaista pitää useaa kumppania yhtä aikaa?

Jos näin siis on, niin miksi sitten 99,5% suhteista ei ole sellaisia avoimia sitten?

Vierailija
142/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei kiinnosta useampi mies, enkä halua jakaa miestä muiden kanssa. Avoin suhde olisi itseni rääkkäämistä. Ennemmin olen kokonaan ilman suhdetta.

Toisin sanoen sinulla on vain huono itsetunto.

AP

Minäpä luulen että juuri toisinpäin. Hän uskaltaa sanoa oman mielipiteensä ja elää sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
144/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa entisenä avoin suhteilijana. Koska kun tapasin nykyisen puolison ymmärsin heti että en halua hipaistakkaan ketään muuta enää ikinä. Tämä on ilmeisesti sitä rakkautta 

Vierailija
145/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa entisenä avoin suhteilijana. Koska kun tapasin nykyisen puolison ymmärsin heti että en halua hipaistakkaan ketään muuta enää ikinä. Tämä on ilmeisesti sitä rakkautta 

Noin se naisilla menee. Miehet sitä vastoin haluavat muita naisia siitä omasta rakkaasta huolimatta.

Vierailija
146/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 yläpeukkua

228 alapeukkua

eli just se about 0,5% parisuhteista, jotka ovat avoimia, niin se on tuo 10 yläpeukkua.

Avoimet suhteet ovat äärimmäisen marginaalinen ilmiö. Reunaihmisten juttuja. Jokaisen on hyvä muistaa että narsistinen personaallisuushäiriökin on yleisempää kuin avoin suhde. Tutkimukset aiheesta viittaavat siihen suuntaan että narsisti suosii ja on kiinnostunut juurikin avoimista suhteista.

Olisin kuvitellut että narsisti haluaisi suhteen, jossa itse hyppii vapaasti sängystä toiseen, kun taas kumppanin pitää olla hänelle 100% uskollinen. En oikein näe että narsisti antaisi kumppaninsa suhteilla muiden kanssa, mutta hänellä itsellään pitäisi olla se oikeus. Olen käsittänyt että narsistit usein pitävätkin samanaikaisesti useita suhteita, mutta salassa.

Vierailija
147/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mä olen mies ja tässä maailmassa on minä ja 2 naista mun äiti ja vaimo. Kaikki muut on harmaata massaa.

Ei pysty tajuamaan miksi ihmiset on suhteissa jossa näin ei ole? 

Vierailija
148/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään omaarvoa tunteva nainen ei rupee mihinkään avoimeen suvteesen eikä kolmanneksi pyöräksi. Sitä varten on bordellit, jos sinulla ei riittä seksikumppania. 

Vierailija
149/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mä olen mies ja tässä maailmassa on minä ja 2 naista mun äiti ja vaimo. Kaikki muut on harmaata massaa.

Ei pysty tajuamaan miksi ihmiset on suhteissa jossa näin ei ole? 

Tottakai poikkeuksia miehistäkin löytyy kuten sinä. Sinulla on naisten ajatusmaailma.

Vierailija
150/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä en ole ikinä halunnut ketään muuta, kun olen suhteessa. Mun mielestä se on normaalia.

Vierailija
151/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se naisilla menee. Miehet sitä vastoin haluavat muita naisia siitä omasta rakkaasta huolimatta.

No koska miehet on sellaisia horatsuja ja jakavat kaikille.

Kyllähän se nyt tiedetään.

Vierailija
152/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä Tinderissä vastaan lähinnä näitä monisuhteilijoita. Yäk!

M

Vierailija
153/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
154/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helposti jakavat miehet ovat suoraan turn off.

Siksipä pysynkin sinkkuna.

Vierailija
155/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksihän. Tässä perusteita:

- Sukupuolitautien pelko!

- Hyvä jos energia riittää edes yhteen puolisoon. Ihmissuhde vaatii aikaa ja energiaa.

- Sekoilu, säätö, mustasukkaisuus

Vierailija
156/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko ap, kuinka ristiriidassa otsikkosi ja viestisi on?

Ihmettelet otsikossa, miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta. Tekstissä väität avoimien suhteiden olevan kuitenkin tätä päivää.

Etkö siis itsekään tajua, että jopa omaan kokemukseesi perustuen, avoimet suhteet eivät vieläkään ole tätä päivää?

Väestöstä virallisesti avoimessa suhteessa on vain 0,5 % parisuhteissa olevista.

Loput 99,5 % haluaa yksiavioisen suhteen.

Vierailija
157/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?

Koska avoimia suhteita on kaikista suhteista vain 0,5%, niin naiset, jotka haluavat avoimen suhteen, on vain 0,25% naisista.

Eli 99,75% suhteessa olevista naisista haluaa yksiavioisen suhteen.

Onnea etsintään, kun etsit sitä naista, joka kuuluu siihen 0,25%:iin, joka haluaa avoimen suhteen.

Vierailija
158/188 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todellakin tätä päivää. Sitoudutaan, mutta ei sitten kuitenkaan. 

Vierailija
159/188 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostooo

Vierailija
160/188 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko ap, kuinka ristiriidassa otsikkosi ja viestisi on?

Ihmettelet otsikossa, miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta. Tekstissä väität avoimien suhteiden olevan kuitenkin tätä päivää.

Etkö siis itsekään tajua, että jopa omaan kokemukseesi perustuen, avoimet suhteet eivät vieläkään ole tätä päivää?

Väestöstä virallisesti avoimessa suhteessa on vain 0,5 % parisuhteissa olevista.

Loput 99,5 % haluaa yksiavioisen suhteen.

Eivät ole tätä päivää eikä isossa kuvassa perinteinen parisuhdemalli ole missään sellaisessa murroksessa etteikö se olisi lähtökohta. Se mihin muita alemman luokan suhdemalleja verrataan.