Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin harva nainen on kiinnostunut avoimesta suhteesta?

Vierailija
04.11.2023 |

Herätkää jo 2000-luvulle. Avoimet suhteet ovat tätä päivää. 🙄

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumiehenä minua kiinnostaa vain avoinsuhde koska en halua sitoutua yhteen ja koen että naista tarvitsen vain seksiin. 

M32

Ja ikisinkkumiehenä tulet pysyvän.

Lol.

Vierailija
122/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meinaa vieläkään uskoa mutta pamautti tämän totuuden muina miehinä itse mulle päin naamaa kuin olisi vaan joku pikku juttu! Ja vielä aika herkällä hetkellä, joten tuskin toivun enää koskaan deittailemaan ketään! Otan osaa että sullekin kävi lähes samat!

Oletko sinä se, jonka varatulla miehellä oli liuta muitakin naisia?

Mun myönsi suoraan, että flirttailee kaikille. Ja ettei se muka tarkoita mitään, pelkkää kevyttä flirttiä. Just joo.

Eli ei riittäny vaimo ja salarakas, vaan yritti liutaa muitakin ja taatusti siis oli muita, muutakin kuin flirttiä.

Juu olen sama, tää uusittu palsta ei aina jotenkin toimi niin lainaus jäi pois. Kurja toi sunkin juttu! Joo ei riittänyt tällekään että sais kaksi, minkä luulis olevan ihan unelma tilanne monelle miehelle! vaa

Joo, tälle munkaan tyypille ei riittänyt kaksi.

Mä oisin ihan tyytynyt siihen rakastajattaren osaan ja sillä tavoin olla ykkönen, mutta en todellakaan suostu olemaan missään haaremissa, jossa on liuta muita naisia. Juu, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jupupup

Vierailija
124/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan seksiä harrastetaan nautinnosta, niin mies kuin nainenkin. Kyse on biologisen vietin tyydyttämisestä eikä tässä ole suuria eroja miesten ja naisten välillä. Toki miehet voivat h u o r a t a  niin paljon kuin sielu sietää mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa että sellainen mies on ilmainen h u o r a ihan samalla tavalla kuin nainen, joka toimii samalla tavalla.

Me ihmiset emme ole kuitenkaan eläimiä, meillä on kehittyneemmät aivot ja osaamme tarvittaessa hillitä viettiämme (tai ainakin normaali ihminen osaa)

Huoh. Miehet ja naiset ovat erilaisia. Miehellä pitää olla jotain erikoisempia ominaisuuksia että saa monia naisia. Naisten ei tarvi tehdä mitään saadakseen monia miehiä. Kyllä sen jokainen normaali ymmärtää. 

Vierailija
125/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumiehenä minua kiinnostaa vain avoinsuhde koska en halua sitoutua yhteen ja koen että naista tarvitsen vain seksiin. 

M32

Kun kerta et halua sitoutua yhteen ja haluat panna ympäriinsä, mihin tarvitsisit sitä "vakireikää" sitten?

Kun tarvitset naista siis vain tarpeiden tyydyttämiseksi.Niin mikset pysy sinkkuna?

Eri mutta onhan se kiva että on tyttökaveri sitten muita hoitoja. Miehet haluaa vaihtelua.

Vierailija
126/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Kun kerta et halua sitoutua yhteen ja haluat panna ympäriinsä, mihin tarvitsisit sitä "vakireikää" sitten?

Kun tarvitset naista siis vain tarpeiden tyydyttämiseksi.Niin mikset pysy sinkkuna?

Eri mutta onhan se kiva että on tyttökaveri sitten muita hoitoja. Miehet haluaa vaihtelua.

Miesten huonoa itsetuntoa se on että kakkua sekä säästetään että syödään. Yleistä miehille eronkin jälkeen heti etsiä uusi, ei välttämättä niin väliä että kuka edes. Ihan samasta kyse monisuhteissakin, yks varmempi nainen pitää olla ettei vaan yksin jää. Moni nainen taas valitsee suosiolla sinkkuuden silloin kun/jos ei kaipaa parisuhdetta.

Vierailija
127/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

notrooo

Vierailija
128/188 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 yläpeukkua

228 alapeukkua

eli just se about 0,5% parisuhteista, jotka ovat avoimia, niin se on tuo 10 yläpeukkua.

Vierailija
129/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on super kiva siihen saakka kun se ei ole enää kiva. Jossain vaiheessa sitä saa siipeensä ja sattuu, olo jää tyhjäksi ja kyyniseksi. 

Jatkan vielä, että avoin suhde on aidosti paras valinta ehkä vain noin 0,5 %:lle ihmisistä. He ovat niitä tosi riippumattomia ihmisiä, joilla ei suuria emotionaalisia tarpeita muilta ihmisiltä. Kaikilla muilla tulee haasteita ennemmin tai myöhemmin. Olen seurannut näitä tapauksia aika läheltä ja olen itsekin avoimessa suhteessa ollut. Jossain vaiheessa itseäni alkoi toden teolla ahdistaa avointen suhteiden itsekkyys. Napsitaan ihmisiä kuin buffetista ja sovitellaan milloin mihinkäkin tarpeeseen. Toisaalta ihmiset hylätään ihan yhtä helposti, jos jokin alkaa hiertämään ja meno on lopulta aika pinnallista ja kylmää, vaikka miten rakkausretoriikkaa pyöritellään.

Toinen asia mistä harvoin puhutaan on se miten paljon tuo meininki vie tunnekapasiteetin lisäksi konkreettista aikaa. Pahimmillaan se on kuin koukuttava huume, jonka seurauksena kaikki muu jää. Ihmisen muut älylliset ambitiot ja päämäärät jäävät taka-alalle. 

Avoimia suhteita on toki monenlaisia. Janan toisessa päässä on sellaiset don't ask/don't tell- tyyppiset sopimukset ja toisessa päässä hyvin vapaat polyamoriset kuviot. Itse sijoituin aikoinaan jonnekin keskivaiheille. Naiset kaipaavat yleensä tunneyhteyttä ja turvallisuutta enemmän kuin miehet, joten pelkkään seksiin painottuvissa suhteissa naiset harvoin viihtyvät. Väkisinkin tulee tunteita peliin ja meno voi ajan myötä satuttaa ja nakertaa sielua. Polysuhteet taas aiheuttavat monille kroonista mustasukkaisuutta, hylätyksi tulemisen pelkoa ja itsetunto-ongelmia. Suhteet ovat usein lyhytaikaisia ja päättyvät alkuhuuman laskiessa. Tällaiset suhteet vaativat toisin sanoen sekä hirveästi aikaa että emotionaalista työtä. Se on sellainen kaninkolo, jonne tipahtaessaan voi kadottaa näkymän kaikkeen muuhun mitä elämällä on tarjottavana. Paradoksaalisesti vapaudesta tulee vankila. 

Vierailija
130/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne miehet on hirveän mustasukkaisia ja omistushaluisia. 

Vierailija
131/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laske suhteeksi tiskirättinä oloa. 

Vierailija
132/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo nuorena ollu kahdessa avoimessa suhteessa. Sillon syy oli se, etten ollu valmis sitoutumaan kunnolla kyseisten miesten kanssa, vaikka he halusivat. Enkä oikeestaan ite tienny haluunko olla niiden kanssa vai en. 

Olin avoimessa suhteessa myös lasteni isän kanssa loppuajan. Oltiin oltu 10v yhdessä kun ahdistuin todella pahasti suhteeseen. Rakastin miestäni todella paljon, mutta kaikki vaan ahdisti. Lopulta ajattelin, että ehkä en vaan oo yhen miehen nainen. Ehkä sellanen perinteinen suhde ei toimi mulla. 3kk avointa suhdetta kesti. Ahdistus lähti hetkeks kunnes palas taas. En tiedä miten toi ois toiminu jos miehelläkin ois ollu muita niinku toivoin, mut hän ei halunnu edes yrittää tehdä kenenkään kanssa mitään. Ja mulla oli pahamieli ja ahdisti aina kun kerroin käyneeni treffeillä toisen kanssa, niinkun oltiin sovittu. Koko juttu päätty eroon, mies sen oli kuulemma tienny etukäteen. Mä hölmö olin luullu, että tällä vois pelastaa jotain. Mä olin lopulta se joka sano, että en enää pysty olemaan hänen kanssaan. 

Meillä oli jo ennen avointa suhdetta omat ongelmat, joita ei osattu ratkaista. Mut me ei esim riidelty ja ne ongelmat oli enemmänki sitä, että oltiin kasvettu erilleen. Kun suhde sitte päätty kokonaan tajusin, että kyllä mä oon normaali yksavioisen suhteen nainen kuitenkin. 

Erosta on nyt 4 vuotta ja vuoden oon ollu uuden miehen kanssa, eikä avoin suhde tulis mieleenkään. Harmittaa vaan, että eksällä ei edelleenkään oo ketään. Mun jälkeen se ei vieläkään oo tapaillu ketään. Toivoisin, että sekin löytäis jo jonkun ja toivottavasti löytääkin. Jonkun sille sopivamman. Me erottiin kavereina ja ollaan kaikesta huolimatta oltu kokoajan hyvissä väleissä.

Vierailija
133/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Miesten huonoa itsetuntoa se on että kakkua sekä säästetään että syödään. Yleistä miehille eronkin jälkeen heti etsiä uusi, ei välttämättä niin väliä että kuka edes. Ihan samasta kyse monisuhteissakin, yks varmempi nainen pitää olla ettei vaan yksin jää. Moni n

Hieno nähdä kun et voi tätä asiaa mitenkään ymmärtää koska et voi kuvitella itse niin tekeväsi. Ei se ole huonoa itsetuntoa että mies haluaa suurta osaa naisista, se on luonnollista.

Vierailija
134/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treff4ilu on naisille r4sk4-sta, kur-j4a ja joskus myös v44rallista. Näkee kaikki mie-sten kurj4t puolet ja tulee jatkuvasti k4ltoin k0hd-elluksi, ja omat rajat pitää pitää hyvin tarkkaan kunnossa. Jos tavoitteena on vain s3-ks1suhde, on hyvin harvinaista että sen löydettyäänkään edes saa 0rg4smia, ja se löydetty kumppani voi pahimmillaan r415-kata tai itse voi tulla raskaaksi tai saada t4u-din.

Ei sitä tr3ffa-ilua siis jaksa tehdä jos ei ole edes onnellinen parisuhde tähtäimessä - saavutettu hyöty ei yksinkertaisesti millään ole kaiken sen vaivan ja törk3y-ksien koht4-amisen arvoista. 

Vierailija
135/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla avoimessa suhteessa? Eikö silloin ole sama olla sinkku ja saa harrastaa irtosuhteita niin paljon kuin haluaa? Saa hommata myöskin kaikki mahdolliset sukupuolitaudit

Vierailija
136/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps sensuuri täällä on naurettavaa, en ymmärrä mikä noissa sanoissa oli kiellettyä ?!

Vierailija
137/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä biisi kertoo avoimen suhteen haluavista miehistä. 🤣🤣🤣

Vierailija
138/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avoimessa suhteessa. Ehdotin sitä itse, mutta en käyttänyt omaa vapauttani. No, sitten sairastuin vakavasti ja olisin todellakin kaivannut turvaa parisuhteesta. Se oli niin yksinäinen ja riipivä tunne kun olit itse infektioiden väittelyn ja muuttuneen ulkomuodon takia sidottu kotiin ja toinen käytteli vapauttaan... No, suhde taisi olla kyllä aika paska ennen sairastumistakin ja se todellinen karmeus vaan paljastui tässä vaiheessa. Avoin suhde voi joillekin sopia, mutta en usko, että kovin monella on sellaisia ihmissuhde- ja kommunikointi taitoja mitä se onnistuakseen vaatisi. Ja aikaa niin, että siitä ei tulisi riidan aihetta.

Vierailija
139/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 yläpeukkua

228 alapeukkua

eli just se about 0,5% parisuhteista, jotka ovat avoimia, niin se on tuo 10 yläpeukkua.

Avoimet suhteet ovat äärimmäisen marginaalinen ilmiö. Reunaihmisten juttuja. Jokaisen on hyvä muistaa että narsistinen personaallisuushäiriökin on yleisempää kuin avoin suhde. Tutkimukset aiheesta viittaavat siihen suuntaan että narsisti suosii ja on kiinnostunut juurikin avoimista suhteista.

Vierailija
140/188 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps sensuuri täällä on naurettavaa, en ymmärrä mikä noissa sanoissa oli kiellettyä ?!

e l ä ke läinen yhteenkirjoitettuna esti myös ainakin pari päivää sitten viestin menemisen perille. Uskomatonta!