Vain 1500 henkilöä on vahvistanut sukupuolensa tänä vuonna
...suomalaisia on yli 5 miljoonaa. Eli kyse on 1-2 promillen porukasta, joka haparoi sukupuoliasioissa.
Mutta unisex-vessat ja muu vouhotus pitäis tuoda vauvasta vaariin kaikille.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olkoot oikeat hermafrodiitit vahvistelemassa sukupuoltaan miten tahansa.
Muut katsokoot että mitkä vehkeet löytyy housuista ja eläkööt sen tosiasian kanssa.
Minä tiedän mitä housuistani löytyy, mutta mitä se sinulle kuuluu?
Miksi se pitäisi vahvistaa? Tämä on suora hyökkäys fluidgendereitä vastaan. Sukupuoli voi olla joka päivä eri tai jopa muuttua saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Muut katsokoot että mitkä vehkeet löytyy housuista ja eläkööt sen tosiasian kanssa.
En parrakkaana miehenä kuitenkaan viitsi nyt ihan naisena elää, vaikka emätin housuista löytyykin. Ja vaikka itse elän binäärisenä miehenä enkä henkilökohtaisella tasolla sukupuolisekoilua ymmärräkään, olen tyytyväinen siihen, että useissa rakennuksissa ja varsinkin kouluissa on unisex-vessoja, jottei asia olisi ongelma kenellekään.
Ei tuo ole pieni luku. Sukupuolen korjausta hakevien määrä on kasvanut runsaasta 50 tapauksessa vuodessa 1500 tapaukseen vajaassa 20 vuodessa ja kasvu jatkuu edelleen. Tämä on vakava terveydellinen ja sosiaalinen ongelma, sillä suuri osa tuosta 1500:sta ajautuu rankkoihin hormonihoitoihin, jotka vievät lisääntymiskyvyn ja aiheuttavat muitakin pysyviä muutoksia, joita ei voi palauttaa, vaikka katuisikin gender-aivopesun tuloksena nuorena tehtyä tyhmyyttä. Jotkut menevät jopa sukuelineten "korjausleikkauksiin", joista on vielä pahempia seurauksia niille jotka katuvat "korjaustaan".
Eduskunnan päätös sallia vapaa "sukupuolen" vaihtaminen pahentaa entisestään transepidemiaa, koska se normalisoi .tämän patologisen ilmiön.
Jos on ollut aina nainen, voiko vahvistaa itsensä naiseksi. Tai mies mieheksi.