Onko asuntonne aina siinä kunnossa, että vieraat voi tulla vaikka kutsumatta tai lyhyellä varoajalla?
Ei tule mitään "hups, en muista milloin vaihdoin vessaan käsipyyhkeet" tms.?
Kommentit (531)
Vähän sotkuista täällä on mutta entä sitten? Täällä asutaan eikä tehdä mitään sisustusohjelmaa. Olisi kiva jos joku tekisi yllätysvierailun.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Tai no, ehkä siivouspäivänä muutaman tunnin siivousurakan päättymisen jälkeen.
Kolme lasta ja epäsiisti vaimo pitävät huolen että kaaos ja sotku leviää ilman taukoja.
Ai niitä epäsiistejä vaimoja on muillakin? Voi helvetti, vähän helpottaa tuskaa.
Olen onneksi päässyt eroon siitä tuskasta, että kaiken pitäisi olla tip top aina. Meille voi aina tulla, joskus on juuri siivottu, joskus joutuu hyppimään eteisessä rappujen, urheiluvälineiden ja kenkien yli ja katselemaan pölyä TV-tasolla. Ei varsinaisesti minua haittaa.
Muutama tavara pitää aina siirtää ja vessan hana kiillottaa, yleensä nuo toimenpiteet riittävät. Olen yksin asuva 43v mies ja pidän oman kodin viihtyisyyden ylläpitoa olennaisena elämäntehtävänä.
Joo, useimmiten. Ja pikku sotku tai likaset aamiaistiskit ei kai vieraitakaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Tai no, ehkä siivouspäivänä muutaman tunnin siivousurakan päättymisen jälkeen.
Kolme lasta ja epäsiisti vaimo pitävät huolen että kaaos ja sotku leviää ilman taukoja.
Ai niitä epäsiistejä vaimoja on muillakin? Voi helvetti, vähän helpottaa tuskaa.
Onneksi heillä on kaltaisesi mies, joka mielihyvin siivoilee jä järjestää. :)
Tänne ei vieraita kaivata! Asuntoni on kyllä muuten yleensä siisti mutta vain oman mukavuuteni vuoksi.
Minusta tällaiset keskustelut on tyhmiä. On ihan eri asia asua isossa omakotitalossa missä on enemmän tavaroille tilaa kuin että 4 hengen perhe asuu vuokralla kaksiossa tai kolmiossa ja eläkeläinen yksin 150 neliön omakotitalossa niinkuin nyt paljon on.
On. En käy nukkumaan, ennenkuin tavarat on paikoillaan ja on perussiistiä. En halua nousta aamulla mihinkään kaaokseen. En halua tulla töistä mihinkään kaaokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Omat tavarat ovat hyvässä järjestyksessä, mutta vaimo levittelee asioita. Hänen vaatehuoneensa on kaaos, samoin levittelee kylppäriin asioita omalle puolelleen. Keittiön pidän järjestyksessä. Kodinhoitohuoneeseen tahtoo myös jäämään asiat levälleen turhan pitkäksi ajaksi. Mutta periaatteessa asunto on aina edustuskunnossa ja tarpeettomasti esillä olevat asiat rajoittuvat tiloihin, joissa vieraat eivät käy.
Kyllä on, mutta en halua tänne ketään. Viihdyn yksin.